Erikoisin paikka jossa olet rakastellut?
Auton konepellillä? Lentokoneessa tai vaikkapa kylpyammeessa?
Kommentit (64)
Varatun miehen sängyssä 15 min ennen kuin vaimonsa saapui lentokentältä.
Erään kansallispuiston invahuussissa
Yökerhon vessassa. Ja tallissa moottorikelkan päällä (kelkka ei tosin liikkunut)
Vierailija kirjoitti:
Varatun miehen sängyssä 15 min ennen kuin vaimonsa saapui lentokentältä.
En tiennyt, että mies on varattu ja varsinkaan sitä, että olin kostopano. Mies oli täysi ääliö.
Onneksi lakanat meni ihan märäksi niin mies joutui vaihtamaan ne ja siitä vaimoke arvasi.
Yks hailee.
Kallioilla Saimaan rannalla, asuintalon häkkivarastossa, miehen exän työpöydällä.
Ei varmasti tule kaikki paikat mieleen, mutta muutama:
- rantakalliolla, vastarannalta kiikaroitiin ihan avoimesti
- useissa eri työpaikoissa, yhdessä niistä mm. toimitusjohtajan pöydällä (en tj:n kanssa kuitenkaan), kahvitilan ja neukkarin pöydällä sekä parkkihallissa
- kesäteatterin katsomossa (ei muuta näytöstä)
- perinteinen metsässä mättäällä
- pannuhuoneessa
Eräässä puolustusvoimien rakennuksessa.
Kuivassa vesiliukumäessä vappuaattona.
Vierailija kirjoitti:
Erään kansallispuiston invahuussissa
Helvetinjärven kansallispuiston invahuussi on siisti ja hyvä tähän. Been there, done that. Unohtui aiemmasta listastani.
Hetekalla samassa huoneessa, jossa miehen kaveri bunkkasi. Huuteli koko ajan sieltä, että vittu nyt lopettakaa ym.
Toinen mielenkiintoinen oli yhden miehen kuolleen mummon arvoasunto. Miehen serkku oli siellä, olivat laittaneet jotkut sisältäpäin lukittavat turvaketjut yöksi, jotta en pääsi hipsimään yöllä pois jonkun arvotavaran kanssa.
Lähtiessäni aamulla, sisään tuli miehen setä ja muita sukulaisia tekemään arviota asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä puolustusvoimien rakennuksessa.
Tilkassa, silloin kun oli vielä sotilassairaala. Poikaystävää olin katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Hetekalla samassa huoneessa, jossa miehen kaveri bunkkasi. Huuteli koko ajan sieltä, että vittu nyt lopettakaa ym.
Toinen mielenkiintoinen oli yhden miehen kuolleen mummon arvoasunto. Miehen serkku oli siellä, olivat laittaneet jotkut sisältäpäin lukittavat turvaketjut yöksi, jotta en pääsi hipsimään yöllä pois jonkun arvotavaran kanssa.
Lähtiessäni aamulla, sisään tuli miehen setä ja muita sukulaisia tekemään arviota asunnosta.
Heh, miehen kaveri lähti aamutuimaan ja halusi nähdä mun naaman. Yökaverini piti tyynyä mun naamalla ja koitti piilottaa sitä. Kaveri onnistui repäisemään tyynyn pois (mies oli mun päällä koko ajan). Katsoi minut ja oli sitten, että selvä.
Onneksi liikun ihan eri puolella kaupunkia, ilmeisesti tuo kaveri oli joku koko kylän huorapukki, joka olisi etsinyt minut käsiinsä.
Ihme meininkiä kyllä.
Psykiatrinen sairaala (suljettu osasto, yksityishuone ja vierailuaika), autossa, parkkipaikalla autoa vasten, vessassa.
Autossa takapenkillä. Myös linja-autossa joskus teininä