Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurin osa naisista ei voi saada peräkkäin yhtä useampaa orgasmia?

Vierailija
18.01.2020 |

Kertokaa naiset tämä. Hirmu moni kavereistani kertoo, että ei voi saada peräkkäin kahta tai useampaa orgasmia ja että koko yhdyntä on lopetettava orgasmin jälkeen, kun alkaa tuntua jopa pahalta. Olen siis itse mies, mutta kiinnostaisi naisen näkökulma tähän. Periaatteessa kai nainen miehestä poiketen voi saada vaikka kuinka monta orgasmia peräkkäin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten kirjoititkin, alapää menee jotenkin niin herkäksi orgasmista etten todellakaan enää halua sitä rämplättävän sen jälkeen. Voi jopa sattua vähän. Olen luullut, että tämä kuuluu asiaan ja on täysin normaalia.

Vierailija
2/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap nyt oikein mietit? Otsikoit että suurin osa naisista ei voi saada montaa kertaa, esität kokemusperäistä aineistoa väitteen tueksi ja lopetat että ”periaatteessa nainen voi saada vaikka kuinka monta”... Voisko nyt sitten kuitenkin olla niin, että naiset nyt vaan eivät ”periaatteessa” ole mitään myyttisiä orgasmikoneita jotka vaan tulevat ja tulevat?

Jotkut toki saavat sarjaorgasmeja (vaimoni esimerkiksi) mutta niin kykenevät jotkut miehetkin moneen kertaan peräkkäin (minä en).

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä minulta kysy. Aikaisemmin sain sarjaorgasmeja, eli niin monta orgasmia muutaman minuutin sisällä, että ulkopuolinen saattoi ymmärtää ne yhdeksi pitkäksi. Nykyisin voin saada kolmekin parinminuutin orgasmia tunnissa, jos mies vain kestää laukeamatta sen ajan.

Eli naiset ovat erilaisia jopa eri ikävaiheessa. Enkä olisi varma edes, että valtaosa haluaa lopettaa ensimmäisen jälkeen. Emmehän edes tiedä, voiko mies jatkaa sen jälkeen. Useimmilla minun tuntemillani miehillä oli vaikeuksia kestää edes siihen naisen ensimmäiseen orgasmiin asti.

Vierailija
4/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella erittyy orgasmin jälkeen ihan samoja hormoneja kuin miehelläkin, vähän eri määrin. Voimakkaan orgasmin jälkeen ei vain jaksa. Jos himot ovat korkeat niin tasausvaihe ei kestä hirveän kauaa ja voi jatkaa, saada sen toisen ja seuraavan nollauksen jälkeen kolmannenkin. Niiden saamisessa ei periaatteessa mene yhtä kauaa kuin ensimmäisen saamisessa koska paikat ovat valmiiksi liukkaat ja veri tunto herkistynyt, mutta toisaalta tuntuma voi muuttua jo kipeäksi ja on sitten hyvä lopettaa stimuloinnit toistaiseksi.

Toinen tapa saada useita orgasmeja on vielä nainen monesti aivan orgasmin rajalle, niin, että orgasmi jo pikkaisen sykkii, mutta nainen osaa peruuttaa sen viime hetkellä. Hän ei kuitenkaan saa silloin loppuun vietyä valtavaa orgasmia vaan tuollaisia kivoja semiorkkuja, helposti siis muutaman tuollaisen lähes-orgasmin, orgasmin alkukipinän tavallaan. Muttei ihan täysillä laukea. Sitten lopulta voi lauetakin. Joku ns. hullu voi jaksaa orgasmin jälkeisen tasausvaiheen jälkeen tehdä tuotakin vielä uudestaan. Tosin ei ole harvinaista, ettei sitä orgasmia maltakaan pidättää ja miksi pitäisi?

Sitten on naisia, jotka eivät tiedä mikä orgasmi ja sekoittavat sitä enteilevät tuntemukset orgasmiin.

Vierailija
5/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä minulta kysy. Aikaisemmin sain sarjaorgasmeja, eli niin monta orgasmia muutaman minuutin sisällä, että ulkopuolinen saattoi ymmärtää ne yhdeksi pitkäksi. Nykyisin voin saada kolmekin parinminuutin orgasmia tunnissa, jos mies vain kestää laukeamatta sen ajan.

Eli naiset ovat erilaisia jopa eri ikävaiheessa. Enkä olisi varma edes, että valtaosa haluaa lopettaa ensimmäisen jälkeen. Emmehän edes tiedä, voiko mies jatkaa sen jälkeen. Useimmilla minun tuntemillani miehillä oli vaikeuksia kestää edes siihen naisen ensimmäiseen orgasmiin asti.

Tieteellisesti mitatuista orgasmeista pisin on kestänyt 14 s, juuri tätä tarkoitin sillä, että kaikki naiset eivät ihan hahmota mikä se itse orgasmi on.

Vierailija
6/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi syytä: 1. Laukeamisen jälkeen oma kiinnostus seksiin loppuu samantien, 2. Jos tästä jatketaan, tuntuu myös fyysisesti inhottavalta.

Vierailija
7/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin jälkeen tarvitsen parin minuutin tauon, kunnes voi taas jatkaa. Jos heti orgasmin jälkeen jatkaa, niin se sattuu. Mulla on myös pienempiä orgasmeja (en oikein tiedä, miksi niitä kutsutaan), joita voin saada peräkkäin niin monta, kuin mies vain jaksaa tuottaa. Ja sehän jaksaa.

Vierailija
8/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin jälkeen tarvitsen parin minuutin tauon, kunnes voi taas jatkaa. Jos heti orgasmin jälkeen jatkaa, niin se sattuu. Mulla on myös pienempiä orgasmeja (en oikein tiedä, miksi niitä kutsutaan), joita voin saada peräkkäin niin monta, kuin mies vain jaksaa tuottaa. Ja sehän jaksaa.

Lisäys vielä, että ne pienemmät orgasmit eivät ole orgasmeja. Se on vain sellainen toisenlainen upea huipennus, ei yhtä voimakas kuin orgasmi.

Vierailija
9/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin erillaisia. Joku ei saa millään. Toinen saa helposti useita peräkkäin. Yksi hoiteli usein käsillään loppuun asti. Sanoi ettei kestä orkun jälkeen mitään kosketusta sinne. Munankin pitäisi olla joka naiselle juuri oikean aikainen. Naisilla on sentään siitä helpompaa ettei ole koko ongelmia ja vain mies voi olla huono sängyssä.

Vierailija
10/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko peräkkäisillä orgasmeilla täysin sarjatulena tulevia orgasmeja joita tulee lisää heti kuin edellinen loppuu?

Sellaisia en ole koskaan saanut enkä kaivannutkaan, mutta saan kyllä esim. seksisession aikana useamman orgasmin (ensin suuseksillä, sen jälkeen panemalla ja jos hoonataan kakkoseen niin sieltä vielä lopuksi kolmannen) ja jos masturboin monta kertaa putkeen niin siinä saan myös joka kerta uuden orgasmin (ennätys kai 7).

Vierailija
11/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riippuu ihan kumppanista. Olen nelikymppinen nainen ja pidän seksistä. Olen harrastanut seksiä ehkä noin viidenkymmenen miehen kanssa ja näistä kolme on ollut oikeasti taitavia sängyssä ja heidän kanssaan onnistui vaivatta useampikin orgasmi.

Suurin osa miehistä ei osaa hallita omaa tulemistaan ja he tulevat ihan liian nopeasti. Koska suurin osa naisista on harrastanut seksiä vain pienen miesjoukon kanssa, omaan kokemukseeni vedoten väittäisin, että tähän pieneen joukkoon ei ole mahtunut taitavaa kumppania.

Minuuttimunan kanssa on turha haaveilla useasta orgaamista ja vaikka mies kestäisikin 5-15 min, useampi orgasmi on ainakin minulle siinä ajassa mahdottomuus.

Minä herkistyn tosi isoihin orgasmeihin vasta yhden orgasmin saatuani ja se seuraava voi sitten olla jotakin ihan tajunnanräjäyttävää.

Vierailija
12/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan saa useampaa orgasmia. Ekan jälkeen klitoris käy sen verran herkäksi, ettei hetkeen kärsi kuin ihan kevyttä kosketusta. Yhdyntää puolestaan voi jatkaa ja se tuntuu hyvältä saamisen jälkeenkin. Jotenkin olotila vaan tulee niin rennoksi, että ei keräänny enää uudestaan sellaista painetta mitä tulemiseen tarvitaan. :D

Onneksi meillä ei tarvitse kummankaan ottaa paineita siitä, tulenko vai enkö. :) Välillä tulen, välillä se huippu vaan karkaa kesken kaiken. Kuitenkin kaikki mitä mies tekee, tuntuu hyvältä ja ihanalta. Miksi siis stressata?

Vierailija
13/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on jo todennut, paikat herkistyy orkun jälkeen eikä heti tee mieli jatkaa. Usein orkun jälkeen on myös silleen "saanut" olo, ettei lisää kaipakaan.

Sen sijaan tykkään touhuta uudestaan moin tunnin päästä edellisestä orkusta. Silloin saan toisen ja yleensä voimakkaamman kuin edellinen.

Vierailija
14/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo ainakin liittyy siihen stimuloidaanko ulkoista klitorista vai ollaaanko vaginakeskeisiä. Klitoriksesta en tosin edes saa kunnon orgasmia, ennemminkin sitä voisi kuvailla laukeamiseksi. Eikä sitä sen jälkeen tosiaankaan voi enää koskettaa. Vagina taas on taas täynnä erilaisia herkkiä kohtia ja orgasmin jälkeen olen heti valmis jatkamaan. Etupuolen g-pistettä stimuloimalla laukean ja squirttaan vaikka kuinka monta kertaa peräjälkeen, rakastan sitä, se on sellaista ”syvälaukeamista”... Tajunnan räjäyttävän orgasmin saan yleensä kun on pitkään stimuloitu useammalla tavalla ihan siinä rajamailla ja sellaisen orgasmin jälkeen saattaa mennä hetki ennenkuin saan uudestaan.

Me naiset ollaan niin erilaisia, eivätkä taitavatkaan rakastajat ole kaikille taitavia. Mutta kun sovitaan hyvin yhteen ja molemmat ovat avoimin mielin ja haluavat molemmat toisilleen hyvää ja sitten vielä täynnä kiihkoa... silloin voi löytyä molemmista ihan uusia ”nappuloita”.

Vierailija
15/21 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti useita orgasmeja, jopa kymmeniä.

Vierailija
16/21 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä on lukuisia mielenkiintoisia naisystävä,, jotka kertovat hänelle millaisia orgasmeja saavat. Tai sitten taas vain yksi ap-fantasia.

Vierailija
17/21 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyn saamaan 5-7 orgasmia aikalailla peräkkäin ja ovat kyllä taatusti oikeita, ei mitään pieniä, eikä tarvitse arvailla, oliko tämä nyt se O. Nuorena sain vain yhden, mutta ekan lapsen syntymän jälkeen aloin saada useampia peräkkäin ja voimaakkampia. Nyt kypsemmällä iällä aina vain helpommin. Sama mies ollut koko ajan, joten ei ole miehestä kiinni. Onkohan niin, että ne naiset, jotka helposti saavat orgasmeja, ovat sitten halukkaampia, tällaisen ihmeellisen johtopäätöksen voisi tehdä. Ketä huvittaisi harrastaa seksiä, jos ei saisi koskaan orgasmia, on se kuitenkin koko homman huipentuma. 

Vierailija
18/21 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan monta. Ihan niin monta kuin itse/ tai mies jaksaa. Joskus yksinäni lopetin laskemisen pariinkymmeneen... alkoi jo tulla uni.

On kivaa, että aina voi saada vielä kerran. Useimmiten pari, kolme tosin on ihan riittävä.

Vierailija
19/21 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksi kunnollinen kuin kymmenen pientä.

Vierailija
20/21 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys vielä, että ne pienemmät orgasmit eivät ole orgasmeja. Se on vain sellainen toisenlainen upea huipennus, ei yhtä voimakas kuin orgasmi.

Huvittavia nää tiedemiehet, jotka tulevat kertomaan mikä on tai ei ole orgasmi... :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan