Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kassaneitiä iskeä? Saako kassaneiti iskeä asiakkaan?

Vierailija
14.01.2020 |

Jos on tosissaan? Kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa iskeä. Sekä kassaneiti, että asiakas. 

Kassaneitejä on joskus kehotettu olemaan seurustelematta asiakkaiden kanssa, mutta se kai tarkoittaa seurustelemista siinä kassalla. Eli juoruilua ja pälätystä kaverin kanssa työpisteellä.

Vierailija
2/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran vokottelin yhtä miesasiakasta...ollan nyt oltu 17vuotta yhdessä.

Niin että, antaa palaa😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopee saat olla, jos on pitkä jono siinä takana.  ;)

Vierailija
4/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaat kassaneidin hänen työaikansa ulkopuolella voit yrittää iskeä. Sen sijaan toisen työpaikalla, työaikana se on tökeröä ja junttimaista. Mikään sääntö sitä ei varsinaisesti varmaan kiellä, mutta mautonta se on.

Vierailija
5/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saa, mutta ei saa. Parempi varmaan antaa kassaneitien hoitaa iskemispuoli.

Vierailija
6/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kautta kotiin. Siwa on yllättävän lähellä...

Vierailija
7/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaat kassaneidin hänen työaikansa ulkopuolella voit yrittää iskeä. Sen sijaan toisen työpaikalla, työaikana se on tökeröä ja junttimaista. Mikään sääntö sitä ei varsinaisesti varmaan kiellä, mutta mautonta se on.

Eikä ole mautonta, vaan hauskaa

Vierailija
8/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin komealle hopeaketulle tulee kassaneideiltä useamman kerran kuussa tarjouksia tyyliin "täällä on vapaa kassa".

Vierailija
9/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tarjoilija minua yritettiin pokata melkein joka ilta ja se oli todella rasittavaa. En ottanut niitä miehiä koskaan tosissani.

Varsinaisesti minua ei kielletty olemasta asiakkaan kanssa mutten itse halunnut.

Ajat ovat muuttuneet, nykyään varmaan ei saisi olla asiakkaan kanssa. Siis harva tarjoilija saa kai käydä edes omassa putiikissaan asiakkaana.

Mutta ihmeen moni fantasioi kassasta/tarjoilijasta.

Vierailija
10/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin tarjoilija minua yritettiin pokata melkein joka ilta ja se oli todella rasittavaa. En ottanut niitä miehiä koskaan tosissani.

Varsinaisesti minua ei kielletty olemasta asiakkaan kanssa mutten itse halunnut.

Ajat ovat muuttuneet, nykyään varmaan ei saisi olla asiakkaan kanssa. Siis harva tarjoilija saa kai käydä edes omassa putiikissaan asiakkaana.

Tarjoilijoiden asiakkaat on usein kännissä. Ei ne fantasiat myyjättärien suhteen ainakaan niiden vaatetuksesta johdu; koittakaapa seuraavalla kerralla katsoa jonkun ruokamarketin myyjien työvaatteita.  Silti jotkut näyttää tosi hyvältä niissä.

Vierailija
11/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ei. Helpottaa huomattavasti meidän molempien oloa, kun et tee itsestäsi pelleä koko kassajonon nähden. 

Vierailija
12/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi käydä asiakkaana omalla työpaikallaan? Saahan sitä ihminen vapaa-aikansa viettää missä lystää. Harvempi tosin haluaa hengailla työpaikallaan myös vapaa-ajalla.

Vierailija
13/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja saa. Ei elämää tartte ottaa niin vakavasti varsinkin jos kohde sattuu olemaan se yksi ja oikea.

Vierailija
14/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole mautonta, vaan hauskaa

Varmista edes että kassaneiti on vapaa iskettäväksi. Muuten olet vain nolo asiakas.

Vierailija
15/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekohtaista. Nyrkkisääntönä ei, mutta joskus vakkariasiakkaihin saattaa muodostua jos jonkinnäköistä läpänheittosuhdetta ja joskus on käynyt niinkin, että kiinnostus on herännyt vuosien kuluessa, kun on muutenkin päästy sellaiselle kaveruustasolle kun joka päivä vaihdetaan muutama sananen.

Tässä on toki se riski, että asiakaspalvelija on vaan ollut kohtelias. Eli vaatii tilannetajua. Monilla miehillä sitä ei ole ollenkaan, vaan myyjä tulkitaan väärin ja oma kiinnostus muuttuukin oman pään sisällä molemminpuoliseksi, vaikka todellisuudessa myyjää ahdistaa koko tyyppi.

Jos kuitenkin omaa sosiaaliset taidot ja osaa lukea tilannetta, voi yrittää hienovaraisesti kepillä jäätä. Kannattaa vaan olla aika varma tai saattaa joutua vaihtamaan lähikauppaa.

Vierailija
16/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa.