Lue keskustelun säännöt.
Saako ast.pesukoneen asentaa itse?
17.01.2020 |
Mun mielestä saa mutta jos tulee vesivahinko niin vakuutus ei välttämättä korvaa kaikkea jos ollenkaan.
Puoliso sanoo jotta ei saa, joku laki siitä muuttui vuodenvaihteessa.
En löytänyt Googlella oikein mitään.
Eli miten on?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asentakaa hyvät ihmiset ihan itse, mutta käykää myös vakuutusyhtiön sivuilla, JOS SATTUU VESIVAHINKO!!!