Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on istua läppärin kanssa kahvilassa etätöissä?

Vierailija
16.01.2020 |

????

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka kahden asiakkaan välissä käy kahveella ja tekee töitä, niin ihan luonnollista. Mulla on näyttösuoja niin että kukaan ei pääse töllöttämään asiakkaan salaisuuksia vahingossa.

Vierailija
22/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä tehnyt töitä avokonttorissa? On täysin eri asia tehdä työtä avokonttorissa tai kirjastossa. Jälkimmäisessä saa tehdä töitä rauhassa muiden häiritsemättä.

Niin? Kotona teen töitä yksin kaikessa rauhassa noin klo 8-14 muutamin tauoin. Avokonttorissa olen tehnyt töitä viimeiset 12 vuotta ja meno on melkein samanlaista kuin kahvilassa. Kirjastoa en ole kokeillut, mutta en käsitä, miksi sinne kirjastoonkaan pitäisi itseään änkeä kodin sijasta.

Pointti oli siis: miksi poistua himasta, jos työnteko sieltäkin käsin sujuu? Olen varmaan ymmärtänyt tämän etätyön idean väärin. Mulle se merkitsee sitä, että teen joutuisasti keskittymistä vaativaa työtä omassa työhuoneessani. Siihen mitään kirjastoa tai museota tarvita.Kapeakatseisuutesi on suorastaan helmeilevää. Toki teen etäpäiviä kotonakin, mutta erinäisistä syistä johtuen se ei ole joko mahdollista tai mielekästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä idea ylipäätään on poistua joskus kotoa?

Vierailija
24/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ollaan niin hipsteriä että.

Vierailija
25/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Kahvilassa on mukava käydä, voi juoda ja syödä jotain hyvää, ja on vaihtelua kotona olemiselle. Samalla voi hoitaa jonkin asian kaupungilla, jos siihen on tarvetta.

Itse käyn melko usein kahvilassa ihan muuten vain, yksin tai kaverin kanssa. Tykkään käydä ihmisten ilmoilla, mutta kuitenkin saan kahvilassa olla omassa rauhassani jos haluan.

Monesti pystyn myös keskittymään paremmin kun en voi mennä päiväunille tai alkaa tehdä jotain rästikotihommia.

Vierailija
26/26 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviloissa on yleensä erityiset pöydät, hiukan sivummalla, jotka on varattu nimenomaan noille netti-ihmisille, siis netin käyttäjille.

Joten eivät he kenenkään muun asiakkaan paikkoja vie, ja kahviloissa kyllä huomautetaan, jos joku istuu tuntikausia pöydässä, ostamatta mitään ja viemällä näin asiakkaita.

On myös olemassa erityisiä nettikahviloita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä