Saako Mammaksi.fi ovistestit jakaa kahtia?
Tilasin juuri ensimmäistä kertaa ovistestejä, pikku kakkosen yritystä on takana kohta 8kk ilman tulosta =( Lääkäriin pääsen vasta elokuussa hakemaan Clomeja (joita tarvittiin pikku ykkösessä) ja ajattelin nyt vähän testailla tapahtuuko ilman niitä mitään.
Luin joskus täältä tai sit onlinestä et noi liuskatestit vois jakaa saksilla pystysuunnassa kahtia? Pitääkö paikkansa?
Itsellä luultavasti edessä pitkään kestävät ovismetsästykset ja vaikka tilasinkin niitä runsaasti, halkaisu lisäisi määrää...
Onko kenelläkään tietoa?
Kommentit (7)
... eli kielitaitoiset voi muuten näppärästi ostaa samoja testejä, mitä mammaksi.fi myy, mutta paljon halvemmalla suoraan jälleenmyyjältä www.saveontests.com webbisivulta. Testit tulee nopeasti kotiin postiluukusta, maksu luottokortilla, kuten normaalisti ja hinnaksi tulee noin 40 eurosenttiä per testi (ovulaatio tai raskaustesti).
Itse en taida muita enää käyttääkään :-)
niin ei ne testit ole samoja. Ainakin joku aika sitten saveontestit olivat paljon kovempia leikata.
Ja ne ovat minunkin mielestä liian kovia leikattavaksi. Yritin ja pieleen meni :/
kait se on voiko leikata vai ei, jos niitä halvemmalla saa. Vääristyyköhän tulos mitenkää kun testin leikkaa kahtia?
... ja tulos oli, että hankalaa oli. Ei meinannut sakset purra kunnolla ja vähän vinkuraksi meni, mutta testinä leikatutkin liuskat toimi ihan ok. En tosin sitten leikannut kuin yhden, kun ovat sen verran halpoja, etten viitsinyt alkaa leikkaamaan säästääkseni muutaman sentin.
muita kuin liuskatestejä tuolta save on tests -sivulta?
Itse olen kuitenkin halkaissut mm. mammaksin testejä.