Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bernie Sanders olis hyvä presidentti

Vierailija
17.01.2020 |

Tiukat mielipiteet, ja vahva vasemmistolainen agenda.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyramidista löydetty muumiokin näyttää elinvoimaisemmalta kyseisen herran rinnalla..

Mulle tulee mieleen the Muppet show jossa oli samannäköinen valkeatukkainen mieshahmo. En muista nimeä mutta muistaakseni näkyi jossain aition reunalla kommentoimassa.

Vierailija
22/25 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAG

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä iSaaristosta löydy parempaa "kermaa" kuin siansaksa. Samat kaverit iSaaristolaiset söivät pyhiä sikoja joiden liha oli violettiä arabi kavereiden kanssa ja nämä pässit kannattavat demokratiaa kuin vauva lego palikoissa.

Nämä siat syötiin loukkauksena saksalaisia kohtaan. Mitä teillä on vastaan saksalaisia kuten Trumpia?

Nämä siat kasvoivat kauniiden tammien seassa missä kasvoi pitkää heinikkoa ja ne vaeltelivat siellä söpöinä kunnes iSaaristolaiset tulivat kiusaamaan jopa kiinalaisia omnomnom tahallisella myhäily kiusauksella. iSaaristo demokratialaisten kiusaaminen on pelkkä agressiota. Muistakaa että demokratialla ei ole hevosenpaskaakaan empatiaa tai näkemystä siihen.

Vierailija
24/25 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa kun hän itse mieltää itsensä sosialistiksi. Näin suomalaisesta näkövinkkelistä hän edustaa kokoomusta. 

Vierailija
25/25 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina naurattaa kun hän itse mieltää itsensä sosialistiksi. Näin suomalaisesta näkövinkkelistä hän edustaa kokoomusta. 

Ai jaa. Onko Kokoomus joskus asettunut pienten ihmisten puolelle, suuryhtiöitä vastaan, niin kuin Bernie?