Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttavatko videopelit väkivaltaisuutta ihmisissä?

Vierailija
16.01.2020 |

Onko teidän lapsissanne tai tuttavissanne näkynyt agression merkkejä, joka voisi olla yhdistettävissä videopeleihin? - Nehän ovat nykyään aika väkivaltaisia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu kertoo että Stalin & Hitler pelasivat väkivaltapelejä jonka johdosta suorittivat sitten kansanmurhia.

Vierailija
22/28 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä minusta ihan tervettä voi olla jahdata veitsen tai muiden aseiden kanssa luonnollisen näköisissä ympäristöissä tunti tolkulla tappoaikeissa muita ihmisiä tai hirviöitä Sanokoot ns. asiantuntijat mitä sanovat.

Ja tämä eroaa väkivaltaisten elokuvien katsomisesta miten? Tai väkivaltaisten kirjojen lukemisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mario Kart saa aikaan melkoisia raivonpurkauksia.

Vierailija
24/28 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pelaa paljon ja on joskus raivoissaan jos häviää viime metreillä. Kiroilee ja sadattelee. Samoin naapuri huutaa kuin viimeisiään ja kiroilee ja hakkaa pöytää jne. Eli en tiedä mitä se sitten on jollei aggressiota? Turhautumista häviämisestä vai mitä?

Vierailija
25/28 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pelaa paljon ja on joskus raivoissaan jos häviää viime metreillä. Kiroilee ja sadattelee. Samoin naapuri huutaa kuin viimeisiään ja kiroilee ja hakkaa pöytää jne. Eli en tiedä mitä se sitten on jollei aggressiota? Turhautumista häviämisestä vai mitä?

Pelattiin kaveriporukalla Monopolia kerran. Voin sanoa, että täyteen raivoon ei tarvita väkivaltapelejä. Tai edes elektroniikkaa. Jestas sentään se meni intensiiviseksi joidenkin osalta :D

Vierailija
26/28 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan sitä turhautumista. Ei se liity pelin sisältöön millään tavalla. Ihan samalla tavalla sitä turhautumista tulee vaikkapa pokerissa tai Flappy Birdissä kuin Counter Strikessa tai DOTAssa.

Vierailija
27/28 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/28 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa. Mun äiti osti mulle k-18 videopelin kun olin 9v. Sit se raivos mulle ja veti ympäri korvia kun pelasin sellasia pelejä... niiku tä. Sit se osti mulle elokuvan jos tapettiin silmittömästi ihmisiä miekoilla niin et veri lens mut se oli sit ilmeisesti ihan ok ku sain kattoa niin paljon ku halusin. Ai miten fucked up kasvatusta.