Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huono sängyssä

Kyllästynyt
16.01.2020 |

Mieheni ja minä olemme jo yli vuoden halunneet lasta ja seksi on mennyt siihen että lopetamme, kun mies on saanut. Mies ei edes osaa tyydyttää minua muulla keinoin kuin vain harrastaa seksiä. Ongelma on että en saa orgasmia koskaan! Muutenkin seksin aikana minun pitää tehdä kaikki "työt". Mitä te tekisitte? Sperman laatukin on tutkimuksissa todettu huonoksi ja ei oo mitään kovaa hinkua sänkyyn hänellä muutenkaan, eli ihmekös tuo jossei spemen laatu ole kummoinen! Varmaan jostakin hormoneista kiinni!?

T. Kyllästynyt

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen testosteroonitasot tutkittu? Jos ei, kannattaisi tutkia.

Vierailija
22/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan jätät sen ja etsit jonkun toisen joka on seksuaalisesti yhteensopiva sun kanssa? Josset uskalla lähteä suhteesta niin turhaudu vaan ihan rauhassa ja vedä händyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduitteko eroamaan, kun seksi ei sujunut?

Kyllähän se vähän niinkuin kiroukselta tuntuu kun ei lapsia tule ja muuten menisi hyvin. Seksi ei suju osittain varmasti siksikään, että tietää jo etukäteen ettei tämä mihinkään johda!

Vierailija
24/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kokemuksia, että miehen testosteroni tasot ovat olleet matalat? Voiko se johtaa hedelmättömyyteen ja voiko sitä hoitaa?

Vierailija
25/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluat lapsen hänen kanssaan koska?

Vierailija
26/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo provo, kuka (tasokas) nainen edes puhuu "spemestä"?

Vierailija
27/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vähän niinkuin kiroukselta tuntuu kun ei lapsia tule ja muuten menisi hyvin. Seksi ei suju osittain varmasti siksikään, että tietää jo etukäteen ettei tämä mihinkään johda!

Mitenköhän homot edes kykenevät seksiin?

Vierailija
28/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lapsen tietenkin siksi kun olemme seurustelleet jo kohta 10 vuotta! Älyttömintä tässä on se että mieheni oli se, joka kieltäytyi lastenteosta suhteemme alkuaikoina. Ja nyt on paljastunut 10v myöhemmin, että miehellä on sperman laatu huono! Ehkä kohtalon kysymys? Nuorempana olisi varmasti tärpännyt helpommin! Suosittelen kaikkia pariskuntia hankkimaan lapset aikoinaan !

Vierailija
29/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan ettei seksi johda kuitenkaan raskauteen! Mennyt maku koko seksistä.

Vierailija
30/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muuten menee?

Onko rakkautta ja hyvä olla yhdessä?

Vierailija
31/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyisiä nuoria miehiä vaivaa kun spermat ei enään toimi. Ite oon 58 ja sain 39v naisen kuukaudessa raskaaksi lapsi oli hänen ensimmäinen,syntyi kesäkuussa viime vuonna terve poika. Vaimoni oli yrittänyt 15vuotta tulla raskaaksi 3 eri nuoren miehen kanssa. Minulla 4 aikuista lasta ennestään. Ihmetys itele kyllä suunnaton kun sanoin vaimolle että tuskinpa minäkään enää saa lasta hänen kanssaan kun ikää oli silloin 57v.

Vierailija
32/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli täydellinen sielunkumppani, älykäs ja ihana. Rakastin varpaanvälejäni myöten.

N 14 cm penis ja huono ja estoinen sängyssä. Jouduin itse masturboimaan yöllä itkien kohtaloani.

Olen niin hysterisoitunut nykyään, etten kykene miestä kohtaamaan. Minkäänlaista miestä.

On vähän off-topic, mutta mitä tarkoittaa käytännössä "estoinen".

Itse olen mies, voin sormettaa, antaa suuseksiä, eikä ole rajoituksia asentojen suhteen. En käytä oikeastaan mitään "apuvälineitä", -leluja, asusteita (hih...) enkä käsirautoja, -sitomista, tosin voin pitää naista seksin aikana tiukasti paikallaan, edellyttäen, että hän haluaa sitä, mutta en nauti esim. kivun tuottamisesta.

Olenko estoinen?

Vierailija
33/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Kyllä minusta naisen tyydyttäminen kuuluu parisuhteeseen. Varsinkin kun jotkut miehet ovat aivan mahdottomia sängyssä, niin tämmöinen tuntuu ihan säälittävältä. Seksin harrastaminen tuntuu miehelleni olevan "vastenmielistä työtä"!

Että en ihmettele jos joillakin tämä lapsen saamisen vaikeus johtaa eroon! Todella rasittavaa ja tuntuu että onko tosiaan huonot geenit ja jotakin sairauksia miehellä. Kuin oma aika ja elämä menisi hukkaan, kun voisi jo olla raskaana jonkun muun kanssa!

Olemme miettineet myös hedelmöitys hoitoja mutta niissäkin nainen joutuu kärsimään ja ties mitä hormonipiikkejä ottamaan vähän väliä. Hohhoijaa!

Luulen että mies ymmärtää että olet koko ajan tyytymätön. Olet näyttänyt sen olemuksellaan ja kenties sanonutkin sen. Se aiheuttaa miehessä riittämättömyyden tunteen eikä hän halua sitä tunnetta ja pettymystä sulle, joten ainoa konsti hänelle on torjua. Kenties.

Minun mies innostuu seksistä kun osoitan olevani iloinen ja tyytyväinen hänen seksiinsä. Joskus nuorena osoitin tyytymättömyyttä , ja sen seurauksena seksi loppuu. Monet miehet ei kestä arvostelua. Mutta kun lopetin tyytymättömyyttä näyttämisen, asiat alkoikin sujua hienosti! 30v avioliitto yhdessä ja seksit jatkuvat.

Vierailija
34/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoinen mies tarkoittaa liian siveellistä ja tylsää sängyssä. Ei halua kokeilla mitään uutta eikä heittäytyä seksiin täysillä! Varmasti tuommoisen aktiivisen miehen kanssa, joka uskaltaa sormettaa, antaa suuseksiä, kokeilla uusia asentoja ym. seksi olisi parempaa! Minun mieheni on kuin lahna, nainen on päällä!

Vierailija
35/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne miehet sitten olleet hyviä suhteen alussa. Huono seksi on kyllä oikea suhteentappaja. En ikinä tekisi lapsia huonoon suhteeseen.

Vierailija
36/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tietokone-nörtti ja kaupunkilaispoika, varmasti sillä on jotakin vaikutusta hedelmällisyyteen! Uskon että myös hänen suosimansa limonadit, nikotiinipurkka, einekset ym. vaikuttavat. Puhdasta ruokaa pitäisi syödä, ulkoilla ja nukkua! Naisilla terveellisemmät elintavat?

Kyllä mulla joidenkin miesten seurassa on alkanut panettamaan ihan pelkästä katselusta, (joka ei ole johtanut mihinkään), että kyllä miesten vetovoimassa on eroja! Tai oisko sitte luonnostaan olleet mulle sopivampia miehiä. Kyllä viriili mies vähän kattelee naisia?! Mun mies ei paljo oo kiinnostunut!

Vierailija
37/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan ettei seksi johda kuitenkaan raskauteen! Mennyt maku koko seksistä.

Tuo vähän niin ja näin. Kun on oikein kiihkossaan ja kiimoissaan -ehkäisyt jää pois. Tuntuu vaan niin paljon paremmalta ilman kumia. Onneksi on kohdalle osunut fiksuja miehiä, että ovat huolehtineet ehkäisystä. Minä olen oikein yllyttänyt, että ei sen kumin kanssa nyt ole niin tarkkaa. En muutenkaan mieti paljon mitään. Miehet ovat, että jaa ei vai. Mies huolehtii ehkäisystä ja maksaa, jos ei huolehdi. Onneksi ei ole vielä siunaantunut liutaa lapsia eri miehille.

Kumi on sellainen seinä siinä välissä.

Vierailija
38/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estoinen mies tarkoittaa liian siveellistä ja tylsää sängyssä. Ei halua kokeilla mitään uutta eikä heittäytyä seksiin täysillä! Varmasti tuommoisen aktiivisen miehen kanssa, joka uskaltaa sormettaa, antaa suuseksiä, kokeilla uusia asentoja ym. seksi olisi parempaa! Minun mieheni on kuin lahna, nainen on päällä!

Hyi! Kerta riittäisi tuota kokemusta. Toinen ääripää on sellaiset raivopanijat, joiden jäljiltä paikat huutaa.

Vierailija
39/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut orgasmia ikinä seksin aikana, en sit millään. En edes suuseksin, tai käsileikkien avulla. Vasta raskauden jälkeen jotain tapahtu alapäässä, koska sen jälkeen olen saanut.

Vierailija
40/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini syntyi yhden illan jutun päätteeksi ja ilman häntä ei ois mua! Kyllä mun mielestä suomalaiset miehetkin vois vähä löysätä sitä pipoa. Jos nainen haluaa ilman ehkäisyä höylätä, niin antaa mennä, kai hekin haluavat perheen/lapsia joskus! Jutustahan voi syntyä kunnon parisuhde sitten. Tietenki jossei ollenkaan tunnu että suhteesta vois olla enempään, en harrastaisi seksiä ilman ehkäisyä.