Mies vaatii nukkumaan samaan aikaan kuin hän ja aamulla täytyy myös nousta ylös samaan aikaan.
Kommentit (19)
Eikös tästä vastikään ollut ihan julmetun pitkä ketju?
Älä nyt hassuja puhu. Ei sellaista voi vaatia. Ei kenelläkään sellaista oikeutta toisen yli ole.
Ei ole. Ja jos olisi, sanoisin että ei käy.
Aina ja joka päivä eri rytmissä oleminen olisi tietysti tylsää, koska puolison kanssa on kiva köllötellä ja jutella sängyssä aamuisin tai iltaisin. Mutta kyllä arkirytmissä meillä ainakin mennään nukkumaan ja herätään omassa tahdissa, vapaalla sitten molempien rytmit joustaa.
Minä ratkaisin tämmöisen ongelman muuttamalla eri huoneeseen. Helppoa!
Riippuu jos itse oot työtön ja mies on töissä, niin sitten. Miehesi saattaa olla herkkäuninen. Meillä on viikolla niin että itse katson hiljaa leffaa ja mies nukkuu melatoniinilla. Viikonloppuisin ukko dokaa neljään saakka ku mä painun 24 sänkyyn. Mies osaa olla pimeässä ja hiljaa ja tietää että helvetti on irti jos se herättää mut tullessaan sänkyyn. Riippuu ihan kuinka sikeäuninen puolisosi on. Valitettavasti yhteisasumisessa on toisen unenlahjat otettava huomioon, etenkin jos toinen on se elättäjä.
Höpö höpö. Onkohan mies outo vaiko tämän ketjun aloittaja....
Ei ole. Menen nukkumaan klo 23 ja herään klo 6.
On. Noin me tehdään kaikki muutkin.
Onhan toki kohteliasta pitää sama vuorokausirytmi kuin puolisolla ja jos yhtä aikaa mennään nukkumaan niin eikös sitä olla silloin samoin aikoihin nukuttu tarpeeksi.
Oli joo. Samainen mies määräisi läppäristä, kaukosäätimestä, väliovien sulkemisesta, mun ystävistäni, töistäni ja puhelimestani. Nämä kaikki tuli siis pikkuhiljaa.
Lopulta käytti mua nyrkkeilysäkkinä.
Juokse.
Olisi, mutta en ole suostunut alkuunkaan. Nostaa asian esille aina välillä ja kerta toisensa jälkeen sanon, että menen silloin, kun itse tahdon.
Ammattivalittajahan parisuhdehan tässä taas kyseessä. Heillä tuo elo on muutenkin erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Minä ratkaisin tämmöisen ongelman muuttamalla eri huoneeseen. Helppoa!
Täällä sama, hyvät unet ovat kuitenkin niin tärkeitä kaikille.
Ei meillä mitään riitaa eikä skismaa ole tullut.
Mä herään vapaapäivinäkin klo7.00, mies nukkuu kymmeneen.
Meillä on erilaiset työajatkin.
Saahan se halukas aina nukkua samaan aikaan, mutta se haluaja on se joka säätää omaa nukkuma-aikaansa.
Vaatia ei voi.
Toisen ihmisen kontrollointi hänen unenmäärän avulla on sairasta. Pitäisi olla kaikilla merkki siitä että kaikki ei ole kunnossa ja on parempi erota.
Jos vaatisi, niin lähtisi saman tien ovesta ulos, ja takaisin ei tarvitsisi tulla
Jo sä tätä kyselit aikaisemminkin. Ei, muilla ei ole samaa ongelmaa. Ei, tuo ei ole normaalia.