Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö joku muka mikroaterian siitä muovikiposta

Vierailija
18.01.2020 |

Sama kuin joisi limsaa suoraan pullosta...

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikroateriaa kannattaisi täydentää lämpimillä kasviksilla tai salaatilla. Ne on helpompi lisätä ateriaan, jos kokoaa annoksen lautaselle.

Kuka viitsii?

Jos kerran syö mikroaterioita, niin silloinhan syömisen pitääkin olla vaivatonta. Kasvisten tai salaatin laitoin vaivalla jo keittäisi itse makaronin ja lämmittäisi ainakin pannulla kalapuikkoja tai valmispihvejä. Mä ostan mikroaterian vain silloin kun tarkoitus on syödä mahdollisimman nopeasti jotain.

Kasvisten lisääminen on vaivatonta: ensin puoli pussia pakastekasviksia mikroon muutamaksi minuutiksi. Sitten einesateria kipataan samalle lautaselle ja kuumennetaan vielä pari minuuttia.

Jos haluaa salaattia, niin salaattisekoituspussi avataan saksilla ja salaatti laitetaan lautaselle. Kirsikkatomaatit voi laittaa kokonaisina, jos ei jaksa puolittaa. Sekaan voi pätkiä muutamassa sekunnissa kurkkua.

Tai voi syödä vaan sen mikroaterian ja sen jälkeen syödä omenan jälkiruuaksi ja porkkanan välipalaksi. Käytän tosi harvoin mikroaterioita, mutta olen ollut lyhyessä ajassa  muutaman kerran sairaalassa leikkauksissa ja kotiin päästyäni mikroateriat on olleet tosi käteviä. Ei tarvitse keikkua kyynärsauvojen kanssa opiaattipöhnässä laittamassa ruokaa vaan syö ne pari ensimmäistä päivää mikroaterioita ja välipaloiksi kasviksia ja hedelmiä suoraan jääkaapista.

Vierailija
22/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin Kokkikartanoa mikroon ja ajattelin syödä sen tosiaan suoraan siitä muovikiposta. Ei se siitä sen "gurmeempaa" tee, vaikka siirtelisin sen muovikiposta lautaselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajetellut kyllä siirtyä lautasiin valmisruokien kanssa. Tiedä mitä noista irtoaa kuumennettaessa.

mies51v

Vierailija
24/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajetellut kyllä siirtyä lautasiin valmisruokien kanssa. Tiedä mitä noista irtoaa kuumennettaessa.

mies51v

Joko sait foliohatun valmiiksi?

M37

Vierailija
25/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä semmoisen mikroaterian saisi edes siirrettyä lautaselle siististi? Jos ei se nyt pelkää keittoa tai kiusausta ole. Mun aterioissa on broileria tai lihaa, perunoita jossain muodossa, kasviksia ja kastiketta ja kaiken lisäksi jotain herukkahilloa. Hitto mikä sotku jos sen yrittäisi lautaselle siirtää.

Vierailija
26/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pakkaus olisi tarkoitettu ruokailuastiaksi, mukana olisi myös haarukka ja veitsi.

Vierailija
27/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa pidä syödä siitä, voi irrota jotain!

Vierailija
28/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

M37

En. Joku syy nuorten laskeneisiin testoihin on. En ota riskiä, eikä sinunkaan kannattaisi

mies51v

Vierailija
29/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

M37

En. Joku syy nuorten laskeneisiin testoihin on. En ota riskiä, eikä sinunkaan kannattaisi

mies51v

Kannattaa maistaa jos vielä löydät cocista lasipullossa ja sitten maistaa muovipullo colaa. Aika selvä makuero. Cociksella voi irrottaa ruostella raudasta.

Vierailija
30/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö lusikalla sitten jos kerran ei ole mitään väliä...

Vierailija
31/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

M37

mies51v

Kannattaa maistaa jos vielä löydät cocista lasipullossa ja sitten maistaa muovipullo colaa. Aika selvä makuero. Cociksella voi irrottaa ruostella raudasta.

Niin kuumennettaessa muovi muuttaa muotoaan ja taatusti siitä irtoaa jotakin

mies51v

Vierailija
32/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä edes kuumentaa siinä kipossa, koska muovista irtoaa myrkkyjä. Kai kaikki sen verran tietää?

Vierailija
33/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

M37

Ei se ole mitään foliohattuilua että muovista irtoaa ruokaan esimerkiksi hormonihäirikköjä kuumennettaessa. Eipä niiden syönti sillon tällöin haittaa mitään, mutta jos söisin päivittäin eineksiä, siirtäisin ne kuumennuksen ajaksi lautaselle juuri tuosta syystä.

Vierailija
34/55 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa pidä kuumentaa eikä syödä siinä kipossa!!

Vierailija
35/55 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan syö siitä koiran kupista.

Vierailija
36/55 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki kumoa ruuan lautaselle ja syövät sivistyneesti.

Vierailija
37/55 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan niistä rasioista syö.

Vierailija
38/55 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän kaikki mikrokipot joko lasten lautasiksi tai sitten pakastan niihin jotain talteen.

N42

Vierailija
39/55 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syödä.

Vierailija
40/55 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näitä muovikipoissa olevia sapuskoita tulee syötyä. Käytän mielummin pakasteita. Jotkut pakastekeitot on jopa hyviä.

Jos muoviastiassa olevaa valmisruokaa kotona syön, niin kuumennan sen mikrossa lautasella. On vain sellainen tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä