AV-palsta antiikin Roomassa
Mistä puhuttaisiin? Mitkä ovat juorut Forumilla?
Kommentit (60)
Muuten, olen sitä mieltä, että Karthago on tuhottava. -Cato-
Vierailija kirjoitti:
Olen kristitty, haluatko kysyä jotain?
Onko totta, että syötte jumalanne ruumista ja juotte hänen vertaan?
Miksi seinäkaiverrukseni poistettiin???
Vierailija kirjoitti:
Forumin moderatorus on katsonut, että aiheesi ei ole sopiva, tai kielenkäytössäsi vikaa
Vierailija kirjoitti:
Pizza Bolognese on edelleen parasta.
Ei toimi, kun tomaattia ei ole vielä tuotu merien takaa :(
Pian on Pompeijin tuhon XXV vuosipäivä. Missä olit, kun kuulit ensimmäisen kerran Pompeijin tuhosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Forumin moderatorus on katsonut, että aiheesi ei ole sopiva, tai kielenkäytössäsi vikaa
No siis ihan vain asiallinen kysymys senaattorien Antonius Rinteus ja Susanna Marina politiikasta...
Theodosius lähetti taas sen kömpelön orjansa ruukkuostoksille ja tämä rikkoi yhden jättämättä sesteriustakaan korvauksena toheloinnistaan. O tempora o mores!
"hakemaasi pergamenttia ei voida näyttää" Kautta Jupiterin että kiukuttaa!
Sandhaalini painaa. Kynnet on kasvaneet. Miten leikata? Yhdellä phoinikialaisella keritsin lipesi, tuli haava joka tulehtui, tuli ennenaikainen hautaus.
Olen siivooja ja vaadin lisää palkkaa. Puhdistaisitteko itse perseensudit ja orgioiden jäljet samalla palkalla!?
Vierailija kirjoitti:
Olen siivooja ja vaadin lisää palkkaa. Puhdistaisitteko itse perseensudit ja orgioiden jäljet samalla palkalla!?
Jupiter on lyönyt sairaudella tätä orjaa. Vai vielä palkkaa! Kyllähän pätevälle, hyväsyntyiselle johtajaorjalle voi maksaa palkkaa ja lopulta jopa antaa vapauden, mutta joku siivoojaorja ties mistä maailman äären villien Finlandiasta nyt on ihan eri juttu...
Joku oli jättänyt sian tavernan eteen. Korjasin sen talteen ja lähetän sen ystävälleni Obelixille, erääseen syrjäiseen gallialaiseen kylään. .
Tytär 14v. pitää saada hyviin naimisiin. Se alkaa olemaan jo ikäloppu, eikä markkina-arvo tuosta enää nouse. Itse se haluaa Vestan neitsyeksi. Ei tule kuuloonkaan!
Naitan sen vaikka väkisin rupiselle teurastajan pojalle, jos ei sulhasia ala muuten näkymään. Kautta Junon, niin teen!
Orjamme rakentavat meille uutta domusta Vesuviuksen rinteelle. Sieltä on hienot näköalat Pompeijin keskustaan! Druidi kyllä ennusti että meitä kohtaa siellä jokin kauhea onnettomuus, mutta on sen verran hyvä tontti että päätettiin kumminkin ottaa riski. Kyl kunnon kivitalo muutaman onnettomuudenkin kestää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni sai kutsun eilisiin orgioihin? Siellä kuulemma tehtiiin kaikkien aikojen mässäily- ja oksennusennätys.
Paitsi että Roomassa ei pidetty orgioita vaan bakkanaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ananas pitsaan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ananas pitsaan vai ei.
Mikä on ananas?
Olen kristitty, haluatko kysyä jotain?