Auttakaa:mitä tapailemani mies tarkoitti tällä kommentilla?
Olen tapaillut miestä, jonka kanssa on ollut kivaa ja asiat sujuneet. Kysyin mieheltä, että haluaako vielä tavata niin vastasi, että ainakin tällä hetkellä. Jäin miettimään, että onko tuo negatiivinen kommentti, miten tulkitsisitte?
Kommentit (30)
Eihän kukaan huomisesta tiedä, eikä halua antaa katteettomia lupauksia.
Tulkitsisin ettei ole suurta ihastusta ilmassa mutta menettelee toistaiseksi.
Eiköhän siinä ollut olennainen sanottu. Käyt paremman puutteessa nyt ja vaihtoa odotellen höyläilee.
Järkevä ja viisas vastaus. Suosittelen pitämään kiinni. Hän perustaa tunteensa realismiin ja tuskin lupailee mitään turhia. Sen, minkä sanoo, myös tarkoittaa.
Jos oli sanonut, että haluaa tavata jatkossakin olisit ottanut sen kosintana ja alkanut järjestellä häitä ja olisit kertonut kaikille kuinka seurustelet. Naisilla kun tuntuu olevan oletuksena, että tapailusta seuraa aina jotain suurempaa ja se on = sitoutuminen
Tarkoittaa että toistaiseksi, kunnes a) hän löytää jonkun paremman, tai b) sinusta ilmenee (enemmän) huonoja ja/tai huolestuttavia piirteitä.
Niin kauan kunnes löytää mieluisempaa seuraa, olet varalla sitten jos ei löydä.
Katsotaan nyt ihan vaan rauhassa miten asiat etenee.
Sanot miehelle, että just tällä hetkellä meni sun fiilikset enempään tapailuun.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan huomisesta tiedä, eikä halua antaa katteettomia lupauksia.
Ei kyllä kovin vakuuttaavaa ollut jatkon kannalta. En odottaisi kuuta taivaalta
mies51v
Jos olisin itse jo rakastunut, en tiedä voisinko jatkaa. Typerää, mutta olisi tuo aika iso kolaus.
Jos pitäisin hänestä selvästi, yrittäisin jutella ja kysyä suoraan, mitä hän sillä tarkoitti. Pyrkiä ymmärtämään. Realismin ja varovaisuuden kanssakin voi olla ihastunut, eritoten jos on jo elämänkokemusta.
Mutta jos sinä et miestä sytytä alussa, ei sitä kannata kovin kauaa jäädä odottelemaan. Harvemmin se liekki syttyy väkisellä. Sitten toinen pahimmillaan jää olemaan kanssasi, koska olet niin rakastunut eikä hän halua loukata.
Hmmmm, ei vaikuta kovin ihastuneelta kylläkään tai sitten on tullut varovaiseksi, jos on jotain huonoja kokemuksia. Haluaa siis jatkaa tapailua ainakin tällä hetkellä. Minä saattaisin jatkaa tapailua mutta ehkä vähän säästöliekillä. Kyllähän tuon kuuleminen vähän fiilikset vie, ei sille mitään voi.
Toisaalta jotkut miehet ovat sosiaalisesti niin tosi lahjattomia, että on mahdollista, että ei tarkoittanut tuolla kuitenkaan mitään pahaa. Hankala sanoa, kun ei tiedä, millainen ihminen on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei jatkoon.
Eli heti kun ei ole sormusta tulossa ei jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan nyt ihan vaan rauhassa miten asiat etenee.
Niin ap mihin kiire, että tälläistä pitää kysyä? Miksi asioiden voi antaa mennä vain ihan omalla painollaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei jatkoon.
Eli heti kun ei ole sormusta tulossa ei jatkoon?
Sinä sen mainitsit, ei kukaan muu.
Tulkitsisin niin etten halua jatkaa pidemmälle. Muutama viikko, hyvällä lykyllä kuukausi, niin on puhelimessa viesti ettei enää kiinnostakaan. Minua ei sellainen pelleily inspiroi.
Mitä itse tarkoitit tuolla haluatko vielä tavata kommentilla, tapailemasi mies tajuaa että naiset eivät koskaan puhu asioista suoraan, huomasi että sinä alat epäilemään seurustelua, niin antoi tollaisen vastauksen sen takia.
Varapatja paremman puuttuessa.