Örkki lapsen nimeksi, voi itku.
Juovuksissako vanhemmat noita nimiä keksii pilteilleen?
Iltalehdessä luettelo puolletuista nimistä, jotka eivät älyttömyydessään juurikaan eroa nimistä, joita nimilautakunta ei puoltanut.
Kommentit (25)
No se voi olla ihan aikuinen kuka on halunnut muuttaa nimensä Örkiksi
Hullummaksi menee vuosi vuodelta.
Nykyajan vanhemmilla ei tunnu kaikki palikat olevan kohdallaan, ja sen huomaa mukuloistakin, oli ne sitten minkä nimisiä tahansa.
Tuohan on ihan hauska. Pitääkö kaikkien olla Veetejä ja Aadoja?
Voin jo kuvitella esimies-Örkin tai Örkki-opettajan
Kaunotar, Kyy, Panunlapsi, Toffee...
Mielikuvitusta ainakin on riittänyt.
Mä voisin haluta muuttaa nimeni Örkiksi. Olen ruma akka, aina olen ajatellut että olen ulkoisesti enemmän joku örkki kuin ihminen. Olisi hienoa jos nimikin olisi Örkki :D
Mä voisin muuttaa nimekseni Örkin. Ihan hienoperseiden kiusaksi vaan.
Huostaanoton peruste. Ei osattu katsoa lapsen etua.
Vierailija kirjoitti:
Katson tuon vihapuheeksi nimeä kohtaan.
Örkki on satavarmasti ollut aikuisen hakemus itselleen. Nimen läpimeno ei tarkoita automaattisesti sen hyväksymistä jollekulle toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Orkku olis kiva myöskin. :)
Pojalle Örkki ja tytölle Orkku. Nämä laitan tuleville kaksoslapsilleni. Kiitos tästä.
Örkki kuulostaa jollain pervolla tavalla jopa lutuiselta nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Voiko lapselle silti edelleen laittaa nimeksi Yrjö? Tai Jorma? Vai onko nekin huostaanoton peruste.
Vierailija kirjoitti:
Örkki on satavarmasti ollut aikuisen hakemus itselleen. Nimen läpimeno ei tarkoita automaattisesti sen hyväksymistä jollekulle toiselle.
Niin on.
Omasta mielestä Nanfack oli pahin tuolla listalla. Tuli heti mieleen no fuck. Mutta ehkä se on vain likainen mielikuvitukseni.
Panunlapsi oli hellyyttävä, nykyaikainen versio Panunpojasta tai -tytöstä.
Mitäpä jos lakkaatte haukkumasta mielestänne rumia nimiä ja jätätte opettamatta sen tavan myös lapsillenne, niin asia on sillä selvä.
Örkkihän on vaan lempinimi Örjanille. Ihan niinkuin Rikhardin lempiversio Rikukin on päässyt "oikeaksi" nimeksi.
örkellosn