Tinder-miehen viesti "voin tulla sun luo jos annat mulle pilsneriä ;)" tarkoittaako sek siä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta miehet on urpoja. Tollasesta kuivuu viikoksi.
Joo, on ne miehet kamalia.
Samalla perusteella "naiset" on urpoja, koska sinä kirjoitit noin idioottimaisen kommentin?
Tosiaan ällistyttävää, että panosovellusta käyttää joku, joka haluaa seksiä. Ei uskoisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on joku ikivänha ukko :( kuka nyt enää pilsneristä puhuu
Jaa, kyllä minä ainakin puhun pilsneristä, kun tarkoitan pilsneriä. Mitä sanaa sinun mielestäsi pitäisi käyttää?
Niin, pilsnerhän on voimakkaasti humaloitu lager-olut. Jos tarkoitat sitä, niin termi on oikein. Jos puhut ykkösoluesta, niin aiheyhteydestä voi yrittää arvata mitä tarkoitat mutta sana on omiaan aiheuttamaan sekaannusta.
Vierailija kirjoitti:
Sotilas kirjoitti tyttöystävälleen: tulen lomille jos saan. Tyttöystävä vastasi: tule vaan, kyllä saat
Sitä se sotilas tarkoittikin, sillä kaikki tietää että siviilissä saadaan, armeijassa voidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on joku ikivänha ukko :( kuka nyt enää pilsneristä puhuu
Jaa, kyllä minä ainakin puhun pilsneristä, kun tarkoitan pilsneriä. Mitä sanaa sinun mielestäsi pitäisi käyttää?
Niin, pilsnerhän on voimakkaasti humaloitu lager-olut. Jos tarkoitat sitä, niin termi on oikein. Jos puhut ykkösoluesta, niin aiheyhteydestä voi yrittää arvata mitä tarkoitat mutta sana on omiaan aiheuttamaan sekaannusta.
Miksi vitussa puhuisin pilsneristä, jos tarkoitan ykkösolutta? Kuinka helvetin monta kertaa tämä asia pitää sinulle vääntää ratakiskosta, ennen kuin tajuat?
IH-MI-SET PU-HU-VAT KYL-LÄ VIE-LÄ-KIN PILS-NE-RISTÄ. SE EI TAR-KOI-TA PIL-LU-A EI-KÄ YK-KÖS-O-LUT-TA.
Ei ole kyllä mitään pelisilmää tuolla miehellä. Ei sitä saa etukäteen kysellä, sen pitää vain "antaa tapahtua" sitten kun ollaan paikalla.
tarkottaa bilsner urquel bisseee ;)
Sotilas kirjoitti tyttöystävälleen: tulen lomille jos saan. Tyttöystävä vastasi: tule vaan, kyllä saat