Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Insinöörin alkupalkka on 3000-3400 e/kk

Vierailija
17.01.2020 |

Insinöörin alkupalkkasuositus on 3000-3400 e/kk. Se on hyvin yleinen palkka niillä, jotka eivät siirrry vaativampiin tehtäviin. Monilla palkka on vielä tuon allekin, koska kyseessä vain suositus.

https://www.ilry.fi/palvelut/henkilokohtaiset-palvelut/urapalvelut/uras…

Sairaanhoitajan palkka (lyhyempi koulutus) on 3200 e/kk. Ovat aika hyvin linjassa, koska sairaanhoitajistakaan moni etenee vaativampiin tehtäviin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä trollausta. Suoria valheita. Vastavalmistunut sairaanhoitaja saa tehdä pelkkää sunnuntaita ja monta yötä että saa 3200 eli 800 euroa peruspalkan päälle.

Mainitsemassasi sh:n keskipalkassa on mukana v u o r o l i s ä t jotka ovat korvausta kolmi- tai kaksiv u o r otyöstä. Lisäksi kokemuslisiä. Eli mikä alkupalkka???

Insinööreillä ei ole aina mahdollista tehdä vuorotyötä. Moni tekisikin, jos saisi parempaa palkka. Monet insinöörit ovat myös yökukkujia ja työt luistaisi paremmin yöllä. Myöskään perhettä ei tarvitsisi huoltaa, kun olisi illat ja alkuyöt töissä.

Mitä hittoa tuo asiaan liittyy? Aloittaja esitti kalsinkertaisest valheellisen väitteen sairaanhoitajan alkupalkasta.

Vierailija
22/22 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin teen tätä juniortason inssihommaa 2500e palkalla kuin sairaanhoitajan työtä 5000e tai oikeastaan millä tahansa palkalla.

Aivan hirveää duunia, likaista vuorotyötä ja potilaille pitäisi jaksaa olla inhimillinen eikä saa rauhassa jurottaa koneen ääressä kuten nykyisessä duunissani. Kaikki arvostus hoitajille.

Oletko valinnut itse ammattisi ja työsi? Onnittelut! Kaikilta se ei onnistu.

Olen valinnut itse kouluttautua insinööriksi, työn sain hakemalla useita paikkoja ja tänne satuin pääsemään. Tyytyväinen olen "kohtalooni".

Tarkoitatko tuolla kommentillasi sitä, että joistakin ihmisistä on pakko tulla sairaanhoitajia vaikka eivät itse sitä haluaisi? No ei toivottavasti Suomessa ihan hetkeen, ehkä jossain Pohjois-Koreassa näin onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla