Haluutteko te sen o:n sitten vai ei
Ok. Olen itse löytänyt tämän ihan sattumoisin, nuorena. Ja ehkä kaikki ei ole tätä löytänyt tai keksisyt.
Ollaan takaapäin. Ja samalla kun hän työntelee, hieroo itse klitorista.
Tadaa! Orgasmi.......... ! Kyllä !
Okei. Olkaa hyvät, jälkeentulevat kaikki.
Kommentit (10)
Ei onnistunut. Sain vain suonenvedon klitorikseen.
Onko joillakin tosiaan vaikeaa edes saada yksi :o itse saan joskus jopa vaan pelkässä seksissä mutta melkeen aina ainakin sen kaks kertaa
Vierailija kirjoitti:
Onko joillakin tosiaan vaikeaa edes saada yksi :o itse saan joskus jopa vaan pelkässä seksissä mutta melkeen aina ainakin sen kaks kertaa
No onnea sulle. Itse en ole vielä onnistunut saamaan sitä ensimmäistäkään.
n36
Itsellä klitoris on epänormaalin iso, olen sitä häpeillyt ikäni. Se muistuttaa lähinnä peukaloa. Sen hinkkaaminen sormella on kuin raastaisi juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n36
Osanotot.
Ukossa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n36
Keskityttekö liikaa sen toisen nautintoon vai mikä siinä mättää 🤔 fantasiointi myös auttaa
Vierailija kirjoitti:
Itsellä klitoris on epänormaalin iso, olen sitä häpeillyt ikäni. Se muistuttaa lähinnä peukaloa. Sen hinkkaaminen sormella on kuin raastaisi juustoa.
Kaikillahan se on iso, koska vain pienenpieni osa siitä on näkyvissä. Kuva: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Clitoris_3D_(v2).jpg
Kokeile pikkareiden läpi?
ei toimi