Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa:mitä tapailemani mies tarkoitti tällä kommentilla?

Vierailija
16.01.2020 |

Olen tapaillut miestä, jonka kanssa on ollut kivaa ja asiat sujuneet. Kysyin mieheltä, että haluaako vielä tavata niin vastasi, että ainakin tällä hetkellä. Jäin miettimään, että onko tuo negatiivinen kommentti, miten tulkitsisitte?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse tarkoitit tuolla haluatko vielä tavata kommentilla, tapailemasi mies tajuaa että naiset eivät koskaan puhu asioista suoraan, huomasi että sinä alat epäilemään seurustelua, niin antoi tollaisen vastauksen sen takia.

Itselläni vaan oli vähän epävarma olo siitä, mitä hän ajattelee..

Vierailija
22/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olisin heti kysynyt, että mitä tuolla tarkoittaa... ja miesten nyt on helppo mennä tuollasella asenteella että ”kattellaan nyt mitä tästä tulee” mutta jos olet nainen joka mahdollisesti haluaa lapsia ja alkaa 30v lähenemään ei ole oikein varaa tuhlata aikaa tämmöisiin ”päivä kerrallaan” miehiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista on se että kuinka kauan olette tapailleet. Jos vasta vähän aikaa (viikkoja tai max ehkä pari kk) niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Tapailu ei kuitenkaan yleisesti ottaen vielä sido ketään yhtään mihinkään vaan voi myös vapaasti deittailla muita ihmisiä.

Jos olette tapailleet jo pidemmän aikaa niin voi olla aika toivotonta. Kyllä jos toisesta tosissaan kiinnostuu / ihastuu niin ns. "tapailu" loppuu viimeistään siinä kuukauden korvilla.

Vierailija
24/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskieltä ei tarvitse tulkita, sen voi ymmärtää tasan niin kuin se sanotaan. Haluaa tavata uudestaan, mutta tulevaisuudesta ei kukaan voi tietää.

Vierailija
25/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse tarkoitit tuolla haluatko vielä tavata kommentilla, tapailemasi mies tajuaa että naiset eivät koskaan puhu asioista suoraan, huomasi että sinä alat epäilemään seurustelua, niin antoi tollaisen vastauksen sen takia.

Itselläni vaan oli vähän epävarma olo siitä, mitä hän ajattelee..

Minäkin olen esittänyt vastaavan kysymyksen miehelle nimenomaan tilanteessa, jossa olin epävarma hänen halustaan jatkaa. Jos en itse olisi ollut jatkosta kiinnostunut, en olisi kysynyt mitään tai ottanut asiaa puheeksi millään muullakaan tavalla.

Vierailija
26/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu vasta siis ihan alkuvaiheessa, pari viikkoa

Vierailija
27/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo

Vierailija
28/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainakin tällä hetkellä" on tulkittavissa ihan millä lailla tahansa. Pitäisi tuntea paremmin millaista kieltä käyttää ja suhteuttaa tuo siihen.

Itse käytän usein sanaa "voi"; voi olla, voidaan mennäkin jne, ilman, että se tarkoittaa mitään ehdollisuutta. Mennäänkö leffaan? Voidaan mennäkin = joo, mennään.

Vierailija
29/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen tuosta voinee päätellä, että ei ole ihastunut.

Vierailija
30/30 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu vasta siis ihan alkuvaiheessa, pari viikkoa

Sitten mä tulkitsisin tuon "apua! Rauhoitu hyvä ihminen, nyt jarruja päälle. Eihän me vielä tunneta toisiamme juuri laisinkaan miten mä tuohon osaisin vastata oikein?!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän