Mitä miehet ajattelevat kokemattomasta naisesta?
Tapailen erästä vähän päälle parikymppistä miestä, joka on jo ollut muutamassa parisuhteessa. Itse olen 18-vuotias, kaikessa täysin kokematon. Mies ei tiedä kokemattomuuttani, ja hän todennäköisesti olettaa minulla olevan edes jonkinlaista kokemusta seurustelusta ja muusta. Todellisuudessa olen juuri ja juuri päässyt halaamaan miestä. Siinä kaikki kokemukseni.
Minkälaisia ajatuksia tällainen yleisesti herättää miehissä? Suoraan sanottuna vähän nolottaa ”tunnustaa” hänelle tällaista, vaikkei siinä mitään noloa ehkä olekaan.
Kommentit (36)
Amerikassa ollaan yllättävän konservatiivisia, samoin Venäjällä.
Näissä maissa kokemattomuus pitkien seurustelusuhteiden jälkeen on paras vaihtoehto. Ei ainakaan tusinoittain seksisuhteita ole hyvä asia.
Siis 18-vuotiaana on täysin normaalia olla kokematon. :) Itse olen päälle 40-v. nainen mutta sinun ikäisestäsi ajattelen, että sehän on vain hyvä ettei ole liian nuorena kokenut liian paljon. Varsin hyvin siis vielä ehdit! :) Jos tuo jollekin miehelle olisi ongelma niin sanoisin että ei jatkoon!
Kokematon nainen kiehtoo.... kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa ollaan yllättävän konservatiivisia, samoin Venäjällä.
Näissä maissa kokemattomuus pitkien seurustelusuhteiden jälkeen on paras vaihtoehto. Ei ainakaan tusinoittain seksisuhteita ole hyvä asia.
Minä olen tämän asian asiantuntija, kun olin pitkään kokematon nuorempana, ja en löytänyt seuraa suomalaisista miehistä. Minusta tuntui, että minussa on ikäänkuin leima päällä ja en kelpaa kenellekkään.
Sitten taas monet ulkomaalaiset miehet olivat hyvin kiinnostuneita minusta. Esim. Venäjällä on hyvin yleistä, että mennään aika nopeasti naimisiin suhteen alettua ja tehdään lapsia.
Ei mitään vuosien seurustelukuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Kokematon nainen kiehtoo.... kiihottaa.
Kiva kuulla ;)
Monelle se on ajatuksen tasolla kiihottavaa, mutta turhauttaa käytännössä. Kun sen kokemattoman halutaan kuitenkin olevan seksipeto luonnostaan.
No en ainakaan itse pitäisi mitenkään negatiivisena, enkä myöskään erityisen tärkeänä. Ja paljon parempi on olla asiassa avoin, kuin yrittää esittää jotain mitä ei ole. Jos mies on fiksu, hän varmasti suhtautuu tähän asiallisesti, ja osaa ehkä jopa ottaa huomioon mitä tulee omaan toimintaansa ja odotuksiin jne. Jos taas on mäntti, niin käyttäytyy mäntisti, ja sittenpähän selviää sinulle sekin.
t: mies
Tuossa iässä ihan normaalia muutenkin, enkä vanhemmassakaan iässä sitä ainakaan negatiivisena pitäisi, ihmetyttäisi kyllä mutta siinä kaikki.
Paljon mieluummin kokematon nainen kuin tuhannen kullin koskettama.
Mitä ihmettä se haittaa että on kokematon seksissä? Ja jos jotain niin hyvähän se on.
Minä en ainakaan haluaisi jokaiselle munaansa jakanutta miestä. Miehet luulee että miesten l.tkailu on mahtavaa mutta ei ole.
Eka poikaystävä otti mulla ainakin ihan hyvin sen, että olin 22v ja kokematon. Jos miehellä on ton suhteen ongelma, kannattaa etsiä parempi mies - niitä on olemassa
Kuten täällä moni mieskin on vastannut ja mitä olen nähnyt niin harvaa varmasti haittaa, jotkut tykkääkin ajatuksesta. Ja 18 on vielä nuori, moni sen ikäinen on kokematon! Ei hätää sen suhteen että olisi epätavallista.
Itse olin kokematon pitkään ja nykyiseen parisuhteeseen päädyin 23-vuotiaana - en suhteen alussa ollut vielä ollut yhdynnässä (käsipeliä oli ollut kerran 21-vuotiaana) ja nykyinen puolisoni (3 v minua vanhempi) otti sen tosi hyvin, etukäteen vähän jännitin koska 23-vuotiaista jo harvempi on ihan kokematon. Taisi itse jännittää ensimmäistä yhdyntää enemmän kuin minä siinä mielessä että olisin itse ollut valmis siihen häntä aiemmin, ei siis mitään vikaa siinä. Sanoi kerran että tuntuu hyvältä olla ensimmäinen joka on käynyt sisälläni, eiköhän se monille ole omalla tavallaan iso juttu vaikkeivät sitä myöntäisikään.
Haluan korostaa että on ok olla missä iässä vain kokematon mutta että on myös täysin ok olla olematta ja olla harrastanut paljonkin seksiä, miten kukin on halunnut tai voinut elää.
Että ollaan samassa tilanteessa.
m45
Jenkeissä neitryisiin ja kokemattomuuteen suhtaudutaan ihannoivammin kuin Suomessa. Toisaalta Jenkeissä tähän liittyy kaksinaismoralismia, jossa naista manipuloidaan usein aika kierosti. On aika tyypillistä, että naiset ottavat poskeen vaikka satakin mieheltä ja puhutaan edelleen neitsyistä ja kokemattomista naisista/vaimomatskusta. Että sillälailla käsitys kokemuksesta vaihtelee. Suomessa nainen saa jonkin verran enemmän irti kokemuksista kuin Jenkeissä "ei-kokemuksista". Suomessa ja Pohjoismaissa se, että on jo jyvällä ja osaa toimia myös tosi tilanteessa eikä vain teoriatasolla on useimmille plussa. Onneksi, neitsyille kivempi päästä opettelemaan sellaisten kanssa, jotka ovat heistä vakavammin kiinnostuneita (toki neitsyydestä voi hankkiutua eroon fetistin mälliämpärinä jos niin tahtoo). Sitten kun on itsetuntemusta seksisuhteiden osalta niin sitten seksisuhteitakin löytää helpommin ja osuvammin.
Minä olen kyllä erimieltä. Yli sata miestä ja jos on ollut samaan aikaan miesten ja naisten kanssa ryhmässä, niin tuo kokemuslisää. Yleensä kokemattomat on vähän arkoja ja epäinnokkaita alussa kokeilemaan kaikkea sairasta. Esimerkiksi tavallinen sodomia voi olla ehdoton no, ja se suihinottokin on yök "muna haisee pahalle" tyyliin. Tai sitten teeskennellään yli-innokkaasti. Sen mies kyllä huomaa sen teeskentelyn.
Mutta noin muuten sehän on ihan yhdentekevää onko ollut vai eikö ole ollut, jos henkilö on muuten mukava.
T: Panomees