Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ruumiinlämpö on laskenut tasaisesti 160 vuodessa – 37 astetta ei ole enää normaali

Vierailija
15.01.2020 |

Britanniassa arvioitiin suusta mitatuksi normaalilämmöksi 36,6 astetta. Ennen tulehdukset ehkä nostivat ruumiinlämpöä. Aineenvaihduntammekin on ilmeisesti hidastunut.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006367528.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mammat hakee saikkua entistä enemmän.  Vingutaan lääkärille kun on kuumetta kun lämpö on 37 astetta.

Vierailija
2/5 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu vain ja ainoastaan siitä että elimistön mikrobikuorma on laskenut. Mitä tuossa kyllä mainitaankin lopussa. Kun elimistössä on runsaasti mikrobeja, niin immuunipuolustus käy korkeimmilla kierroksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Minulla on ollut aina terveenä lämpö 36,6 ja jos nousee 37 on sellainen tukkoinen ja väsynyt olo. Ei kuitenkaan niin kipeä että saikkua tarvitsisi, mutta kyllä hyvin pian sen 37 jälkeen. No, onneksi näitä ei tule edes vuosittain, ja työpaikkakin on sellainen että omalla ilmoituksella saa olla pois pari päivää. Ja ennen kuin joku vinkuu että lintsaan töistä, niin poissaoloja tulee ehkä 1 päivä vuodessa jos sitäkään.

Vierailija
4/5 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina 37 astetta tarkoittanut, että olen kipeä. En juuri koskaan saa saikkua kuumeen takia, koska minun kuumeeni on vasta toisten normaalilämpö. Palelen myös aina, eikä läski lämmitä.

Vierailija
5/5 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mun normilämpö on 35,5-36,5. Tulee tunne, että kaikki ei oo ok ja pitää mitata kuume kun lämpö on 36,6. Siitä kun nousee 37 niin olen jo kipeä ja jos en jää pois, kohta se on 38 ja yli. 38, 5 niin tulee jo horkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme