Noh, mitä lasissa 17.1.2020?
Mulla on valkoista Como Suria, mutta kun pullo on nyt jääkaapissa, en osaa tarkemmin sanoa. Ihan hauska pirskahteleva maku. En katsonut sokereita, hyllyn lapussa sanottiin, että on kuiva, mutta kyllä mun veikkauksen mukaan on aika reippaasti sokeria. Tykkään yleensä kuivemmista, mutta ihan kivaa vaihtelua. Toisessa lasissa on vettä ja lautasella oli äsken keksejä ja Blå castelloa, mutta niistä on enää muisto. (Haen kohta lisää.)
Kommentit (49)
lime-sitruunamehua nyt. Join kyllä tuossa saunaoluenkin aiemmin.
Näyttäisi olevan Don Simon- merkkistä tuoremehua. Appelsiini, vuosikerta 2019.
M54
Maitoa lasissa ja lautasella pipareita.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaista Ibis XO-brandyä. Yleensä on ollut Jaloviinaa, mutta palstalta saadun kannustimen rohkaisemana menin ja vaihdoin levyä.
Nonnnih kuule! Mun mies sai vakavan brandyallergian suunnilleen kesällä 2013, eikä ole siitä vieläkään toipunut. Meidän talouteen ei ole siis brandya hankittu sen jälkeen, enkä ole ihan 100-prosenttisen varma, että tuolloin kesällä 2013 maistoin siitä brandypullosta. Konjakki ei ainakaan ole mun juttu, joten ehkei tuokaan. Nuorempana maistui viski, mutta ei sekään enää viehätä.
Oleellinen kysymys: onko se hyvää? Tiesivätkö palstamammat?
Ap
Vierailija kirjoitti:
lime-sitruunamehua nyt. Join kyllä tuossa saunaoluenkin aiemmin.
Tää ei ole mikään Wiinan kauhistuksen ylistys, joten ihan kaikki holilliset ja holittomat saa mainita!
Ap
Vierailija kirjoitti:
M54
Mitä mieltä oot vuosikerrasta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Maitoa lasissa ja lautasella pipareita.
Onko itte tehtyjä? Mä löysin toissaviikolla rasiallisen pipareita ja ai että ne oli hyviä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaliaa
Mitä kaliaa?
Ap
Ps. Mä oon jo ihan kännissä, vaikka oon juonut vasta lasillisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Ap
Ihan jees.
Mullapa on muumilimsaa, ihan oikeasti! En muista milloin olisin viimeksi juonut sitä, mutta menköön outojen raskausmielitekojen piikkiin ;)
T. Rv 11+5
M54 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Ap
Ihan jees.
Huikeeta, niinku pari vuotta sitten kaikki sanoivat internetissä.
Ap
Vettä vaan. Jos olisin jaksanut kauppaan niin olisi kyllä kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaista Ibis XO-brandyä. Yleensä on ollut Jaloviinaa, mutta palstalta saadun kannustimen rohkaisemana menin ja vaihdoin levyä.
Nonnnih kuule! Mun mies sai vakavan brandyallergian suunnilleen kesällä 2013, eikä ole siitä vieläkään toipunut. Meidän talouteen ei ole siis brandya hankittu sen jälkeen, enkä ole ihan 100-prosenttisen varma, että tuolloin kesällä 2013 maistoin siitä brandypullosta. Konjakki ei ainakaan ole mun juttu, joten ehkei tuokaan. Nuorempana maistui viski, mutta ei sekään enää viehätä.
Oleellinen kysymys: onko se hyvää? Tiesivätkö palstamammat?
Ap
Pahoitteluni teille!
Mitään tiettyä merkkiä täällä ei suositeltu, vaan brandyä ylipäätään, sillä samassa hintaluokassa Jallun kanssa on kelvollisia tuotteita - kiitos kysymästä - hyvää tämä on!
T: Ibis-brandy
Ei mitään. Perjantaisin työviikon jälkeen ei tee mieli alkoholia. Lauantaisin punkkua lasi silloin tällöin. Como sur punaviini on hyvää.
Tipaton tammikuu menossa.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on muumilimsaa, ihan oikeasti! En muista milloin olisin viimeksi juonut sitä, mutta menköön outojen raskausmielitekojen piikkiin ;)
T. Rv 11+5
Mä kyllä ihan totaalisesti ymmärrän kaikki raskausmieliteot! Muistan sen tunteen!
En halua saarnata, mutta yritä nauttia muumilimsaa kohtuudella, sokerit ja hiilarit kasvattaa vauvaa. Siis itekin vedin yhdessä vaiheessa raskautta limsaa ja jäätelöä sekoitettuna, kun se oli ainoa, jota saatoin kuvitella syöväni (sain jonkun reaktion antibioottiin), että ymmärrystä löytyy kyllä roppakaupalla!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vettä. Vuosikerta 2020.
Aah, mutta vesihän on ollut planeetallamme alusta asti! Kelaa sitä!
Ap
On myös Amstel Cervezaa mutta se on purkissa, ei lasissa.