Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten postaukset facebookissa

Vierailija
15.01.2020 |

Todella yleistä näyttää olevan totaalinen välinpitämättömyys oikeinkirjoituksesta, isoista alkukirjaimista ja välimerkeistä. Usein on vaikea edes ymmärtää, mitä on yritetty sanoa. Esim. tämän ymmärsin vasta, kun näin mitä muut oli vastanneet:
"Mitä porukka touhuaa itse metsästys reissulla 😎"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi siis tarkoitti??

Vierailija
2/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pojat on poikia" =heikko lukutaito, heikko kirjoitustaito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tästä tehdä johtopäätöksen, että mies ei osannut kirjoittaa, muttet sinäkään lukea?

Vierailija
4/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä porukka touhuaa itse metsästysreissulla?

Mitä porukka touhuaa? Itse olen metsästysreissulla.

Vierailija
5/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.

Vierailija
6/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armoa, ei Siperiaan!

Armoa ei, Siperiaan!

Vierailija
7/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se sinua ärsyttääkin niin ei ihmiset ole yhtään huolissaan siitä mitä ne someen postaa. Eihän sillä loppupeleissä ole mitään arvoa. Se on ihan sama miten somessa kirjoitat. Vaikka vedät kaikki oikeinkirjoitus säännöt vihkoon niin ei siitä mitään pahaakaan seuraa. 

Vierailija
8/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten et tuota tajunnut? Kysyy mitä porukka touhuaa ja hän itse on metsästysreissulla. 

Vierailija
9/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, juttuhan on niin, että ei kaikki miehet kirjoita noin, mutta naisilla pilllu kostuu miehille, jotka ei käytä aikaansa mihinkään turhaan kuten lukemiseen tai kirjoittamiseen, vaan ovat jatkuvasti esim. riistajahdissa, huvijahdissa tai pilllujahdissa. Tästä syystä ap:kin on kerännyt ympärilleen kirjoitustaidottomia miehiä.

M/39

Vierailija
10/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tänään oman firman voitot tarkastettu, sen jälkeen 20 kilsaa hölkäten himaan. Nyt vähän hiukopalaa ja koirien kanssa 30 kilsan iltalenkki! Mites muilla?”

Nimimerkki Pyrkyriyrittäjä55 sydänkohtauksen partaalta - mutta omakehu, se haisee

Vierailija
11/11 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvijahdin kannelta otetut kuvat pärähtää naisen alapäässä paljon kovempaa kuin tiedonmetsästystä harrastavan miehen kuvat. Ei siinä ole paljoa väliä millaista mölinää huvijahdin näppikseltä tulee.

M/39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme