Tinder-miehen viesti "voin tulla sun luo jos annat mulle pilsneriä ;)" tarkoittaako sek siä?
Kommentit (28)
Eipä alunperinkään tulisi mieleeni kutsua tindermiestä omaan kotiini.
Tarkoittaa. Pitää itseään ilmeisesti lahjana naisille, "voin" tulla sun luo, ikään kuin jalomielisesti suostuu viihdyttämään naista jos saa pil lua, muuta se ei halua . En vastaisi mitään.
Tarkoittaa olutta. Tai jos tarkoittaa pillua, kyseessä on täysi idiootti. Kummassakaan tapauksessa en vastaisi mitään.
Voi jumalauta miehet on urpoja. Tollasesta kuivuu viikoksi.
Suomessa käytetään usein nimitystä pilsneri miedosta, enintään 2,8 tilavuusprosentin oluesta. Aiemman verolainsäädännön aikana sillä tarkoitettiin yleisesti I-veroluokan olutta eli niin sanottua ykkösolutta.
Kundin pitänyt kirjoittaa ”pilllua”, mutta autocorrect muuttanut sen pilsneriksi.
Toi on joku ikivänha ukko :( kuka nyt enää pilsneristä puhuu
"Ei kiitos. Osta omat oluesi" on käypä vastaus riippumatta siitä, mitä mies tarkoitti.
Kyllä se yhdyntä hänellä on mielessä. Muutenkin me tinder ammattilaiset olemme aika suorasukaisia siinä mitä haluamme. Etsi parisuhteesi muualta, ystävän neuvo.
-Tindernainen
Pilsner ja dickson ne yhteen soppii 😘
Vierailija kirjoitti:
Itseppä tykkäilette vain niistä suosituimmista miehistä siellä. Kohtelu sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on ne miehet kamalia.
Samalla perusteella "naiset" on urpoja, koska sinä kirjoitit noin idioottimaisen kommentin?
Vierailija kirjoitti:
Toi on joku ikivänha ukko :( kuka nyt enää pilsneristä puhuu
Jaa, kyllä minä ainakin puhun pilsneristä, kun tarkoitan pilsneriä. Mitä sanaa sinun mielestäsi pitäisi käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yhdyntä hänellä on mielessä. Muutenkin me tinder ammattilaiset olemme aika suorasukaisia siinä mitä haluamme. Etsi parisuhteesi muualta, ystävän neuvo.
-Tindernainen
Olet siis maksullinen nainen?
Aivan sama mitä tollanen uuvatti haluaa, en tapaisi sitä.
” Tehtäisiinkö hot-dogeja? Mä tuon nakit, lämmitä sä sillä aikaa sämpylät. Mä biffaan majoneesit tiäksä niinkuin < < < <==8 ”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseppä tykkäilette vain niistä suosituimmista miehistä siellä. Kohtelu sen mukaista.
Epäsuositut miehet eivät siis millään muotoa halua tai etsi irtoseksiä vai?
Pena-man on tulossa pane-maan.