Kerroin aiemmin aloittavani parisuhteen etsinnän av-palstan ansiosta. Nyt olen parisuhteessa
En kuollaksenikaan muista millä otsikoin ketjun enkä löydä sitä enää, mutta pääpiirteittäin kerroin kuinka olen tämän palstan ansiosta ymmärtänyt, että samanlaisia epävarmoja luusereita te muutkin olette kuin minä ja minun ei siksi kannata pelätä enää.
Niin vain löysin "sielunkumppanini" ja olemme pitäneet yhtä jo jonkin aikaa. Paljastui myös, ettemme kumpikaan ole luusereita. Ainakaan sen enempää kuin tekään.
Aika näyttää miten meidän käy, mutta nyt tuntuu hyvältä. Tsemppiä muillekin!
Kommentit (9)
Mahtavaa!
Kerrankin tästä palstasta oli hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! :) Kuinka kauan kumppanin löytämiseen meni (siitä, kun koit tuon oivalluksen ja aloitit tänne sen ketjun)?
Ei kauaa. Kumppani löytyi nopeasti, kun laitoin haun treffipalstalle. Ja löytyi siis vastakappaleeni, ei vain joku.
Ap
Mahtava juttu ja onnea. Taidan muistaa hämärästi sen ketjun.
Ihan mahtavaa! Onnea!
Av toimii siis kahteen suuntaan, täällä voi todeta olevansa samanlainen luuseri kuin muutkin, mutta toisaalta myös olevansa keskivertoa älykkäämpi vertaamalla itseään muihin palstailijoihin :D
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinkohan minäkin...
Uskalsin :) Tein deittiprofiilin. Onnistaisipa minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinkohan minäkin...
Uskalsin :) Tein deittiprofiilin. Onnistaisipa minuakin.
Tule sinäkin kertomaan kuinka kävi.
Onnea! :) Kuinka kauan kumppanin löytämiseen meni (siitä, kun koit tuon oivalluksen ja aloitit tänne sen ketjun)?