Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla kokemus, etyä isäsi hylkäsi sinut?

Vierailija
18.01.2020 |

Millainen isäsi oli?

Kokemuksia kysyn, en teoriaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli vähemmän kivaa tehdä isänpäiväkortteja koulussa, koska ei tiennyt, mihin ne olisi laittanut. Isälle ei halunnut eikä voinut lähettää, isäpuoli teki selväksi, ettei hän ole minun isäni. 16

Vierailija
22/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

isäni vetäytyi aina omiin oloihinsa lukemaan kirjoja kuten omakin isänsä oli tehnyt tehtyään ensin maatilalla työt, muistan vain kerran kun isä leikki kanssani ja pelasi jalista, yhden kerran sen muistankin

henkisesti hylkäsinn sitten kaikki ihmiset ja itsekin luin mnuoruuden kirjoja ja kuuntelin vaan musaa ja en ole onnistunut sitoutumaan kehenkään ihmiseen, yksin aina 48 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsi. Katosi elämästäni kokonaan kun olin 3kk ikäinen, eikä ilmoittanut itsestään kun vasta ollessani teini-ikäinen. Ei kertonut minusta siskopuolelleni ennenkuin hän oli aikuinen (olen nuorempi), eikä suostunut kertomaan mitään tietojani hänelle ennenkuin siskoni mies laittoi hänet kirjaimellisesti seinää vasten ja vaati äitini nimen että siskoni sai otettua minuun yhteyttä. Minulle taas kertoi ettei siskoni halunnut olla minun kanssani väleissä.

Nyt hänellä on siskoni ikäisen naisen kanssa kolme uutta lasta, eikä siskonikaan saa pitää isään yhteyttä koska nykyinen vaimo on niin mustasukkainen. Eli mitäs tuollaisesta huithapelista oikein sanoisi? Sekopää ressukka? Elaritkin maksoi vasta ulosoton kautta.

Siskostani olen hyvin kiitollinen, mutta ihme ja kumma, tuohon spermanluovuttajaan en ole missään yhteydessä kun ei kiinnosta.

Vierailija
24/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli vähemmän kivaa tehdä isänpäiväkortteja koulussa, koska ei tiennyt, mihin ne olisi laittanut. Isälle ei halunnut eikä voinut lähettää, isäpuoli teki selväksi, ettei hän ole minun isäni. 16

Minä tein vaarilleni aina isänpäiväkortit!

Nro 23

Vierailija
25/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein vaarilleni aina isänpäiväkortit!

Nro 23

Hienoa, että sinulla oli/on isoisä! Minun pappani olivat jo kuolleet, kun vanhempani erosivat. 16

Vierailija
26/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin isäni petti ja jätti, eikä hänestä sen koommin kuultu. Ennen vanhaan ei ollut mitään oikeuksia tapaamisiin sen paremmin isällä kuin lapsella. Isän puolen suku jäi vieraaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä