Mistä tulee se nykyinen paskаtapa,
että burgerannoksessa tarjotaan ranujen seuraksi samaa pаskаmajoneesia millä on vuorattu jo se hampurilainenkin? Eikö suomalaiset ole vielä tarpeeksi läskejä? Pitäisikö kokikseenkin tursottaa pieni majoneesiruusuke?
Ja ketsuppia ei missään, ja kun yrität tavoitella tarjoilijan katsetta, hän kääntää selkänsä.
Ei Suomessa osata. Ranutkin on muka "keittiössä itse tehty". Mitä sitten? Saisi niissä silti olla makua. Löllöjä ranuja majoneesivuoren alla. Ja tästä pitäisi maksaa 26 euroa. Haistakaa nyt ravintolat pitkä.... teen itse parempaa.
Kommentit (16)
Aika ristiriitainen aloitus. Syöt silti tuollaista ruokaa vaikka pidät tuollaista ruokaa läskien roskaruokana.
Vierailija kirjoitti:
Aika ristiriitainen aloitus. Syöt silti tuollaista ruokaa vaikka pidät tuollaista ruokaa läskien roskaruokana.
hhahahahahah ajattelin samaa!
Ei kunnollisissa ravintoliossa noin tehdä! JA kokki saisi paskahalvauksen jos hänen ruokansa tällättäis ,hyvänenaikasentään,ketsupilla. Ketsupilla!
Voi kauhistuksen kanahäkki.
Pysy vaan siellä veijoessolla paskaranujesi kanssa.
Ja missähän tätä tapahtuu? Laita oikein ravintolan linkkejä, kiitos
Turha mammoilta kysyä, niille maistuu laardi ja majoneesi
Missä mukq ranskalaisten majoneesi laitetaan niiden päälle, eikä eri astiaan?
Mitäs käyt jossain pikkuburgeriloissa.
Isojen ketjujen majoneesi maksaa erikseen, mutta ketsuppia saa mukaan vaikka 20 pussia tai puolikkaan pumppupullon.
Missä muka burgeri maksaa 26 euroa? Itse syön burgerit usein mm. Hesburgerissa, jossa saa usein kympillä 2 burger-annosta. Ehkä käyt liian kalliissa paikassa?
Kuka aikuinen pyytää ruokaansa ravintolassa k e t s u p p i a ...
Missä noin on, ei ainakaan hesessä mäkkärissä tai bkssa. Itse syön useita kertoja viikossa burger annoksia ja en ole lihonut merkittävästi.
Aloittaja on tyypillinen suomalainen naisasiakas. Ei saa suutaan auki silloin kuin tarjoilija tuo ruokaa pöytään, ja sitten mulkoilee naama väärällä pöydässään tarjoilijoita mulkoillen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs käyt jossain pikkuburgeriloissa.
Isojen ketjujen majoneesi maksaa erikseen, mutta ketsuppia saa mukaan vaikka 20 pussia tai puolikkaan pumppupullon.
Joskus kävin Viron hesburgerissa, suola, pippuri, ketsuppi, sinappi olis kustantanut 50c lisää.
En ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Fat Lizard, Espoo
Vierailija kirjoitti:
Tammerin Trattoria, Tampere
bam hool poiii
bam hool poiii
Huutaa thaitytöt rivissä.
Ja jos jotain tuoretta on, niin puumainen sentin paksuinen kalpea pihvitomaatinsiivu.