Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä raskautua? Onko joku oikeasti tullut raskaaksi näin? Ei vi**uilua kiitos!

Vierailija
15.01.2020 |

Kerron heti kärkeen, että en ole teini. Lapsiakin jo on, Raskautta en toivo ja siksi käytössä oli kondomi. Mies jäi loikoilemaan päälle liian pitkäksi aikaa ja kävi niin, että kumi jäi sisään ja ulosvedettäessä sisältö roiskui ainakin lakanalle ja värkin ulkopuolelle. Menin heti pesulle enkä ole varma pääsikö ihan sisälle asti jotain. En viitsisi je-pilleriä hakea turhaan kun otin joskus teininä ja sotki koko kierron moneksi kuukaudeksi. Kysyn siis, että onko tässä jotain vaaraa kun ei ole ”ammuttu perille asti”? Omakohtaisia kokemuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista, on epätodennäköistä, kukaan ei voi päättää puolestasi.

Asia ei muutu, vaikka kuinka veivaisi täällä, valitettavasti tai onneksi. Onnea päätökseen.

En kysynyt sulta onko mahdollista tai apua ”päätökseen”, kysyin onko jollakulla omakohtaista kokemusta. Sun äidillä ilmeisesti on ollut. Ap

Sekö olisi sinulle todiste, että tähän ketjuun ei ilmesty yhtäkään kertomusta, että juu näin meilläkin ja vauva tuli. Kukaan täällä ei voi tietää, pääsikö teidän insidentissä siemennestettä sisällesi asti.

Päätös on edelleen yksin sinun, toivotan onneakin edelleen :D

Joo, odottelen tässä että joku tulis sanomaan, että ”kävi just tälleen epäselvästi ja tulin kuule raskaaksi”. Johon joku toinen kommentoisi, että ”mulla kans, spermaa pääsi pelkästään eteiseen, mutta laskettu aika huomenna”.

Että olisi jotain kokemuspohjaa jollakulla. Mutta unohdin, että tämä on aihe vapaa-palsta, jossa kirjottelee just lähinnä eniten ne, joilla olis vähiten sanottavaa. My bad. Ap

Vierailija
22/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä tavalla alkunsa saanut poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun siittiöitä päätyy sisällesi, on mahdollista että tulet raskaaksi. Siihen ei vaikuta se, onko joku muu tullut samalla tavalla raskaaksi. Siihen vaikuttaa se, onnistuuko joku siittiöistä hedelmöittämään munasolusi. 

Vierailija
24/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme sai alkunsa, vaikka kondomia käytettiin täysin oikein. On siis täysin mahdollista, että voi raskautua myös silloin jos sählää kondomin kanssa. Se on jopa todennäköisempää kuin oikein käytetyn kondomin kanssa. 

Vierailija
25/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on monesti käynyt samoin, enkä ole tullut raskaaksi. Ei hätää!

Vierailija
26/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä haluat kuulla? Kyllä ja ei. Siinä.

Aikuinen vastuuntuntoinen ihminen huolehtii ehkäisystä, ja jos se pettää, otetaan jälkiehkäisy tai valmistaudutaan lapsen saamiseen.

Ei tämä ole rakettitiedettä.

Vierailija
27/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytärtä en kannustaisi ottamaan riskiä, omat on hoidettu. Riippuu kuinka eitoivottu uusi 20 vuoden lapsikakku.

Vierailija
28/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurilla ne laivatkin seilaa xD

Vierailija
29/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut alkuni noin. Äiti kertoi, olisi voinut jättää kertomatta.

Vierailija
30/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin epätodennäköistä. Kyllä meillä ainakin vauvat on tekemällä tehty, eli tietoisesti oltu ilman ehkäisyä juuri oletetusti oikeina päivinä. Meillä pari kertaa on käynyt niin, että kondomissa on ollut pieni reikä ja periaatteessa jotain olisi voinut päästä sisään, mutta ei niistä mitään raskautta ole alkanut.

Vierailija
31/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että ihan oikein käytettynäkin kondomin kanssa voi tulla raskaaksi. Tuollein säheltämällä mahdollisuus kasvaa lisää.

Tarkoitatko siis kondomin rikkoutumista, vai miten siemennestettä voi päästä emättimeen, jos kondomia on käytetty oikein?

Vierailija
32/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersin taas tänään kaupoissa, pistelemässä neulalla kortsuihin reikiä, että saadaan syntyvyys kasvuun.

Vierailija
33/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut alkuni noin. Äiti kertoi, olisi voinut jättää kertomatta.

Olet siis tulos epäonnistuneen kortsun käytöstä.

Vierailija
34/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka on varmin ehkäisykeino.

Vierailija
35/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehyt hyvän tilin elareilla käyttämällä tuota samaa temppua. Varakas poka, pano kortsulla, vien panon jälkeen kortsun roskiin mutta käännän nurin ja tyhjennän sisään ennen kuin panen roskiin ja sitten vaan odotellaan tärppääkö.

Vierailija
36/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvin epätodennäköistä. Kyllä meillä ainakin vauvat on tekemällä tehty, eli tietoisesti oltu ilman ehkäisyä juuri oletetusti oikeina päivinä. Meillä pari kertaa on käynyt niin, että kondomissa on ollut pieni reikä ja periaatteessa jotain olisi voinut päästä sisään, mutta ei niistä mitään raskautta ole alkanut.

Meillä tekemällä tehtiin liki kolme vuotta, odoteltiin ensimmäistä aikaa lapsettomuustutkimuksiin, kun raskaus alkoi spontaanisti.

Pari vuotta synnytyksestä, tulin raskaaksi täsmällisen oikein käytetyn kondomiehkäisyn läpi.

Eli ei kannata luottaa siihen, että jos edellisen raskauden alkuunsaanti on ollut hankalaa, niin se olisi seuraavallakin kerralla.

Vierailija
37/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista. Pikku tippa riittää, ehkä sitä vähän valui ohi kun miehesi ronkki kondomia sisältäsi. Erektion laskiessa penis pienenee, se voi jo siinä falskata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä