Olen ollut lähes jokaisessa keskustelussa suunnannäytäjänä ja minun viestejäni on peukutettu ainoastaan positiivisesti. Haluatteko kysyä minulta jotain?
Kommentit (12)
Minkä ikäisenä nuuhkit kiveshikeä ensimmäisen kerran?
Todella hienoa, että sinulla on kykyä aikaa arvioida omia kirjoituksiasi. Jatka vaan eteenpäin niin joku päivä sinäkin voit saada parempia arvosanoja.
Vierailija kirjoitti:
0/5
No, nytpähän tuli nytkähdys sinun peukutustilastoosi.
Jos peukuttelu sormesi on rikki niin voit hakea saikkua eikä kukaan kannattajistani katso sinua pahalla silmällä. Välipäivinä voit myös käyttää muita sormia saadaksesi himosi sammutettua.
Vierailija kirjoitti:
No, nytpähän tuli nytkähdys sinun peukutustilastoosi.
Oi suuri viisaus, kerro meille lempiruokasi.
Tulisen hedelmäiset kanatortillat. Niissä on kotimaista kanaa, sekä ulkomaalaisia hedelmiä. Tortillat maistuvat aivan jumalaiselta herkulta ja suututtavat Gretaa sopivassa määrin.
Vierailija kirjoitti:
Oi suuri viisaus, kerro meille lempiruokasi.
Mä pystyn samaan jos haluan, mutta mun tarkoitus on kohahduttaa ja puhuttaa ihmisiä. Mun tarkoitus on se että kun palstalaiset käy nukkumaan yöllä niin viimeinen asia mitä he miettivät on mun viestit.
Miten saada mies jakamaan kotityöt tasapuolisesti?
Ala heti huomenna imuroimaan, tiskaamaan ja pyyhkimään pölyjä enemmän ettei miehesi tarvitse tehdä töitä puolestasi. Pyydä miestäsi huolehtimaan asiasta tarkalla kirjanpidolla tietokoneen avulla jottei hänen tarvitse tehdä osaa sinun töistäsi. Tietokoneen avulla miehesi pystyy jakamaan helposti puolet töistä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten saada mies jakamaan kotityöt tasapuolisesti?
En halua, mutta peukutan positiivisesti 👍