Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies petti

petetty
14.01.2020 |

Tilanne on varsin mieltä ylentävä (sarkasmia)
Sain mieheni kiinni viesteistä toisen naisen kanssa, häistämme aikaa vajaa vuosi. Aluksi tietysti sain kuulla valheita ja selittelyjä, jotka alkoivat lopulta viedä miestä umpikujaan, jolloin myönsi. Asiasta on puhuttu ja ammattilaisella käyty. Mies tosissaan katuu tekoaan ja tekee mitä vain saadakseen minut jäämään ja yrittämään edes. En usko enää ketään enkä mitään. Kyseessä ei ollut kännipano vaan pari viikkoa kestänyt ”sivusuhde” jonka mies laittoi kuulemma poikki, kun ei kyennytkään menemään pitemmälle ja morkkisti liikaa. Silti lukemistani viesteistä sai sellaisen kuvan että kyllä siinä oli kahdenkauppaa ja molemmat yhtä lailla sata lasissa tekemässä vääryyttä. Toiseen naiseen en luonnollisesti saa yhteyttä, hänellä myös mies ja lapset.

Mitä hemmettiä ihmisen kuuluu tällaisessa tilanteessa tehdä!? Pää on jumissa ja järki huutaa juokse. Kuitenkin yhteinen talo ja tuore liitto laittaa miettimään asiaa monelta kantilta. Kellään vastaavia kokemuksia ja miten suhde päättyi/jatkui?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et saa lukea toisen viestejä,se on rikos!

Vaan onneksi luin

Toivottavasti saat syytteen:D

Vierailija
22/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nimi jne on kyllä tiedossa, mutta epäilyttää alkaa kiehuttamaan soppaa lisää, koska hänelle ei todellakaan näemmä ole asiasta kerrottu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole lapsia niin kannattaa erota

Aika mustavalkoinen ajattelutapa.

Kuitenkin suurin osa kokee luottamuskriisejä elämässään ja tilastollisesti pettämiskriisin seurauksena on mahdollisuudet joko eroon tai parisuhteen korjaamiseen, jolloin suhde paranee entisestään. Sitä on mahdoton sanoa, kumpaan joukkoon teidän parisuhteenne ja kriisinne kuuluu. Se sinun on selvitettävä itse.

Vierailija
24/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Ap sen tiedä. Tuskin Ap:n mies on rikosilmotusta tekemässä.

Vierailija
25/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen nimi jne on kyllä tiedossa, mutta epäilyttää alkaa kiehuttamaan soppaa lisää, koska hänelle ei todellakaan näemmä ole asiasta kerrottu..

Hänellä on oikeus tietää, aivan kuten sinullakin.

Vierailija
26/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ggfhh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehditkö lihoa vuodessa paljon ?

Ehdin laihtua normaalipainon sisällä alipainon puolelle, kiitos vaan

pyysin poistoa tuolle ilkeilylle!

Missä ilkeylyä ?  tottahan se että hyvin moni läsähtää lihavaksi samantien ku aamen sanottu

Vierailija
27/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin todistin itse tilannetta, jossa mies petti tyttöystäväänsä samana päivänä, kun heidän esikoisensa syntyi. Seuraavana päivänä mies sanoi vaan toiselle naiselle "Pidetään tää hei sit meidän välisenä." Oltiin paikalla kolmistaan, joten tarkoitti myös varmaan mua. Ai että teki mieli kertoa sen tyttöystävälle, mutta päätin että en tunge lusikkaani tähän soppaan enempää. Ironista katsoa heidän niin onnellisen näköisiä perhekuvia somessa.

Vierailija
28/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan onneksi luin

Toivottavasti saat syytteen:D

Kannattaa vähän miettiä, kenelle niitä värkkinsä kuvia lähettelee.

Vierailija
29/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taannoin todistin itse tilannetta, jossa mies petti tyttöystäväänsä samana päivänä, kun heidän esikoisensa syntyi. Seuraavana päivänä mies sanoi vaan toiselle naiselle "Pidetään tää hei sit meidän välisenä." Oltiin paikalla kolmistaan, joten tarkoitti myös varmaan mua. Ai että teki mieli kertoa sen tyttöystävälle, mutta päätin että en tunge lusikkaani tähän soppaan enempää. Ironista katsoa heidän niin onnellisen näköisiä perhekuvia somessa.

Ja mä kun luulin että pahempaa ei voi enää ollakkaan..

Vierailija
30/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miksi ihmeessä jatkaa tuossa suhteessa? Luottamusta ei saa takaisin ja lisäksi suhteessanne on jokin asia jo pahasti pielessä kun miehellä oli tarve hakea seuraa muualta. Ainakaan hänen tunteet eivät sinua kohtaan ole sillä tasolla, millä niiden pitäisi olla.

Helpointa on vaan laittaa lusikat jakoon ja molemmat etsii oikean rakkauden.

Ongelmia voi myös korjata, ei vain paeta. Siinä olet oikeassa, että helpoin ratkaisu on ero. Jatkaminen vaatii valtavasti työtä, sielun repimistä auki. Mutta sen myötä on myös mahdollisuus parempaan parisuhteeseen, ei se aina vaihtamalla parane.

Ennen kaikkea pettäjän on mielestäni tehtävä itsensä kanssa töitä valtavasti, jotta ymmärtää tekonsa, mitkä asiat siihen johti ja mitä on tehtävä, jotta löytää toisenlaiset tavat jatkossa.

On tietysti myös mahdollista, että nykyinen suhde ei ole kokonaisuudessaan tarpeeksi hyvä, mies kaipaa jotain muuta, jolloin ainoa oikea ratkaisu on erota.

Vierailija
31/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Tää juttu on valitettavasti täysin totta. Pidin sille miehelle seuraavana päivänä kunnon moraalisaarnan, johon hän reagoi ylimielisesti, ja käski mua pitämään huolen mun omista asioista.

Vierailija
32/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan oikeasti ollut suhde (eikä vaan viestittelyä yms.) vuoden sisällä häistä, niin on kyllä hemmetin huono alku yhteiselle taipaleelle. En tiedä mitä sitten sanoisin, jos olisi lapsia jo tai tulossa, mutta olettaen ettei ole, niin itse lähtisin tuosta suhteesta ehdottomasti. Periaatteeni on, että puolisoa ei petetä, joten minä en ainakaan tuollaista sietäisi — ehkä joskus vuosien päästä kun eukolle iskee viidenkympin villitys, mutta ei hitto tuossa vaiheessa! Ja eiköhän se useimmiten ole niinkin, että joka kerran pettää niin pettää myös uudestaan. Ja vaikkei pettäisikään, niin miten paljon voit tuollaiseen kumppaniin luottaa? Ja minkälainen siitä teidän liitostanne tulee, jos ei voi luottaa? Varmaan parempi vaan suosiolla laittaa ne häälahjat jakoon ja talo myyntiin.

Vierailija
33/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v N. ja asumme ulkomailla. Pelottaa että jään yksin eikä haaveet lapsesta ja perhe-elämästä koskaan toteudu. Vaikka toisaalta mitkään onnelliset ruuhkavuodet pettävänmiehen kanssa tuskin onnistuu muutoinkaan.

Laitettava talo myyntiin, eropaperit vetämään ja muutettava takaisin Suomeen selittelemään sukulaisille? Huh huh..

Vierailija
34/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Tää juttu on valitettavasti täysin totta. Pidin sille miehelle seuraavana päivänä kunnon moraalisaarnan, johon hän reagoi ylimielisesti, ja käski mua pitämään huolen mun omista asioista.

Äijä on kunnon törkymöykky. Varmaan pettää jatkossakin vaimoonsa.

Vierailija
35/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon miehelle vaan viestiä ja seuraavan provon kehittelyyn. Hep!

Vierailija
36/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoon miehelle vaan viestiä ja seuraavan provon kehittelyyn. Hep!

Antaisin vaikka yhden sormen siitä että joku muuttaisi koko keissin surkeaksi provoksi.. ap

Vierailija
37/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tullut petetyksi tai pettänyt aiemmissa suhteissa. Luulin että minun kanssa on kaikki toisin kun suunnitelmat on niin pitkällä. Ei kai kukaan huvikseen osta taloa ulkomailta ja järjestä siellä isoja häitä? Voiko olla joku persoonallisuushäiriö? Hätävalheet muutoinkin on tulleet tutuiksi.. Ap

Vierailija
38/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies on tullut petetyksi tai pettänyt aiemmissa suhteissa. Luulin että minun kanssa on kaikki toisin kun suunnitelmat on niin pitkällä. Ei kai kukaan huvikseen osta taloa ulkomailta ja järjestä siellä isoja häitä? Voiko olla joku persoonallisuushäiriö? Hätävalheet muutoinkin on tulleet tutuiksi.. Ap

Piti tulla sanomaan, että voi tosta ylipäästä mutta en sanokkaan. Ero on paras ratkasu, ei se mies muuksi muutu.

Vierailija
39/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet se työpaikan hottis kuka meni naimisiin n. vuosi sitten. Minusta saisit mahtavan laastarin ja enemmän :)

Vierailija
40/106 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan naisen miehelle viestiä,kyllä sen nimen saa kaivettua esille. Pyydät teleoperaattorilta...mikä sen nimi nyt on,se laskelma,siinä näkyy ainakin numeron alku ja sitte kysyt ukolta lopun.

Soita![/quote]

Vaikea tilanne, en kuitenkaan suosittele ottamaan yhteyttä puolisosi kanssa pettäneen aviopuolisoon. Ensisijaisesti asia kannattaa käsitellä oman puolison kanssa ja käyttää tarpeen mukaan ammattiauttajaa. Perusteena se, että toisessa perheessä lapsia ja tilanne voi eskaloitua siellä jopa väkivallan puolelle. Vaikka et, eikä sinun tarvikaan sympstiseerata tätä naista, et kuitenkaan tunne miestä, etkä varsinkaan tiedä, miten reagoi tietoon. Kadut syvästi, jos sitä eivät kään keskenään kykene hallitsemaan ja niin edelleen.

Teillä on silti hyvät mahdollisuudet vielä jatkaa, kunhan kuuntelette toisianne, toiveitanne, tarpeitanne ja jos tunteita on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä