Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tykkään Kånken-repuista

Vierailija
16.01.2020 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono reppu. Ruma ja paska laatu.

Vierailija
2/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kivan näköisiä ja värisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäitä, ajattomia, hauskan värisiä. Kestäviä.

Vierailija
4/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein jaksa enää. Olivat muodissa -85 kun aloitin opiskelut. Kökkö ulkonäkö ja ergonomia paskaa.

Vierailija
5/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne narunohuet olkaimet hierrä?

Vierailija
6/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne narunohuet olkaimet hierrä?

Ei. Mukavaa vaihtelua olkalaukulle silloin kun olka tulee liian kipeäksi. En tosin kanna hirveää määrää tavaraa repussakaan.

Vierailija
7/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään konkken-kantajista <3

Vierailija
8/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ehkä rohkein aloitus koskaan tällä palstalla. Respect.

Vierailija
9/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on täällä päin lasten reppu. 2/3 koululaisella on kånken. Omalla eskarilaisellakin on. Tästä johtuen mulla tulee aina siitä repusta samanlaiset vibat kuin jostain kissa- tai barbirepusta ja tuntuu hassulta nähdä niitä aikuisella.

Vierailija
10/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kånkassa eikä varaa ostaa mitään reppua

Vierailija
11/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånken on täällä päin lasten reppu. 2/3 koululaisella on kånken. Omalla eskarilaisellakin on. Tästä johtuen mulla tulee aina siitä repusta samanlaiset vibat kuin jostain kissa- tai barbirepusta ja tuntuu hassulta nähdä niitä aikuisella.

:D heh. Mä oon 26v nainen ja mulla on lila Kånken-reppu. Tykkään siitä älyttömästi tuon värin vuoksi.

Vierailija
12/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken-repussakin voi olla  hyvät eväät.

Vierailija
13/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin! Pieniä ja sieviä. Yhtään en omista mutta voisin näin kolmeakymppiä lähestyvänä mammana ihan hyvin kuvitella ostavani sellaisen.

Vierailija
14/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin! Pieniä ja sieviä. Yhtään en omista mutta voisin näin kolmeakymppiä lähestyvänä mammana ihan hyvin kuvitella ostavani sellaisen.

Ostin äidilleni (59v) Kånken-repun joululahjaksi. Toivoi sitä ja oli onnellinen saadessaan mieluisan lahjan :)

Vierailija
15/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin äidilleni (59v) Kånken-repun joululahjaksi. Toivoi sitä ja oli onnellinen saadessaan mieluisan lahjan :)

Oho, minkä värisen? :D

Ja tosiaan, toisin kuin joku toinen vastaaja joka mieltää Kånkenit lähinnä lasten repuiksi, minusta ne ajattoman designinsa ansiosta sopivat ihan kaikenikäisille.

Vierailija
16/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenit ovat ihania. Minulla on vihreä, jossa on eläinten kuvia. ☺

Vierailija
17/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, minkä värisen? :D

Ja tosiaan, toisin kuin joku toinen vastaaja joka mieltää Kånkenit lähinnä lasten repuiksi, minusta ne ajattoman designinsa ansiosta sopivat ihan kaikenikäisille.

Ox red :D ja sopii kyllä hänelle.

Vierailija
18/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä huomaa ulkomaillakin,ketkä on suomalaisia. Ruotsalaista ylihintaista epäergonomista reppua kanniskellaan toisella olalla ja ollaan muka niin uniikkeja.

Vierailija
19/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa repuista on myös heijastin.

Lukiolaisellani on kolmas kånken menossa.

Ekan sai seiskaluokalla. Se kesti monta vuotta. Pesinkin 2 kertaa. Edelleen on ehjä, mutta niin kulunut, että ei ehkä pidä vettä.

Toinen kesti vain vuoden ja meni pohjasta puhki.

Nyt on viime vuonna ostettu reppu käytössä ja lapsi on abi.

Vierailija
20/20 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä huomaa ulkomaillakin,ketkä on suomalaisia. Ruotsalaista ylihintaista epäergonomista reppua kanniskellaan toisella olalla ja ollaan muka niin uniikkeja.

Youtubessa on paljon ulkomaalaisienkin videoita ko. repusta :) Ainoastaan suomalaisten olen kuullut haukkuvan Kånkeneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi