SK: Perussuomalaisten kansanedustajat Mika Niikko ja Ville Vähämäki salasivat osakkuutensa Kiinan valtioon kytkeytyvässä teknologiayhtiössä
Kommentit (15)
Mitä toi tarkoittaa? Kiinan tiedetään vakoilevan muita maita aktiivisesti. Ujuttautuuko se suomen päätöksentekoon noin?
No nyt on vihervasemmiston soijapojilla pippelit pystyssä. Kerrankin.
Kysymys alle 5000 € väitetystä tuesta. Eli mitätön asia.
Kyllä tämä on hyvin vakava asia ja Nikon asema pitäisi miettiä uudelleen. Potkut nykyisestä tehtävästä olisi paikallaan.
Olen itsekin persu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on hyvin vakava asia ja Nikon asema pitäisi miettiä uudelleen. Potkut nykyisestä tehtävästä olisi paikallaan.
Olen itsekin persu.
....siis potkut ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajan tehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on vihervasemmiston soijapojilla pippelit pystyssä. Kerrankin.
Toinen viesti ketjussa ja taas käännetään puhe vihervasemmistoon.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys alle 5000 € väitetystä tuesta. Eli mitätön asia.
Mutta kun Nikolla niin epämääräisiä selityksiä mm. tuen muuttaminen lainaksi. 20% " sääntö"(omakeksimä?) omistuksissa.
Antaa vaikutelaman, että Nikko itsekin näkee tuessa jotain vääryyttä, kun sen pyrki salaamaan.
Tämä on todella vakava asia, ja toivon että Nikko tekee itse johtopäätökset.
Niikko nilkin kuuluu erota jos löytyt munaa !!!
Verirahaa kiinalaisilta..Nilkki-Mikalle
"Salasivat" = eivät ilmoittaneet sellaista mitä ei tarvitsekaan ilmoittaa
On taas otsikot revitty tyhjästä kun teki mieli repiä.
öyh öyh persut paha! Milloinkohan kokoomuksen tai muiden puolueiden sidonnaisuuksia nostettaisiin päivänvaloon vastaavalla tavalla?
Lähes jokaisella kansanedustajalla on yritysyhteyksiä sinne sun tänne. Jotakin piti nyt näistä perussuomalaisista kuitenkin keksiä kostoksi Haaviston kohtelusta.
Jopas on persuilla viikko. Turtiainen laskuttaa vessakäynneistäänkin ja toiset suhmuroivat kuin vanhat puolueet konsanaan.