PEUKUTUSKETJU: ”Kaikkihan sitä tekevät” - teetkö sinä?
Murretaan ehkä vähän myyttejä, ”kaikkihan sitä tekevät” - tekevätkö tosiaan?
Peukku ylös: teen
Peukku alas: en tee
Eka: Kaikkihan syövät omaa räkäänsä, kun kukaan ei näe
Kommentit (339)
Kaikilla naisilla on miestä valitessa yksi tärkeimmistä asioista raha.
Kaikilla on vähän (tai paljon) hankaluuksia anoppinsa kanssa.
Kaikkihan joskus vähän oikaisevat hygieniassa, esim. jättävät kädet pesemättä vessakäynnin jälkeen
Kaikkihan pitäisivät itsellään tililleen vahingossa siirretyt 20 000 e, jos kukaan ei kyselisi niiden perään
Kaikkihan ovat nykyään ateisteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojathan ei itke.
Tän ajatusmallin siirtäminen eteenpäin edelleen tänä päivänä on oikeasti niin surullista ja toivon, että jokainen poikalapsen äiti tai isä (tai kuka mikä vain) pyrkisi siihen, että opettaisi poikansa siihen että on OK itkeä! Itse jos koskaan saan lasta ja vieläpä poikalapsen, pidän huolen siitä että hän tuntee olonsa turvalliseksi näyttää tunteensa ja oppii, että mieskin voi itkeä eikä siinä ole mitään noloa tai väärää. Tehkää pliis kaikki muut samoin, pojista joille tuo tapa opetetaan, kasvavat miehiksi joilla on tunteiden käsittelyn kanssa vaikeuksia ja sitten he itse kärsivät siitä kuin myös tulevat kumppaninsa.
Pojat ja miehet eivät saa itkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojathan ei itke.
Tän ajatusmallin siirtäminen eteenpäin edelleen tänä päivänä on oikeasti niin surullista ja toivon, että jokainen poikalapsen äiti tai isä (tai kuka mikä vain) pyrkisi siihen, että opettaisi poikansa siihen että on OK itkeä! Itse jos koskaan saan lasta ja vieläpä poikalapsen, pidän huolen siitä että hän tuntee olonsa turvalliseksi näyttää tunteensa ja oppii, että mieskin voi itkeä eikä siinä ole mitään noloa tai väärää. Tehkää pliis kaikki muut samoin, pojista joille tuo tapa opetetaan, kasvavat miehiksi joilla on tunteiden käsittelyn kanssa vaikeuksia ja sitten he itse kärsivät siitä kuin myös tulevat kumppaninsa.
Minä toivon, että kukaan ei noudata antamaasi ohjetta.
Tunneilmaiseva poikasi jää naisettomaksi ja muutenkin osattomaksi tässä maailmassa.
Ja miksi sitä haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan käyvät käsikakalla?
Mikä on käsikakka?
Kaikkihan saunovat viikoittain?
Kaikki ovat joskus valehdelleet aiheesta mitä klassikkokirjallisuutta on lukenut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan käyvät käsikakalla?
Mikä on käsikakka?
Tämän haluaisin myös tietää?
Kaikkihan on joskus aikuisena joutunut käymään riukup******la ulkona kun ei oo vessaa ollut lähistöllä eikä oo pystynyt pidätteleen.
Käsikakka tarkoittaa sitä, että pökäle pinnistetään kourassa olevaan paperituppoon, ettei kuulu loiskahdusta. Av-termi.
Kaikkihan raapivat sala sormella persereikää jos kutiaa
Kaikkihan ovat tehneet eläissään sähköpostiosoitteen joka turhan nolo työpaikkaa ja virastoasiointia ajatellen
Kaikkihan hilluvat alasti kotosalla vaikka valittelevat ulkona pukeissa kylmyyttä
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan ovat välillä muutaman päivän putkeen käymättä suihkussa.
Saattais hiukan haiskahtaa jos noin tekisin...
Kaikkihan ajattelee tuntemattomista massasta poikkeavasti aluksi negatiivisesti.
Minustakin se on epämiellyttävää. Mutta niin on myös ruma kielenkäyttö ja nimittely.