Syökö joku muka mikroaterian siitä muovikiposta
Kommentit (55)
Just laitoin Kokkikartanoa mikroon ja ajattelin syödä sen tosiaan suoraan siitä muovikiposta. Ei se siitä sen "gurmeempaa" tee, vaikka siirtelisin sen muovikiposta lautaselle.
Olen ajetellut kyllä siirtyä lautasiin valmisruokien kanssa. Tiedä mitä noista irtoaa kuumennettaessa.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Olen ajetellut kyllä siirtyä lautasiin valmisruokien kanssa. Tiedä mitä noista irtoaa kuumennettaessa.
mies51v
Joko sait foliohatun valmiiksi?
M37
Miten ihmeessä semmoisen mikroaterian saisi edes siirrettyä lautaselle siististi? Jos ei se nyt pelkää keittoa tai kiusausta ole. Mun aterioissa on broileria tai lihaa, perunoita jossain muodossa, kasviksia ja kastiketta ja kaiken lisäksi jotain herukkahilloa. Hitto mikä sotku jos sen yrittäisi lautaselle siirtää.
Jos se pakkaus olisi tarkoitettu ruokailuastiaksi, mukana olisi myös haarukka ja veitsi.
Ei missään tapauksessa pidä syödä siitä, voi irrota jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
M37
En. Joku syy nuorten laskeneisiin testoihin on. En ota riskiä, eikä sinunkaan kannattaisi
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
M37
En. Joku syy nuorten laskeneisiin testoihin on. En ota riskiä, eikä sinunkaan kannattaisi
mies51v
Kannattaa maistaa jos vielä löydät cocista lasipullossa ja sitten maistaa muovipullo colaa. Aika selvä makuero. Cociksella voi irrottaa ruostella raudasta.
Syöttekö lusikalla sitten jos kerran ei ole mitään väliä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
M37
mies51v
Kannattaa maistaa jos vielä löydät cocista lasipullossa ja sitten maistaa muovipullo colaa. Aika selvä makuero. Cociksella voi irrottaa ruostella raudasta.
Niin kuumennettaessa muovi muuttaa muotoaan ja taatusti siitä irtoaa jotakin
mies51v
Ei pidä edes kuumentaa siinä kipossa, koska muovista irtoaa myrkkyjä. Kai kaikki sen verran tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
M37
Ei se ole mitään foliohattuilua että muovista irtoaa ruokaan esimerkiksi hormonihäirikköjä kuumennettaessa. Eipä niiden syönti sillon tällöin haittaa mitään, mutta jos söisin päivittäin eineksiä, siirtäisin ne kuumennuksen ajaksi lautaselle juuri tuosta syystä.
Ei missään tapauksessa pidä kuumentaa eikä syödä siinä kipossa!!
En todellakaan syö siitä koiran kupista.
Eiköhän kaikki kumoa ruuan lautaselle ja syövät sivistyneesti.
Säästän kaikki mikrokipot joko lasten lautasiksi tai sitten pakastan niihin jotain talteen.
N42
Harvoin näitä muovikipoissa olevia sapuskoita tulee syötyä. Käytän mielummin pakasteita. Jotkut pakastekeitot on jopa hyviä.
Jos muoviastiassa olevaa valmisruokaa kotona syön, niin kuumennan sen mikrossa lautasella. On vain sellainen tapa.
Tai voi syödä vaan sen mikroaterian ja sen jälkeen syödä omenan jälkiruuaksi ja porkkanan välipalaksi. Käytän tosi harvoin mikroaterioita, mutta olen ollut lyhyessä ajassa muutaman kerran sairaalassa leikkauksissa ja kotiin päästyäni mikroateriat on olleet tosi käteviä. Ei tarvitse keikkua kyynärsauvojen kanssa opiaattipöhnässä laittamassa ruokaa vaan syö ne pari ensimmäistä päivää mikroaterioita ja välipaloiksi kasviksia ja hedelmiä suoraan jääkaapista.