Mikä ilmeisen suosittu ilmiö ei ole näkynyt omassa kuplassasi?
Itselläni on laaja lähi- ja tuttavapiiri mutta en tiedä ketään kuka olisi koskaan pitänyt Cheekin musiikista.
Kommentit (18)
Yksikään ei kannata haittamaa_hanmuuttoa.
R*sismi.
Tama tosin johtuu siita etta olen poistanut r*sistit esim FB-ystavistani, eli olen nainollen edesauttanut kuplani syntymista.
Ei esiinny
Pikamuoti
Isojen omakotitalojen havittelu
Vahva aatteellinen veganismi
Omassa kivassa kuplassani kukaan ei ole rasisti tai persu. Jos on, pitää aika tiukasti suun kiinni.
Ihan minun lähipiirissäni ketään ei tunnu kiinnostavan Kardashianit tai esimerkiksi Ariana Granden tyyliset henkilöt. Sorry en keksinyt parempaa esimerkkiä. Mutta en itsekään muutama vuosi aikaisemmin tiennyt edes sitä, kuka on Caitlyn Jenner.
Ja kyse ei ole siitä, etteikö minulla ja ystävilläni olisi vähintäänkin tyhjäpäisiä kiinnostuksen aiheita, mutta juuri tuo osa kaikesta populaarikulttuurin muodoista on jäänyt ihan varjoon.
Kukaan ei halveksi maaseudulla asuvia ihmisiä tyyliin Fatim Diarra. Kaikki ollaan kiinnostuttu mökkeilystä, puutarhanhoidosta ym.
Omasta kuplastani puuttuu uskomushoito, horoskoopit, jumalusko ja muu hömppä. Rasismi - no, yksi kiintiörasisti on, mutta se on aika iisi. Elokuvat, pelit, tv-sarjat.
Tatuoinnit. Lähipiirissäni on aivan hämmentävän vähän tatuointeja, vaikka ne käsittääkseni ovat yleisiä.
Katumaasturit, ökyautot
Kelteisillään instakuvissa esiintyminen
Oman elämän hehkuttaminen somessa
Kalliit laukut
Lentely sinne tänne huvin vuoksi (haittamatkustus)
Mikään mistä tällä palstalla enten kohkataan tv-sarjat, julkkikset ja heidän haukkumisensa, kuninkaalliset, persujen öyhötys, Mestarin palvonta, Helsinki-viha, maaseutuviha, tasoteoriat, pariutumisen vatvominen 24/7 jne...
Vierailija kirjoitti:
Omasta kuplastani puuttuu uskomushoito, horoskoopit, jumalusko ja muu hömppä. Rasismi - no, yksi kiintiörasisti on, mutta se on aika iisi. Elokuvat, pelit, tv-sarjat.
on hienoa että muualta tulleet tuttavasi ovat ateisteja, kun et pitä saduihin uskovista ihmisistä.
Terveysintoilijat, ituiivarit, absolutistit ja himourheilijat. Kaikki ovat jonkin sortin sohvaperunoita meidän kuplassa.
Ketään oikeaa tuttavaani ei ole edes kiinnostanut Facebookiton ja Tinderitön elämäni.
Some, älypuhelimet yleensä aika pienessä roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan minun lähipiirissäni ketään ei tunnu kiinnostavan Kardashianit tai esimerkiksi Ariana Granden tyyliset henkilöt. Sorry en keksinyt parempaa esimerkkiä. Mutta en itsekään muutama vuosi aikaisemmin tiennyt edes sitä, kuka on Caitlyn Jenner.
Ja kyse ei ole siitä, etteikö minulla ja ystävilläni olisi vähintäänkin tyhjäpäisiä kiinnostuksen aiheita, mutta juuri tuo osa kaikesta populaarikulttuurin muodoista on jäänyt ihan varjoon.
Minulla ei ole aavistustakaan noista henkilöistä. Kardasssiaanit - tiedän että sellainen ohjelma on.
Billie Eilish lauaa uuden Bondin tunnarin. Kuulin artistin nimen tänä aamuna radiosta eka kerran.
Perussuomalaisuus, en tiedä ketäään, joka heitä olisi äänestänyt