Koetko olevasi älykkäämpi, kuin suurin osa palstalaisista?
Koetko olevasi älykkäämpi, kuin suurin osa palstalaisista?
Kommentit (21)
Mensasta täydet ja WAIS-IV:n mukaan noin 1/1000 kykenee minun älylliseen tasoon
Vertailevassa rakenteessa kuin-sanan edellä ei yleensä käytetä pilkkua. Koen olevani älykkäämpi kuin ap.
Muistelen, että tutkimuksen mukaan 92% ihmisistä on mielestään keskivertoa parempia kuskeja. Taitaa päteä tähänkin kysymykseen...
Olen todennäköisesti älykkäämpi. Käyn ostoksilla Lidlissä, ja löytyy korkeakoulututkinto.
Ehkä matemaattisesti älykkäämpi, mutta sosiaaliset taidot ja itsensä ilmaisu kuuluvat mielestäni älykkyyteen ja niitähän minulla ei ole.
-M28
Onkos täällä matemaatikkoja, miten on mahdollista että joukosta 80% on muita älykkäämpiä?
Kyllä. Ehdottomasti! Minun suuri älyllinen valoni tuo lohtua palstapimeyteen ja antaa heikkolahjaisille toivoa paremmasta palstailu päivästä.
Tietenkin koen olevani älykkäämpi kuin suurin osa muista palstailijoista. Kuten kaikki muutkin, olen tuplamaisteri, äo 142, työskentelen vaativissa asiantuntijatehtävissä ja bruttopalkkani on 5 000 €/kk + bonukset.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin koen olevani älykkäämpi kuin suurin osa muista palstailijoista. Kuten kaikki muutkin, olen tuplamaisteri, äo 142, työskentelen vaativissa asiantuntijatehtävissä ja bruttopalkkani on 5 000 €/kk + bonukset.
Älykkyys ei riipu koulutuksesta tai bruttopalkasta.
Älykkämpi kokemus muista?
Tätäkö tosiaan kysyttiin?
Oliko tässä järkeä?
Olen riittävän älykäs ollakseni postaamatta typeriä kyselyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ei riipu koulutuksesta tai bruttopalkasta.
Et tainnut ymmärtää viestin sarkasmia...
triplamaisteri ja väitös vielä kesken, äö 143
Vierailija kirjoitti:
Onkos täällä matemaatikkoja, miten on mahdollista että joukosta 80% on muita älykkäämpiä?
Kysymys oli "Koetko olevasi älykkäämpi...".
Se ei tarkoita, että olisi.
Vierailija kirjoitti:
Se ei olekaan mahdollista, mutta se että suurin osa niin luulee on jopa todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen riittävän älykäs ollakseni postaamatta typeriä kyselyjä.
Kommentointi kuitenkin on onneksi älykkyytesi osoittavaa sarkastista veetuilua!
Ainakin tunnen olevani suvaitsevampi, enakkoluulottomampi ja kärsivällisempi!