Kysymys naisille
Miksi hävitätte aina laitteiden käyttöohjeet?
Autan paljon neitoja pulassa ja jos kysyn käyttöohjetta vastaus on että ei siinä oo ikinä ollutkaan.
Nykyään onneksi alkaa jo netistä löytyä. En ole Mcgyver vaikka paljon osaankin ja ohje nopeuttaa aina oudon laitteen kanssa.
Kommentit (8)
Ei naisten tarvitse säilyttää käyttöohjeita ainakaan miehiä varten, koska miehet eivät tunnetusti niitä lue.
Minulla on kaikkien kotiin ostettujen laitteiden käyttöohjeet kansiossa keittiön kaapissa. Omia työkaluja en ole ostanut, kun niitä on miehellä. Sain tosin vanhemmilta lahjaksi vasaran ja erilaisia meisseleitä, mutta mies on "lainannut" niitä ja hävittänyt ne ties minne.
En hävitä, tosin vanhempien laitteiden käyttöohjeet saattavat ajan saatossa kadota, mutta kuten sanoit netistä löytyy aika hyvin. Enpä toisaalta tosin ole koskaan tarvinnut kenenkään apua minkään laitteen kanssa.
Käyttöohjeet on yksi niistä harvoista asioista, joita meidän taloudessa pidetään visusti tallessa. Ei tosiaan miestä varten, nehän ei semmosia tartte...
En tunne yhtäkääm ihmistä, naista tai miestä, joka hävittää käyttöohjeet.
Kun vietin opiskeluaikana kesiä vanhempieni talonvahtina, jouduin joka kesä ostamaan uuden tölkinavaajan, käsisahan ja vasaran. Talven kuluessa ne aina hävisivät "jonnekin" isäni kätköihin. Seuraavan kesän alussa ostin taas uudet.
Toinen on "työkalut". Jos minä joudun paikalle ilman omiani, minulle tuodaan minikokoisia lasten replikoita ;-)