Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naisia ei kiinnosta alle 170cm miehet?

Vierailija
21.06.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi jotenkin oudolle seurustella itseä lyhyemmän miehen kanssa, jotenkin tuntisin itseni " korstoksi" .

Vierailija
2/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv:naimisissa 163 cm kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on aika tasan 170cm ja itse olen 180, eikä haittaa yhtään.

Vierailija
4/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on itsekin lyhyt niin tuskin siinä nyt niin kauheasti haittaa, jos mies on alle 170 cm.

Mun veli on 165 cm, ja hyvinhän tuolla on flaksi ihan aina käynyt - ihan riesaksi asti, etten sanoisi...

Vierailija
5/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyet miehet eivät vain ole miehekkäitä --> ei sytytä.

Vierailija
6/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei oo pituutta kuin 161cm mutten silti ikinä pystyis kuvitteleen itteäni jonku persjalkasen kans eläjäksi!

Mies on mies ja siltä sen täytyy näyttääki!!!

Vierailija
7/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 171 cm ja mieheni 170 cm. Miehekäs mies on. Ihan naurettavaa, että joku on vielä niin " eläimellinen" , että miehen täytyisi olla korsto sytyttääkseen. Ainakin minut sytyttää älykäs mies, ei mikään jääkiekkoilija, vaikka pituutta olisikin 20 cm enemmän.

Vierailija
8/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse olen 160cm ja seuraa on riittänyt liikaakin. Mieheni on aina sanonut ettei voisi olla pitkän naisen kanssa, siis itseään pidemmän, tuntuisi kuulema kuin olisi hirven kanssa..

Vierailija
9/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt saa mielipiteensä asiasta ilmaista.. Taisi olla arka aihe sinulle, kun noin meni herne nenuun. Lyhyet miehet eivät vain ole mielestäni kovinkaan miehekkään näköisiä ja näin ollen eivät sytytä. Mitä niin " eläimellistä" siinä on? Ja kuka täällä on jääkiekkoilijoita ylistänyt? Ei kukaan.

Vierailija:

Minä olen 171 cm ja mieheni 170 cm. Miehekäs mies on. Ihan naurettavaa, että joku on vielä niin " eläimellinen" , että miehen täytyisi olla korsto sytyttääkseen. Ainakin minut sytyttää älykäs mies, ei mikään jääkiekkoilija, vaikka pituutta olisikin 20 cm enemmän.

Vierailija
10/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen olevan minua pidempi, vaikka minulla olisi korkkarit. Ja koska suosikkikorkkareissani on korkoa 13cm, niin miehen pitäisi olla vähintään 174cm ;)

Vierailija
11/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 174 ja miehen pitää olla edes hitusen pidempi. Just niinkuin on oma jääkiekkoilijamieheni... ;)

Vierailija
12/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tutkimukseen viittaat, kun sanot, että suurin osa miehistä pitää alle 165 cm naisista? Voi toki olla, että teidän kylän ukot ovat lyhyisiin päin, mutta tuskin voi sentään yleistää.

Minulla on ystäväpiirissä monia miehiä ja kyllä he ainakin katselevat vähän pidempiä kuin 165 cm, tosin pituudella ei ole mitään merkitystä, mutta kyllä ne, joita kommentoidaan ovat yleensä ns mallinmitoissa.

Vierailija
13/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minullakin on oikeus ilmaista mielipiteeni. Itselleni tulee sellainen " kivikautisfiilis" kommenteista, että naisen pitäisi olla lyhyt tai miehen pitkä. On aina tullut, jo ennen hobittimieheni tapaamista.

Sorry jos pahoitin mielesi, tarkoitus ei ollut.

Vierailija
14/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on suoraan jostain psygolokian sivuilta. tutkittu juttu siis

Vierailija
15/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uus vaikuttaa niin kovin siihen, miten itsensä näkee.

Vierailija
16/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tutkimukseen viittaat, kun sanot, että suurin osa miehistä pitää alle 165 cm naisista? Voi toki olla, että teidän kylän ukot ovat lyhyisiin päin, mutta tuskin voi sentään yleistää.

Minulla on ystäväpiirissä monia miehiä ja kyllä he ainakin katselevat vähän pidempiä kuin 165 cm, tosin pituudella ei ole mitään merkitystä, mutta kyllä ne, joita kommentoidaan ovat yleensä ns mallinmitoissa.

[/quote]

Vierailija
17/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tosiaan rakastuu, niin luulenpa ettei pituudella (tai niillä muilla seikoilla) ole sitten niin väliä.

Vierailija
18/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 169 cm ja tulisi jotenkin turvaton olo tuollaisen pikku-ukon kanssa.

Vierailija
19/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos heebo on tosi karismaattinen, niin ehkä sitten...

Oma mies 187 cm.

Vierailija
20/20 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutukimusten mukaan. Heille myös uralla eteneminen on todennäköisempää.

Itse pidän pitkistä miehistä, olenhan tottunut 4:än liki kaksimetriseen veljeen;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi