Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehelläsi olisi lapsi yhden illan suhteesta - ottaisitko hänet perheenjäseneksi?

Vierailija
17.01.2020 |

lapsi ja lapsen äiti ovat hyvin vähän tekemisessä miehen kanssa, koska lapsi on yhden illan suhteesta ajalta, jolloin ette olleet vielä tavanneet. Isällä ja lapsella ei ole tunnesidettä.

Jos miehelläsi olisi lapsi yhden illan suhteesta - ottaisitko hänet perheenjäseneksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lapsi olisi jo 35 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi olisi tervetullut perheeseeni, jos hän olisi mukana isänsä elämässä. Lapsenvahdiksi en alkaisi.

Vierailija
4/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mieheltä pitäisi kysyä ennemmin??

Vierailija
5/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tuommoinen lapsi.

Kyllä mä häneen pyrkisin tutustumaan, jos semmoinen tuohon oven taakse tulisi.

Ollaan itse asiassa yritetty mieheni kanssa selvitellä missä hänen poikansa on.

Miestäni on vanhempi nainen käyttänyt hyväksi toisessa pohjoismaassa, kun mies oli 15-vuotias. Yhdynnästä seurasi raskaus, ja mieheni on tehnyt mitä on käsketty tehdä eli tunnustanut lapsen (josta ei voinut olla varma onko se edes hänen). Sittemmin on yrittänyt lasta etsiä, mutta edes äidin nimen perusteella ei ole poikaa löytynyt.

Vierailija
6/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lapsi saisi tulla meille, mutta tietenkin mies hänen hoitamisensa järjestäisi. Ei niin, että kun lapsi tulee, niin mies lähtee viikonlopun harrastusreissulle. Minä voin lähteä, mies ei.

Vierailija
7/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen tulisi tietoon, "pakottaisin" miehen tutustumaan tähän lapseen jos lapsi sitä haluaisi. Siitä sitten omalla painollaan, asia olisi vaikea mutta minä en aikoisi seistä miehen ja lapsen suhteen tiellä, ottaisin hänet myös avosylin vastaan ja hän olisi tervetullut osaksi perhettämme, jos se hänen toiveensa olisi.

Toivottavasti tällaista lasta ei kuitenkaan ole, sillä kun sopassa olisi myös kyseisen lapsen äidin lusikka, olisi tilanne varmasti paljon monimutkaisempi ja hankalampi, myönteisestä suhtautumisestani huolimatta.

Vierailija
8/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen tulisi tietoon, "pakottaisin" miehen tutustumaan tähän lapseen jos lapsi sitä haluaisi. Siitä sitten omalla painollaan, asia olisi vaikea mutta minä en aikoisi seistä miehen ja lapsen suhteen tiellä, ottaisin hänet myös avosylin vastaan ja hän olisi tervetullut osaksi perhettämme, jos se hänen toiveensa olisi.

Toivottavasti tällaista lasta ei kuitenkaan ole, sillä kun sopassa olisi myös kyseisen lapsen äidin lusikka, olisi tilanne varmasti paljon monimutkaisempi ja hankalampi, myönteisestä suhtautumisestani huolimatta.

En minä pakottaisi miestä yhtään mihinkään. Mies saisi itse valita, tutustuuko vai eikö tutustu.

Vierailija
9/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Pidän tuollaista lähinnä pakettina, josta ei voi poimia vain osaa. Ei voi ottaa pelkästään sitä miestä. Kuuluu ihmisen elämään pitää yhteyttä omiin lapsiinsa ja potkisin miestä tekemään sen.

Vierailija
10/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Pidän tuollaista lähinnä pakettina, josta ei voi poimia vain osaa. Ei voi ottaa pelkästään sitä miestä. Kuuluu ihmisen elämään pitää yhteyttä omiin lapsiinsa ja potkisin miestä tekemään sen.

Minä taas en näe mistä ja lasta pakettina, jos mies ei itse pidä heitä pakettina. Sitten on vain mies, ja on lapsi.

Eri asia on mies, jolle lapset tuntuvat omilta lapsilta.

Vierailija
11/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en näe mistä ja lasta pakettina, jos mies ei itse pidä heitä pakettina. Sitten on vain mies, ja on lapsi.

Tällaista miestä en kyllä ottaisi. Jotenkin tunnevammainen. Eihän tuollaiseen uskaltaisi sitoutua tai tehdä lapsia hänen kanssaan. Normaalit tunteet puuttuu.

Vierailija
12/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä ja lapsi eivät kerran ole tekemisissä toistensa kanssa, niin miksi minä hoitaisin lasta? Olisin lapselle täysin tuntematon ihminen.

Poikaystävälläni on lapsi edellisestä suhteesta, aikä asia haittaa mua ollenkaan. Ei myöskään yhden yön jutun tuotos haittaisi, jos tuo yö oli ennen kuin tavattiin.

Vierailija
13/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista miestä en kyllä ottaisi. Jotenkin tunnevammainen. Eihän tuollaiseen uskaltaisi sitoutua tai tehdä lapsia hänen kanssaan. Normaalit tunteet puuttuu.

Voi olla tunnevammainen, tai sitten ei.

Ihan normaalikin ihminen tarvitsee yhdessäoloa, jotta voi luoda tunnesiteen toiseen ihmiseen. Jos miehen ja lapsen yhdessäolo on harvakseltaan ja väkinäistä, niin se on ihan normaalia, että toinen tuntuu vieraalta.

Vierailija
14/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä myöskään ottaisi tällaista miestä.

Vierailija
15/15 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä jolla on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi