Mitä Tiger ketju myy? Löytyykö askarteluun sopivaa matskua?
Kommentit (11)
Turhan krääsän kauppa. Turhia härpäkkeitä täysi. Miksi ihmiset ostaa kaikkea roskaa?
Hirveesti vaan krääsää.. ei taida oikein askartelutarvikkeita olla.
Valikoimat tosiaan vaihtuvat nopeasti, joten ei kannata kiinytä kauheasti johonkin, jonka ajattelee ostavansa myöhemmin. Minusta liimat ovat ihan kelvollisia, ja minulla se niiden halpa liimapistoolikin on tehnyt tehtävänsä hyvin. Kiiltokuvat ovat edullisia, luonnoskirjoiksi sopivia kirjoja löytyy, perushelmiä on, hamatyyppisiäkin, sekä kaikennäköistä hilettä ja muuta vastaavaa. Sitten on paljon erilaista tilapäistä tavaraa ja sesonkituotteita, joita voi käyttää askarteluun. Ei tietenkään mitään kovin erikoista, mutta normaaliaskarteluun sopivaa.
Jos Tiimarissa oli krääsää, niin Tigerissä on vielä krääsempää.
Tiimarissa sentään välillä oli ihan kunnonkin tavaraa, Tigerissä ei ole ikinä ollut. Ei niistä askarteluun ole.
Joko Sinelliin tai maailmalle pakko lähteä hakemaan askartelumateriaalinsa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveesti vaan krääsää.. ei taida oikein askartelutarvikkeita olla.
On siellä askarteluvälineitä, ne ovat siinä heti sisäänkäynnin läheisyydessä. Lähempänä kassaa on ne krääsät. Sieltä saa tanskalaisia karkkeja, parhaita on ne litteät hedelmätikkarit joita ei muualta Suomesta enää saa. Lapsena söin niitä usein ja olin pakahtua onnesta kun löysin niitä tuolta.
Juu, kiva kauppa ja hiushärpäkkeitä tosi edullisesti myös. Paperitavarat ihania, mm postikortti johon voi itse piirtää kuvan, myös pikku palapeli itsetaiteilevalle.
Varoitus:
älä osta: pikku puuvärikynät wc pap hylsyn kokoisessa kotelossa. Niistä ei tule väriä "yhtään".
Lidlissä paremmat puuvärit.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kiva kauppa ja hiushärpäkkeitä tosi edullisesti myös. Paperitavarat ihania, mm postikortti johon voi itse piirtää kuvan, myös pikku palapeli itsetaiteilevalle.
Varoitus:
älä osta: pikku puuvärikynät wc pap hylsyn kokoisessa kotelossa. Niistä ei tule väriä "yhtään".
Lidlissä paremmat puuvärit.
Totta, mulla on nuo samat värikynät ja niistä ei ole mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Jos Tiimarissa oli krääsää, niin Tigerissä on vielä krääsempää.
Tiimarissa sentään välillä oli ihan kunnonkin tavaraa, Tigerissä ei ole ikinä ollut. Ei niistä askarteluun ole.
Joko Sinelliin tai maailmalle pakko lähteä hakemaan askartelumateriaalinsa.
Eivät tosissaan esimerkiksi teipit tai esimerkiksi ostamani silkkimassat ole olleet kovin ihmeellisiä, mutta esimerkiksi lasten ensiaskarteluihin riittävät hyvin Tigerinkin tuotteet. Toki jos haluaa tehdä vaikka hääkoristeita tai scräppäystä niin Sinelliin sitten ja HC askartelijoiden kannattaa käyttää Hobby Pointia, josta saa melkein kaikkea, mitä ihminen voi tarvita askarteluun.
Tigerin ketjuja. Ovat jo vintagee.
Löytyy, se on vähän kuin Tiimari, mutta pienemmällä valikoimalla. Valikoima myös vaihtuu usein. Kivoja löytöjä olen tehnyt, esim. korkista tehdyt tarrat nyt viimeisimpänä. Korttipohjat on myös kivoja. Lisäksi olen ostanut paljon pientä sälää, kuten kulkusia ja irtosilmiä(XD en tiedä miksi niitä kutsuisi)