Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vankilan perhetapaamiset

Vierailija
18.01.2020 |

Hei onko ketään muuta jonka poika/miesystävä on vankilassa? Oma poikaystäväni on ollut pitkään vangittuna ja emme vielä ole päässeet tapaamaan edes. On mennyt jo monta kuukautta. Pian kuulemma eristykset ehkä lakkaa kun oikeudenkäynti alkaa. Odotettavissa on että saattaa mennä vielä jonkin aikaa että hän pääsee pois ja kyseeseen tulee sitten ns. perhetapaamiset. Onko kenelläkään kokemusta että kuinka "pahassa kunnossa" ne tapaamistilat on? Onko siellä kameroita että vartijat tarkkailee koko ajan intiimitkin tilanteet? Onko parisuhdetta mahdollista ylläpitää menestyksellisesti tuollaisessa tilassa missä ilmeisesti monet muutkin harrastaa perhe-elämää jne...

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi ystävä, jonka miehellä on pitkä tuomio( ei kuitenkaan henkirikoksia onneksi)

Hän meni miehen kanssa pian naimisiin, jotta saivat parhaat mahdolliset tapaamiset.

Eli parhaat mahdolliset eli perhetapaamiset eli tosi kulahtaneessa huoneessa ensiksi pannaan ja sitten keitetään makaronit. Vankila tarjoaa kaksi kondomia. Ilmeisesti vinkiksi ettei tarvisi jälkikasvua tehdä.

No vähän tapaan itsekin ymmärsin :(

Vierailija
22/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi ystävä, jonka miehellä on pitkä tuomio( ei kuitenkaan henkirikoksia onneksi)

Hän meni miehen kanssa pian naimisiin, jotta saivat parhaat mahdolliset tapaamiset.

Eli parhaat mahdolliset eli perhetapaamiset eli tosi kulahtaneessa huoneessa ensiksi pannaan ja sitten keitetään makaronit. Vankila tarjoaa kaksi kondomia. Ilmeisesti vinkiksi ettei tarvisi jälkikasvua tehdä.

Miksi vain kaksi kondomia? Onko siellä edes liukkaria?

Varmaan saa lisää jos loppuu kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus aikoinaan vahdin kaverini lasta, kun hän kävi katsomassa miestään perhetapaamisessa. Alkuun ihmettelin, miksei lapsi ole mukana, kun kyseessä kuitenkin PERHEtapaaminen. Kävi kyllä sitten ilmi tapaamisen luonne. Mies ei tosin edes ollut kyseisen lapsen isä.

Vierailija
24/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joskus aikoinaan vahdin kaverini lasta, kun hän kävi katsomassa miestään perhetapaamisessa. Alkuun ihmettelin, miksei lapsi ole mukana, kun kyseessä kuitenkin PERHEtapaaminen. Kävi kyllä sitten ilmi tapaamisen luonne. Mies ei tosin edes ollut kyseisen lapsen isä.

Tiesikö hän ettei ollut lapsen isä?

Vierailija
25/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Perhe-elämää" 😀😀😀

Vierailija
26/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ”haistelutuolista” on ainakin Turussa tehty kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle, joten siellä sitä ei tällä hetkellä ainakaan ole käytössä. Itse olen käynyt perhetapaamisissa juurikin tuolla Turussa ja haistelutuolin lisäksi tehtiin vaatteet päällä sellainen taputteluruumiintarkastus, kun metallinpaljastin hälytti.

Huumekoira nyt joka tapauksessa varmaan jokaisessa kivitalossa vastassa, vaikkei tuoliin joutuisikaan.

Tila itsessään on ihan ok. Saa puhtaat petivaatteet ja pyyhkeet. Sängyt nyt on puhkipantuja hepatiittipesäkkeitä ja samoin ruokapöytä. Kondomeja saa ja jokaisella tapaamiskerralla huoneessa oli lisää. Jääkaapissa on usein edellisiltä tapaajilta jääneitä rypsiöljypurkkeja, kun joku kyseli liukkarista.

27/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaako ne vartijat sitten ne käytetyt kortongit sieltä kopin lattialta tapaamisen päätteeksi?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
28/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ”haistelutuolista” on ainakin Turussa tehty kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle, joten siellä sitä ei tällä hetkellä ainakaan ole käytössä. Itse olen käynyt perhetapaamisissa juurikin tuolla Turussa ja haistelutuolin lisäksi tehtiin vaatteet päällä sellainen taputteluruumiintarkastus, kun metallinpaljastin hälytti.

Huumekoira nyt joka tapauksessa varmaan jokaisessa kivitalossa vastassa, vaikkei tuoliin joutuisikaan.

Tila itsessään on ihan ok. Saa puhtaat petivaatteet ja pyyhkeet. Sängyt nyt on puhkipantuja hepatiittipesäkkeitä ja samoin ruokapöytä. Kondomeja saa ja jokaisella tapaamiskerralla huoneessa oli lisää. Jääkaapissa on usein edellisiltä tapaajilta jääneitä rypsiöljypurkkeja, kun joku kyseli liukkarista.

Mutta voiko öljyä käyttää kumin kanssa? Mitä merkkiä ne kondomit oli?

Vierailija
29/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan veisi tapaamisen vankilaan puolisolleen rypsiöljyä?! 

Vierailija
30/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdin seriffiltä kuulin että sillä on paljo matskua Riksun perhetapaamisista videolla ja ääninauhoilla, kuulemma joku sen kaveri myy niitä!

Vierailija
31/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö hän ettei ollut lapsen isä?

Tiesi toki.

32/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan pyllistämään jos haluaa vähän erilaisen ”perhe-elämäkokemuksen”.

Bonuksena voi päätyä paikalliseksi aikuisviihdetähdeksi.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
33/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko pääsee varmaan vankilomalle jo kolmen vuoden kuluttua.

Vierailija
34/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus roolileikitään tätä miehen kanssa mutta HIUKAN eri asia kun omassa puhtaassa sängyssä peuhata. Hyi helevetti, en kyllä menisi mihinkään "perhetapaamiseen" jos mies oikeasti olisi vankilassa. 🤮

Vierailija
35/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus roolileikitään tätä miehen kanssa mutta HIUKAN eri asia kun omassa puhtaassa sängyssä peuhata. Hyi helevetti, en kyllä menisi mihinkään "perhetapaamiseen" jos mies oikeasti olisi vankilassa. 🤮

Onko roolileikeissä miehesi siis vanki vai vartija?

Vierailija
36/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Siivoaako ne vartijat sitten ne käytetyt kortongit sieltä kopin lattialta tapaamisen päätteeksi?

Kuulemma myynnissä darkwebissä eli kannattaa kuljettaa mukanaan pois.

Vierailija
37/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko roolileikeissä miehesi siis vanki vai vartija?

Molempia yleensä 😂 On parempi siinä vangin roolissa, mutta vartijanakin ihan kiva.

Vierailija
38/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdin seriffiltä kuulin että sillä on paljo matskua Riksun perhetapaamisista videolla ja ääninauhoilla, kuulemma joku sen kaveri myy niitä!

Ei varsinaisesti liity tähän, mutta oletteko nähneet sitä Vihdin seriffin kännykällä kuvattu Ilsa mukaelmaa jimeltään Sally? Ilsana Eli Sallyna joku 145 cm pitkä vosu.

Vierailija
39/68 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoismurhaajan kihlaus päättyi rajuun väkivaltaan: Mies yritti syöttää kihlasormuksen morsiamelleen

esimerkkiotsikko perhetapaamisen jälkeen

Vierailija
40/68 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi järjestyy avovankilassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi