Miksi joku ei hyväksy fb kutsua?
Tai hylkää toisaalta. Jos olet varattu niin jätätkö hyväksymättä vastakkaisen sukupuolen edustajan kutsun? Ja miksi roikottaa sitä kutsua pitkään?
Kommentit (11)
Ei halua olla kaverisi, edes facebook-kaverisi.
Käyn facebookissa kerran puolessa vuodessa, joten sen aikaa joutuvat kutsut odottamaan
En kehtaa enää hyväksyä, kun olen odottanut niin pitkään. Ihmisaivot? Tai minun ainakin...
Roikotan koska mietin tai ehkä tiedän jo dissaavani, mutta en halua lyödä heti märkää rättiä naamalle.
Avaudun omalla FB-sivullani sen verran ronskisti, että en halua sinne kaiken maailman tutuntutuntuttuja ja juorujen kalastelijoita kyttäämään. Haluan myös vuorovaikutusta ihmisiltä, jotka ovat "ystäviäni". Passiiviset kyttääjät siis karsitaan hyvin nopeasti.
Esimerkiksi tuntemani mies on hyväksynyt vain perheenjäsenet.
En halua jakaa sisältöjä kaikkien kanssa.
Onneksi oli muitakin syitä kuin ettei halua olla ystävä. Mutta miksi ei sitten hylkää? Eikö se ole tympeä jos siellä kutsu roikkuu?
Mä saatan joskus roikuttaa jotain henkilöä, kun en ole ihan varma, tunnenko tämän henkilön. Kysyn ystäviltäni, että tuntevatko he, ja jos kertovat mulle, että tuntevat ja on harrastuspiireistä tuttu, saatan hyväksyä.
Yleensä en juuri hyväksy kavereiksi täysin tuntemattomia, työkavereita tai entisiä koulukavereita.
En hyväksy läheskään kaikkia, en edes tuttuja. Esim appiukkoa en ole hyväksynyt. Ja minulle on ihan sama jos siellä roikkuu joku pyyntö. En kiinnitä niihin mitään huomiota.
Mitä tämä "roikottaminen" tarkoittaa? Jos kaveripyynnön hylkää, siitä ei tule ilmoitusta pyytäjälle. Jos kaveripyyntöön ei reagoi, siitäkään ei ilmoiteta mitään.
En halua jakaa facebookini sisältöä ihan kenen tahansa kanssa.