Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huono sängyssä

Kyllästynyt
16.01.2020 |

Mieheni ja minä olemme jo yli vuoden halunneet lasta ja seksi on mennyt siihen että lopetamme, kun mies on saanut. Mies ei edes osaa tyydyttää minua muulla keinoin kuin vain harrastaa seksiä. Ongelma on että en saa orgasmia koskaan! Muutenkin seksin aikana minun pitää tehdä kaikki "työt". Mitä te tekisitte? Sperman laatukin on tutkimuksissa todettu huonoksi ja ei oo mitään kovaa hinkua sänkyyn hänellä muutenkaan, eli ihmekös tuo jossei spemen laatu ole kummoinen! Varmaan jostakin hormoneista kiinni!?

T. Kyllästynyt

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tarkoitus on tulla raskaaksi, niin mitä se sun tyydyttäminen siihen liittyy?

Vierailija
2/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä miestä ja hae paremmat geenit, älä anna miehen koskaan tietää asiasta. Näin minä olen kaksi lasta saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaista se seksi oli ennen kuin se meni tuohon?

Vierailija
4/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa pareen sänkyyn -> auttaa totaalilaukeamiseen!

Vierailija
5/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erotessa kannattaa hakea mieheltä elatusmaksuja vaikkei lapset olekaan hänen.

Vierailija kirjoitti:

Petä miestä ja hae paremmat geenit, älä anna miehen koskaan tietää asiasta. Näin minä olen kaksi lasta saanut

Vierailija
6/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kävisitte syvällisen keskustelun asiasta, ja näyttäisit ja kertoisit miehelle minkälaista seksiä haluat? Eri asia jos näin on jo tehty, eikä mies pistä tikkua ristiin asian eteen. Silloin punnitsisin onko suhteella pidemmän päälle tulevaisuutta. Seksi on tärkeä osa suhdetta, ja jossei siihen ole tyytyväinen niin se syö pidemmän päälle ilon suhteesta.

Vierailija
7/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta naisen tyydyttäminen kuuluu parisuhteeseen. Varsinkin kun jotkut miehet ovat aivan mahdottomia sängyssä, niin tämmöinen tuntuu ihan säälittävältä. Seksin harrastaminen tuntuu miehelleni olevan "vastenmielistä työtä"!

Että en ihmettele jos joillakin tämä lapsen saamisen vaikeus johtaa eroon! Todella rasittavaa ja tuntuu että onko tosiaan huonot geenit ja jotakin sairauksia miehellä. Kuin oma aika ja elämä menisi hukkaan, kun voisi jo olla raskaana jonkun muun kanssa!

Olemme miettineet myös hedelmöitys hoitoja mutta niissäkin nainen joutuu kärsimään ja ties mitä hormonipiikkejä ottamaan vähän väliä. Hohhoijaa!

Vierailija
8/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja erotessa kannattaa hakea mieheltä elatusmaksuja vaikkei lapset olekaan hänen.

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehellä on helppoa.

Vierailija
9/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas! Hanki elämä!

Vierailija
10/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai osti huonon sängyn.

Vierailija
11/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä lapsia noin väsähtäneen oloiseen suhteeseen?

Vierailija
12/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tarkoitus on tulla raskaaksi, niin mitä se sun tyydyttäminen siihen liittyy?

Orgasmi on todella oleellinen osa hedelmöittymistä.

Vierailija
13/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Kyllä minusta naisen tyydyttäminen kuuluu parisuhteeseen. Varsinkin kun jotkut miehet ovat aivan mahdottomia sängyssä, niin tämmöinen tuntuu ihan säälittävältä. Seksin harrastaminen tuntuu miehelleni olevan "vastenmielistä työtä"!

Että en ihmettele jos joillakin tämä lapsen saamisen vaikeus johtaa eroon! Todella rasittavaa ja tuntuu että onko tosiaan huonot geenit ja jotakin sairauksia miehellä. Kuin oma aika ja elämä menisi hukkaan, kun voisi jo olla raskaana jonkun muun kanssa!

Olemme miettineet myös hedelmöitys hoitoja mutta niissäkin nainen joutuu kärsimään ja ties mitä hormonipiikkejä ottamaan vähän väliä. Hohhoijaa!

Nyt olisi hyvä aika miettiä, että onko tämä mies sua varten?

Anna hänen mennä ja löytää nainen, joka ei niin seksistä välitä. sulle sitten sellainen aktiivinen tapaus.

Ps. kukin on vastuussa omasta saamisestaan, myös parisuhteessa.

Vierailija
14/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on , miehellä ainakin

Vierailija
15/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin minä sain aina, ja miehelläni oli vaikeuksia saada. Siispä miehelleni piti tehdä loppuun käsin tms. Siitä on menty nyt siihen, että jossen saa seksin aikana, turha odottaa palveluksia sen jälkeenkään. Hän ei osaa siis käsin tyydyttää minua ja ei jaksa enää edes yrittää, kun menee koko ilta hukkaan!

Mieheni ei ole koskaan ollut kovin aktiivinen sängyssä, mutta aiemmin oli jotenkin intohimoisempaa!

Voisihan asiasta myös keskustella mutta miehellä ei seiso sitten ollenkaan kun hänelle tulee suorituspaineita, jos on ripitetty seksin huonoudesta. Voi säälitys!

Pitänee vaan pitää turpa kiinni ja masturboida itsekseen!?

Vierailija
16/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tulevalle taaperolle on paikka Porvoon päiväkodissa?

Vierailija
17/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on joo vastuussa omasta orgasmistaan, mutta jos seksi on sellaista että sen myötä ei tule, pitää molempien olla valmiita muuttelemaan sitä, myös sen jonka on helpompi tulla. Jos sinä edesautat toisen orgasmia, tottakai hänenkin pitää auttaa sinun.

Jokainen on vastuussa myös osaltaan siitä toisen orgasmista jos se on toiselle tärkeä asia.

Vierailija
18/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täydellinen sielunkumppani, älykäs ja ihana. Rakastin varpaanvälejäni myöten.

N 14 cm penis ja huono ja estoinen sängyssä. Jouduin itse masturboimaan yöllä itkien kohtaloani.

Olen niin hysterisoitunut nykyään, etten kykene miestä kohtaamaan. Minkäänlaista miestä.

Vierailija
19/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää lisääntyminen ihmisillä ala olemaan niin tässä taas, kukaan jaksa edes nssia enää. Antakaa olla ja kuollaan pois. Kyllä tuolta joku laji tulee ja ottaa paikan.

Vierailija
20/40 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt olisi sopiva hetki lopettaa suhde kun sitä lastakaan ei vielä ole. Lapsen takia sinnittelisitte hetken, mutta jaksaisitko tuollaista lopun elämääsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän