Mies, ajattelitko synnärillå missään vaiheessa ”Voi vit*tu, syntyisi se lapsi jo ettei tarvitse täällä tuntikaupalla odotella,”
Ja mietit jo samalla tulevia varpajaisia suu kuivana kylmä olut mielessäsi.
Kommentit (10)
Mun eka mieheni sanoi, että synnytä jo, että pääsee huoneeseen lepäämään, kun hän oli pyörätuolissa. T. Ammattivalittaja
tottakai. mies tarjoaa sikarit odotushuoneessa, kun uusi tulokas on maailmassa. ei siinä ponnistamisessa miestä tarvita.
Kuulemma ajatteli, koska mestareiden liigan finaali oli alkamassa. Olisi mielellään sen nähnyt. Niin olisin kyllä mäkin.
Ajattelin. Jouduin olemaan 40h ennen synnytystä ja 3vrk syntymän jälkeen. Oli kyllä tylsää aikaa.
On se kivaa aamuyöstä lähteä kaatamaan valvottuaan vuorokauden.
Vaimo vielä suuttui ihan vi*usti kun sanoin asiasta, vaimo huuti ja sen jälkeen huuti vastasyntynyt, hoitaja teki lasun äidin agressiivisuudesta ja uhkaavasta käytöksestä, pistivät tippaan rauhoittavia ja näki lapsen seuraavan kerran 2 vrk päästä.
Tämä on muuten totta.
M kirjoitti:
On se kivaa aamuyöstä lähteä kaatamaan valvottuaan vuorokauden.
Vaimo vielä suuttui ihan vi*usti kun sanoin asiasta, vaimo huuti ja sen jälkeen huuti vastasyntynyt, hoitaja teki lasun äidin agressiivisuudesta ja uhkaavasta käytöksestä, pistivät tippaan rauhoittavia ja näki lapsen seuraavan kerran 2 vrk päästä.Tämä on muuten totta.
Puolisoksi ei kannata valita sellaista, josta sinun harmiton ilo on häneltä pois.
Enpä ajatellut kummankaan pojan kohdalla.
M53
En toisaalta. Kävin silloin välillä autolla & tupakalla ja tapasin mun toisen naisen samalla. Sain vähän xxx BJ xxx hoitoja parkkipaikalla sillä väliin kun lehmä oli poikimassa.
Ai miksi tein niin? Koska tämä lehmä ei tiedä että en ikinä voi saada lapsia. Ikinä. Kenen lie poika asuu kodissamme. Minun hän ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ajatellut kummankaan pojan kohdalla.
M53
Mutta tytön kohdalla ajattelit?
Joo, eipä tuo miettiminen ollut keltään pois.