Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ilmeisen suosittu ilmiö ei ole näkynyt omassa kuplassasi?

Vierailija
15.01.2020 |

Itselläni on laaja lähi- ja tuttavapiiri mutta en tiedä ketään kuka olisi koskaan pitänyt Cheekin musiikista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisuus, en tiedä ketäään, joka heitä olisi äänestänyt

Vierailija
2/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset seinät-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ei kannata haittamaa_hanmuuttoa.

Vierailija
4/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R*sismi. 

Tama tosin johtuu siita etta olen poistanut r*sistit esim FB-ystavistani, eli olen nainollen edesauttanut kuplani syntymista. 

Vierailija
5/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esiinny

Pikamuoti

Isojen omakotitalojen havittelu

Vahva aatteellinen veganismi

Vierailija
6/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kivassa kuplassani kukaan ei ole rasisti tai persu. Jos on, pitää aika tiukasti suun kiinni.

Vierailija
7/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minun lähipiirissäni ketään ei tunnu kiinnostavan Kardashianit tai esimerkiksi Ariana Granden tyyliset henkilöt. Sorry en keksinyt parempaa esimerkkiä. Mutta en itsekään muutama vuosi aikaisemmin tiennyt edes sitä, kuka on Caitlyn Jenner. 

Ja kyse ei ole siitä, etteikö minulla ja ystävilläni olisi vähintäänkin tyhjäpäisiä kiinnostuksen aiheita, mutta juuri tuo osa kaikesta populaarikulttuurin muodoista on jäänyt ihan varjoon. 

Vierailija
8/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halveksi maaseudulla asuvia ihmisiä tyyliin Fatim Diarra. Kaikki ollaan kiinnostuttu mökkeilystä, puutarhanhoidosta ym.

Vierailija
9/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kuplastani puuttuu uskomushoito, horoskoopit, jumalusko ja muu hömppä. Rasismi - no, yksi kiintiörasisti on, mutta se on aika iisi. Elokuvat, pelit, tv-sarjat. 

Vierailija
10/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit. Lähipiirissäni on aivan hämmentävän vähän tatuointeja, vaikka ne käsittääkseni ovat yleisiä.

Vierailija
11/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumaasturit, ökyautot

Kelteisillään instakuvissa esiintyminen

Oman elämän hehkuttaminen somessa

Kalliit laukut

Lentely sinne tänne huvin vuoksi (haittamatkustus)

Vierailija
12/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mistä tällä palstalla enten kohkataan tv-sarjat, julkkikset ja heidän haukkumisensa, kuninkaalliset, persujen öyhötys, Mestarin palvonta, Helsinki-viha, maaseutuviha, tasoteoriat, pariutumisen vatvominen 24/7 jne...

Vierailija
13/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kuplastani puuttuu uskomushoito, horoskoopit, jumalusko ja muu hömppä. Rasismi - no, yksi kiintiörasisti on, mutta se on aika iisi. Elokuvat, pelit, tv-sarjat. 

on hienoa että muualta tulleet tuttavasi ovat ateisteja, kun et pitä saduihin uskovista ihmisistä.

Vierailija
14/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysintoilijat, ituiivarit, absolutistit ja himourheilijat. Kaikki ovat jonkin sortin sohvaperunoita meidän kuplassa.

Vierailija
15/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään oikeaa tuttavaani ei ole edes kiinnostanut Facebookiton ja Tinderitön elämäni.

Vierailija
16/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some, älypuhelimet yleensä aika pienessä roolissa.

Vierailija
17/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan minun lähipiirissäni ketään ei tunnu kiinnostavan Kardashianit tai esimerkiksi Ariana Granden tyyliset henkilöt. Sorry en keksinyt parempaa esimerkkiä. Mutta en itsekään muutama vuosi aikaisemmin tiennyt edes sitä, kuka on Caitlyn Jenner. 

Ja kyse ei ole siitä, etteikö minulla ja ystävilläni olisi vähintäänkin tyhjäpäisiä kiinnostuksen aiheita, mutta juuri tuo osa kaikesta populaarikulttuurin muodoista on jäänyt ihan varjoon. 

Minulla ei ole aavistustakaan noista henkilöistä.  Kardasssiaanit - tiedän että sellainen ohjelma on.

Vierailija
18/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billie Eilish lauaa uuden Bondin tunnarin. Kuulin artistin nimen tänä aamuna radiosta eka kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi