Mitä miehet ajattelevat kokemattomasta naisesta?
Tapailen erästä vähän päälle parikymppistä miestä, joka on jo ollut muutamassa parisuhteessa. Itse olen 18-vuotias, kaikessa täysin kokematon. Mies ei tiedä kokemattomuuttani, ja hän todennäköisesti olettaa minulla olevan edes jonkinlaista kokemusta seurustelusta ja muusta. Todellisuudessa olen juuri ja juuri päässyt halaamaan miestä. Siinä kaikki kokemukseni.
Minkälaisia ajatuksia tällainen yleisesti herättää miehissä? Suoraan sanottuna vähän nolottaa ”tunnustaa” hänelle tällaista, vaikkei siinä mitään noloa ehkä olekaan.
Kommentit (36)
Ajattelen että jackpot. Voidaan yhdessä opetella asioita ja tutustua rauhassa toisiimme ja toistemme kehoihin. Olen itsekkin melko kokematon ja pitänyt itseäni kokemattomana eli en ole lähtenyt ihan joka naisen kanssa sänkyyn elämäni aikana vaikka oli mahdollisuus eli yleensä niiden pahimpien munahaukkojen matkaan. Tykkään naisessa sellaisesta tietynlaisesta viattomuudesta ja puhtaudesta ja kyllä sen näkee naisesta päällepäin.
Sinähän olet vasta lapsi. Älä murehdi tuollaisia.
Ihan positiivinen juttu mielestäni
M32
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että jackpot. Voidaan yhdessä opetella asioita ja tutustua rauhassa toisiimme ja toistemme kehoihin. Olen itsekkin melko kokematon ja pitänyt itseäni kokemattomana eli en ole lähtenyt ihan joka naisen kanssa sänkyyn elämäni aikana vaikka oli mahdollisuus eli yleensä niiden pahimpien munahaukkojen matkaan. Tykkään naisessa sellaisesta tietynlaisesta viattomuudesta ja puhtaudesta ja kyllä sen näkee naisesta päällepäin.
Höpö höpö. Kenestäkään ei seksikumppaneiden määrää näe päälle päin. Täyttä tuubaa.
Eihän se tuossa iässä vielä mitään... itse 5 vuotta vanhempi ja alkaa jo vähän tuntua tietyllä tavalla ”oudolta”, mutta en halua tehdä väkisin mitään kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkeeköhän minusta sen päällepäin 🤯
Eikö suurin osa 18-vuotiaista ole melko kokemattomia? Tuskin tuon ikäisillä monellakaan on vuosien parisuhdetta takana, tai useita kumppaneita. Ihan luonnollista olla kokematon.
Kannattaisi ehkä puhua aiheesta mieluummin Demissä kuin täällä, niin ei olisi niin monia setämiehiä huohottamassa näytön takana.
Oma kokemus: miehestä ei enää kuulu mitään. Olin 30, kun tapasin miehen, joka ei pelästynyt kokemattomuuttani. Nyt ollaan naimisissa ja lapsikin löytyy. Eli on pantu ainakin kerran.
Jos on alta kolmenkymmenen, niin menettelee. Vanhemmiten, jos on kokematon, alkaa olla isompi kynnys.
Olin melko kokematon kolmekymppiseksi asti, sain kuulla, että kuka sinuakin alkaa opettaa jne.
Ei se välttämättä kovin positiivista ole, jos on täysin kokematon.
Harvassa on sellaiset miehet, jotka sellaiseen suhteeseen lähtee.
Riippuu onko nainen nätti vai ruma
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus: miehestä ei enää kuulu mitään. Olin 30, kun tapasin miehen, joka ei pelästynyt kokemattomuuttani. Nyt ollaan naimisissa ja lapsikin löytyy. Eli on pantu ainakin kerran.
Miksi joku pelästyisi? Minä olisin hämmästynyt ja mesmeroitunut.
Kysymyksen voisi asettaa toisinpäin, mitä hyvää siinä on, että on kokematon?
Tietysti se, että ei ole vertailupohjaa. Jos on monta pitkää suhdetta takana, sitä vertailee edellisiin. Saattaa olla myös muodostunut voimakkaita mieltymyksiä monien asioiden suhteen, ja nämä asiat voivat hiertää suhteessa.
Jos minulla olisi monta pitempää suhdetta takana ja olisin ollut esim. naimisissa, en välttämättä jaksaisi lähteä suhteeseen kokemattoman ihmisen kanssa.
Oman kokemukseni perusteella suhtautuminen ole erityisen positiivista. Toisaalta kokemukseni kattaa vain yhden miehen, eli mitään yleistystä ei voi tehdä. Ja minulla oli ikää enemmän, ehkä 18-vuotias on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni perusteella suhtautuminen ole erityisen positiivista. Toisaalta kokemukseni kattaa vain yhden miehen, eli mitään yleistystä ei voi tehdä. Ja minulla oli ikää enemmän, ehkä 18-vuotias on eri juttu.
* ei ole
Vierailija kirjoitti:
Eikö suurin osa 18-vuotiaista ole melko kokemattomia? Tuskin tuon ikäisillä monellakaan on vuosien parisuhdetta takana, tai useita kumppaneita. Ihan luonnollista olla kokematon.
Ai.
Silloin kun minä olin nuori, monet aloittivat sukupuolielämän siinä 13-15 vuotiaana, itsekin.
18 vuotiaana jos ei plakkarissa ollut vähintään useita kymmeniä kaatoja, oli vässykkä.
Eri kulttuureissa suhtaudutaan asiaan erilailla. Suomalaisessa kulttuurissa kokemattomuus ei ole positiivista. Muissa kulttuureissa esim. Aasiassa, Lähi-Idässä tai Afrikassa se on positiivista tai neutraalia. Myös Amerikoissa on neutraalia, riippuu tietysti henkilön kulttuuritaustasta, jonka kanssa on tekemisissä.
Maissa, jossa esiaviollinen seksi on kielletympää, kokemattomuus vanhempanakin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Eri kulttuureissa suhtaudutaan asiaan erilailla. Suomalaisessa kulttuurissa kokemattomuus ei ole positiivista. Muissa kulttuureissa esim. Aasiassa, Lähi-Idässä tai Afrikassa se on positiivista tai neutraalia. Myös Amerikoissa on neutraalia, riippuu tietysti henkilön kulttuuritaustasta, jonka kanssa on tekemisissä.
Maissa, jossa esiaviollinen seksi on kielletympää, kokemattomuus vanhempanakin on ihan ok.
Tämän takia kokemattomalle on luontevampaa etsiä kumppani Suomen ulkopuolelta. Jos esiaviollinen seksi on kiellettyä, mistä niitä kokemuksia silloin saisi?
Veikkaan, että monille plussa.
T: Mies