Syökö joku muka mikroaterian siitä muovikiposta
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jos se pakkaus olisi tarkoitettu ruokailuastiaksi, mukana olisi myös haarukka ja veitsi.
Non sequitur.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä edes kuumentaa siinä kipossa, koska muovista irtoaa myrkkyjä. Kai kaikki sen verran tietää?
Kuka pitää pidättää, kun siinä aterian ohjeessa neuvotaan lämmittämään juurikin siinä kipossa?
Limppari suoraan tölkistä?! 🤣 😅 🤣 😅 🤣 😅
Vierailija kirjoitti:
Kotieläimet syövät kupista, eivät ihmiset...
Niin ja lautanen, varsinkin syvä lautanen on kupin muotoinen.
Siksi meillä ruuat mätetään suoraan siihen pöydälle syöjien eteen.
kaikki töissäkäyvät varmaan syövät lounaansa mieluummin siitä muovikiposta kuin kahvihuoneen epämääräisistä lautasista. sossunelätit voivat kotona käyttää pöytähopeita syödessään mikroaterioitaan.
En yleensä koskaan, mutta eilen söin Vian valmisruoan suoraan mikrottamastani kaupan kiposta. Maistui hyvältä. Pöydässä ei ollut ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön mikroaterian suoraan pakkauksesta ja juon limsani ja vichyni suoraan pullosta. Vichyä on nytkin vieressä 1,5 litran pullo ja juon suoraan siitä.
Olen yksin asuessani juonut myös mehua suoraan tölkistä ja jopa jogurttia. Herkkuna olen kipannut suoraan tetrasta kinuskikastiketta suoraan suuhuni.
Oi että.
Soitin poliisille
T. Hyacinth
Coca Cola maistuu parhaalta suoraan tölkistä tai sitten jäitten kanssa alkuperäisestä Coca Cola -lasista! Ruokien tai juomien siirtäminen toiseen astiaan heikentää aina makuelämystä ja hiilihapot kärsivät.
T. Coca Colasta pitävä
Vierailija kirjoitti:
Minä syön ja juon myös limsaa suoraan pullosta silloin harvoin, kun sitä ostan.
En ole koskaan syönyt limsaa.
Ei ole terveellistä, se muovikippo on vain kuumennusastia.
Juu en. Jotkuthan kuulema syövät jäätelötuutinkin ilman, että laittavat sen ensin lautaselle?
Voikohan muovikipoissa mikrotettu ruoka selittää osan huomattavasti lisääntyneistä ruoansulatushäiriöstä? Joku mainitsi aiemmin muovista irtoavista hormonihäiriköistä.
Kyllä syön, ei mulla ole aikaa siinä 10-15 min ruokatunnilla alkaa vielä tiskaamaan.
Älkää missään tapauksessa syökö!