Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottotiedottomat

Vierailija
15.01.2020 |

Miten saatte hommattua mitään pakollista nopeasti? Kysyn mielenkiinnosta.
Esim jos itseltä hajoo pyykinpesukone niin voin tilata laskulle ja maksaa sen osissa. Miten jos on luottotiedoton? Itsellä vaikka olen töissä niin ei riittäisi rahat kerralla maksaa esim pesukonetta tm kalliimpaa juttua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Vierailija
2/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista aina ostan jonkun halpiksen jos joku kone hajoaa, eli jonkun vanhemman laitteen, kestää sen pari vuotta tai enemmän ehkä ja sen jälkeen toinen, telkkarin ostin äskettäin 70€:lla,ihan hyvä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä l tiedotonkin voi olla töissäkäyvä.

Postilla on paljon näitä palkanalennettuja. Ne aloitettiin yötyöläisistä juuri siksi, että saatiin hiljennettyä.

Tähän päibään asti onnistuivatkin vaientamaan.

Ensimm. alennukset vuodelta 2005 yöjakajille.

Kyse kymmenistä prosenteista kerralla.

Alkupalkka ei ollut korkea.

Vierailija
4/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisellä, ja torissa joka viikko annetaan pesukoneita ainakin pk-seudulla

Vierailija
5/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just uuden pesukoneen ennenkuin luottotiedot paloi.

Vierailija
7/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Luottotietojen menetys automaattisesti tarkoita pieniä tuloja. Meille tuli häiriömerkintä, nettotulot noin 7000 e/kk.

Vierailija
8/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa voi oppia käyttämään ja säästämään vaikka menee ulosottoon. Itselle ei jää kuussa kuin 1100e josta maksan asuntolainaa, sähköä, työmatkat jne. Joka kuukausi nostan käteistä esim 100e tai enemmän ja laitan lompakon "hätävarajemmaan" jossa on rahaa aina jotain 200-700e väliltä. Arjessa pitää vain osata olla siten että se raha ei ole olemassa vaan pelkästään tilillä olevat on käyttörahaa. Oli kiva kun jouluna pystyi ostamaan ruokia katsomatta hintalappuja ja auton katsastukseen ja pieniin korjauksiin ei kaatunut koko homma.

Vierailija
9/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rahalla ostan. Olen ihan hyväpalkkaisissa töissä joten säästötilillä on aina pari tonnia.

Vierailija
10/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt luottotietoja. Ehkäpä juuri siksi, kun en osta luotolla enkä osamaksulla. Maksan aina rahalla.

Vierailija
11/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postilla on paljon näitä palkanalennettuja. Ne aloitettiin yötyöläisistä juuri siksi, että saatiin hiljennettyä.

Mitä helvettiä postin työntekijöiden palkoilla on tämän aiheen kanssa tekemistä? Oletko kännissä? Luottotiedottomia on kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Vierailija
12/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan käteisellä. Mikään oikeasti tarpeellinen ei ole niin kallis etteikö siihen saa rahat säästettyä. Esim katsastetun autonkin saa jo 700 eurolla. Prepaid liittymä maksaa mulle 5e kuukaudessa.

Vierailija
13/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöllä. Vaikka on joskus kussut luottotiedot, ei tarkoita sitä, että olisi kurjuuteen tuomittu. Velkani maksaneena on vielä n. vuosi maksuhäiriömerkintää jäljellä. Niin, ja itse maksaisin säästämilläni rahoilla. Olen nimittäin ottanut opikseni.

Vierailija
14/16 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihan tavallisen puhelinliittymän avattua. On ollut jo 10 vuotta tämä ja ylikin. Sieltä saan laskulle osamaksulla mitä vaan. Laskut maksan ajallaan. Tätä en mokaa.

Viimeksi tilasin pesukoneen ja nyt maksan sitä osissa puhelinlaskun yhteydessä.

Vierailija
15/16 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä postin työntekijöiden palkoilla on tämän aiheen kanssa tekemistä? Oletko kännissä? Luottotiedottomia on kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Mietipä sinä sitä.

Vierailija
16/16 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ihan tavallisen puhelinliittymän avattua. On ollut jo 10 vuotta tämä ja ylikin. Sieltä saan laskulle osamaksulla mitä vaan. Laskut maksan ajallaan. Tätä en mokaa.

Viimeksi tilasin pesukoneen ja nyt maksan sitä osissa puhelinlaskun yhteydessä.[/quotes

Siis mistä saat laskulle?