Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro unelmasi/haaveesi!

Vierailija
18.01.2020 |

Aloitan: haluaisin muuttaa lapseni kanssa Tanskaan, vaikken osaa kieltä ja ajatus on siksi käytännön tasolla lähes mahdoton. :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, mistä haaveilen?

Vielä eilen haaveilin yhdestä miehestä. Vuosi ollaan tunnettu. Eilen piti nähdä ja teki oharit n. tuntia ennen tapaamista.

Turhaa, niin turhaa. Joko nyt vihdoin hyväksyn sen ettei hän minusta välitä. Olisi jo aika.

Haaveilen terveydestä ja mielekkäästä työstä. Läheisistä jotka kaipaavat ja haluavat vapaaehtoisesti olla kanssani ja jakavat arkeaan kanssani.

Vierailija
22/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin eroon neitsyydestäni. Haluaisin munaa komealta mieheltä.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuttaa nimeni Niko Petteriksi, mutta pelkään, että minulle nauretaan maistraatissa...

Kerää rohkeutta vaan ja toteuta unelmasi!

Ota maistraattiin mukaan kaveri, jonka kanssa on helpompaa sietää se valtava hohotus, minkä koko maistraatin henkilöstö päästää kuullessaan nimenmuutoshakemusta tehdessäsi. Ja vaikka maistraatista lähtiessäsi kuulet vielä parin korttelin päähän, miten maistraatin rakennus kumisee naurua, voit olla jo helpottunut. Eihän sitä kiirastulta kestänyt kuin puolisen tuntia.

Vierailija
24/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen toisesta lapsesta. Ei ole kovin todennäköistä kun ikää on jo 38 ja pco vaivaa. Olen kuitenkin pudottamassa painoa, jos se vähän auttaisi. Haluaisin myös asua jonkun vuoden ulkomailla mutta mies ei suostu. Oman talon haluaisin itse suunnitella ja rakennuttaa, jokaista yksityiskohtaa myöten olisi täydellinen talo ja koti loppuelämäksi. Eläkkeellä toivoisin voivani viettää talvet lämpimässä.

Vierailija
25/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän astiset unelmat on täyttyneet. Unelmana voisi vielä olla muuttaminen tuohon viereiseen kerrostaloon 10. eli ylimpään kerrokseen.

Tähän saakka olen käynyt kaikki asumismuodot läpi; opiskelijana kt-kaksio, sen möin pariuduttuani ja lasten syntymien myötä muutettiin rivariin. Siitä ok-taloon ja nyt sitten taas helppoa asumista kerrostalossa.

Vierailija
26/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että ens kesä olis vielä parempi kuin kaks edellistä.

Vierailija
27/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen toisesta lapsesta. Ei ole kovin todennäköistä kun ikää on jo 38 ja pco vaivaa. Olen kuitenkin pudottamassa painoa, jos se vähän auttaisi. Haluaisin myös asua jonkun vuoden ulkomailla mutta mies ei suostu. Oman talon haluaisin itse suunnitella ja rakennuttaa, jokaista yksityiskohtaa myöten olisi täydellinen talo ja koti loppuelämäksi. Eläkkeellä toivoisin voivani viettää talvet lämpimässä.

Unohda haave toisesta lapsesta ja pidä huolta jo siitä olemassa olevasta. Jos olet antanut itsesi lihoa niin sinulta puuttuu itsekuri ja säntillisyys.

Vierailija
28/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen että saisin unelmieni naisen ja sitten asuttaisiin yhdessä. Loppuelämä.

Ei vaan tule koskaan toteutumaan, koska on varattu yms.

Vierailija
29/29 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuttaa nimeni Niko Petteriksi, mutta pelkään, että minulle nauretaan maistraatissa...

Mulle olivat tosi ilkeitä. Heti sanoivat että tuollainen nimi ei ole hyväksyttävä. Omasta mielestä se olisi ollut todella miestä kuvaileva. Pummi anttila ei kuitenkaan kelvannut niille. Eikä kelvannut vippi vesakaan. Seuraavaksi ajattelin ehdottaa isän kertomaa. Venttiilin kohta väinö. Sitten vaikka taiteilija nimeksi kävisi yhden sanan nimi, pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi