Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help, täytyykö juustokakun välttämättä olla jääkaapissa yön yli?

Vierailija
16.01.2020 |

Pitäisi tehdä juustokakku, olen melko kokematon niiden kanssa ja ohjeessa sanottiin, että jääkaapissa yön yli. Kakku pitäisi tarjoilla tänään myöhemmin illalla. Riittääkö tuo n. 6 tuntia jääkaapissa vaikka ohjeessa kehotetaan pitämään kylmässä yön yli? Neuvokaa tyhmää. :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki riippuu ohjeesta, mutta itse olen usein tehnyt juustokakun samana päivänä. Voit pitää kakkua hetken pakkasen puolella, niin jäähtyy ainakin nopeampaa :)

Vierailija
2/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakku jäis multa kyllä syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki riippuu ohjeesta, mutta itse olen usein tehnyt juustokakun samana päivänä. Voit pitää kakkua hetken pakkasen puolella, niin jäähtyy ainakin nopeampaa :)

Okei kiitos neuvosta! :) Ap

Vierailija
4/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustokakku jäis multa kyllä syömättä.

Sitähän tässä kysyttiinkin ;) 

Vierailija
5/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viimeksi riitti se 4h mitä siinä ohjeessa oli, tosin oli sellainen "löysän kiinteä". Pysyi kyllä kasassa mutta juuri ja juuri. Yön jälkeen oli sitten kunnolla kiinteä. Eli voit tarjota.

Vierailija
6/6 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakku jähmettyy parhaiten kuun vaikutuksesta, siksi sen kannattaa antaa hyytyä yön yli.

Tai sit ei. Usein noissa ohjeissa lukee "yön yli ta vähintään N tuntia", N vaihtelee juustokakuissa 4-8 tunnin välillä. Pakastintakin voi käyttää prosessin nopeuttamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän