Miksi minä olen täysin erilainen kuIn mieheni exät?
Minua on ruvennut viimeaikoina mietityttämään miksi minä poikkean täysin miehen aiemmasta naismausta. Mm. mieheni ex avovaimo on kuin vastakohtani, hänellä on useita tatuointeja (mm. alaselässä), useat korvakorut korvissa, napakoru, hyvin erilainen pukeutumistyyli yms. Kovin montaa exää miehelläni ei ole, mutta sama tyyli yhdistää niitä kaikkia. Itse taas olen ns. kilttinainen, vaikka meikkaankin ja kiinnitän huomiota pukeutumiseeni.
Nyt olen ruvennut miettimään miksi mies yhtäkkiä ”vaihtoi” naismakuaan” täysin ja voiko hän oikeasti olla kanssani tyytyväinen, jos hän on tottunut näihin ”jännänaisiin”. Mieheni on muunmuuassa puhunut useampaan kertaan haluavansa ostaa minulle jonkun korun ja minulle tulee siitä mieleen ainoastaan hänen exänsä, jolla on isot renkaat (ja pienempiä) korvissa ja kaikkia muitakin koruja kaulassa ja ranteissa. Vaikka järki sanoo, että tuskin mies minusta exäänsä yrittää muokata..
Kommentit (29)
Miehen eksä on japanilainen eli pikkasen erinäköinen, mutta en ole koskaan vertaillut itseäni häneen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen eksä on japanilainen eli pikkasen erinäköinen, mutta en ole koskaan vertaillut itseäni häneen.
Jos ongelmaa ei ole, se täytyy hankkia..
Noilla "räväköillä" on yleensä mukana se tietty luonteenlaatu. Nyt miehesi on tajunnut jutun juonen ja etsinyt paremmalla luonteella naisen jonka sitten "räväköittää", koska luonteen muuttaminen on hankalampaa kuin ulkonäön.
Hän on kokemuksen kautta todennut, että ne entiset on olleet "vääränlaisia" ja vaihtanut toiseen tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Hän on kokemuksen kautta todennut, että ne entiset on olleet "vääränlaisia" ja vaihtanut toiseen tyyppiin.
Fiksu mies kun oppii virheistään. Ap. ilmeisesti toivoisi itselleen vähemmän fiksun miehen, sellaisen perus pään seinään hakkaaja jampan.
Joku toinen nainen kääntäisi päässään tuon tilanteen omaksi edukseen, toisin kuin ap. Miksi pilaat onnesi ap?
No, ne toisenlaiset ovatkin exiä joten ehkä on mies todennut että homma ei toimi heidänlaistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies kun oppii virheistään. Ap. ilmeisesti toivoisi itselleen vähemmän fiksun miehen, sellaisen perus pään seinään hakkaaja jampan.
Joku toinen nainen kääntäisi päässään tuon tilanteen omaksi edukseen, toisin kuin ap. Miksi pilaat onnesi ap?
No sitä itsekin mietin, että pitäisi olla vaan onnellinen kun on täysin erilainen.. Jotenkin vaan mietin, olenko sitten liian tylsää seuraa (enkä edes tiedä miten tuontyyliset naiset yleensä käyttäytyy kun en sellaisia tunne).
Ap
Eiköhän ole vain hyvä kun mies ei noudata enää tiettyä kaavaa. Itselläni oli exä, jonka naismaku oli aikalailla sama kuin kuvailemasi. Minusta yritti muokata samanlaista, arvosteli vaatteitani yms. mutta en taipunut vaikka joidenkin vaatteiden käyttö alkoi olla rajoitettua ettei tarvinnut kuunnella jatkuvaa pään aukomista. Nykyään se on naimisissa naisen kanssa, joka on ilmetty kopio äidistään.
Onko aiemmat suhteet olleet vakavia ja onko teidän? Toimiiko suhteenne? Oletteko olleet kuinka kauan yhdessä? Koita miettiä onko suhteenne muuten onnistunut, jos ei lasketa ulkonäköseikkoja.
Huonon itsetuntosi takia menetät vielä miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä itsekin mietin, että pitäisi olla vaan onnellinen kun on täysin erilainen.. Jotenkin vaan mietin, olenko sitten liian tylsää seuraa (enkä edes tiedä miten tuontyyliset naiset yleensä käyttäytyy kun en sellaisia tunne).
Ap
Mitäpä jos antaisit miehen ihan itse päättää, kuka on hänelle sopivaa seuraa ja kuka ei. Miehetkin pystyvät sellaiseen, usko pois. Ei heidän puolestaan tarvitse muodostaa mielipiteitä. Olet vain sellainen kuin olet. Se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ehka pelkan ulkonaon perusteella lahtisi kovin tarkasti maarittelemaan persoonallisuutta.
Olen itse tatuoitu, lavistetty, rakastan isoja koruja, varjaan hiuksiani ja meikkaan (joskus ihan telalla ;) ) ja tykkaan metallimusiikista; silti olen luonteeltani uskollinen, kiltti ja toisen huomioonottava. Samoin on mun paras ystava, joka on ulkonaoltaan samaa tyylia kuin mina. Ollaan molemmat myos korkeasti koulutettuja ja koulutusta vastaavissa toissa (joissa tietysti pidetaan tatuoinnit piilossa ja meikki hillittyna).
Ehka sun mies ihastuu persoonaan, eika ulkonakoon. Ei mullakaan ole mitaan tiettya miestyyppia, silti muutama eksa saattaa muistuttaa ulkonaollisesti toisiaan, mutta tama on pelkkaa sattumaa, silla miehen luonne on se, johon ihastun ja rakastun.
Ja mitenkähän olet päässyt näkemään jokaisen exän yksityiskohdat, kuten tatuoinnin alaselässä?
Haiskahtaa...
Miten ylipäätänsä kukaan edes saa selville, että kuka on ollut jonkun exä? Ellei siis pyöri elämässä edelleen.
Mistä sä tiedät exien alaselkä tatuoinnit ja napakorut? Kummallista.
Onneksi en tiedä, miltä miehen exät näyttävät, joten ei tule tällaistakaan ongelmaa. Ei tulisi kyllä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät exien alaselkä tatuoinnit ja napakorut? Kummallista.
Olin alkuaikoina turhan kiinnostunut existä ja kyselin liikaa. En ole siis nähnyt kun kahden kuvan (eikä miehellä hirveästi exiä olekaan), mutta osasin jo pelkän Face-kuvan perusteella arvata, että niillä naisilla on tatuointi alaselässä.
Ap
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ehka pelkan ulkonaon perusteella lahtisi kovin tarkasti maarittelemaan persoonallisuutta.
Olen itse tatuoitu, lavistetty, rakastan isoja koruja, varjaan hiuksiani ja meikkaan (joskus ihan telalla ;) ) ja tykkaan metallimusiikista; silti olen luonteeltani uskollinen, kiltti ja toisen huomioonottava. Samoin on mun paras ystava, joka on ulkonaoltaan samaa tyylia kuin mina. Ollaan molemmat myos korkeasti koulutettuja ja koulutusta vastaavissa toissa (joissa tietysti pidetaan tatuoinnit piilossa ja meikki hillittyna).
Ehka sun mies ihastuu persoonaan, eika ulkonakoon. Ei mullakaan ole mitaan tiettya miestyyppia, silti muutama eksa saattaa muistuttaa ulkonaollisesti toisiaan, mutta tama on pelkkaa sattumaa, silla miehen luonne on se, johon ihastun ja rakastun.
Sepä se, kun esim. mieheni ex-avopuoliso on myös luonteeltaan minun vastakohtani. Tiedän hänestä enemmän, koska heillä on yksi yhteinen lapsi. Tämä nainen ei ole äiti-tyyppiä, vaan heidän tyttönsä asuu meillä suurimman osan ajasta. Kyse on juurikin luonteen ja ulkonäön muodostamasta kokonaisuudesta ja tuntuu, että meillä ei ole ainakaan tämän ex-avovaimon kanssa mitään yhteisiä piirteitä.
Ap
Ällöttävä ajatus, että exän nykyinen tietäisi vartaloni yksityiskohtia.
minustahan tilanne on varsin hyvä että olet täysin erilainen ku aiemmat exät,
sillä jos olisit kuin ne, olisit todennäköisesti tuleva exä.
poikkea ylpeästi eduksesi ja jos mies meinaa ostella karmeita koruja, sano että lahjakortti kiitos, koska makusi on kyseenalainen.
-mies
Et kerro oletteko naimisissa ja onko miehesi ollut exien kanssa aviossa vai vaan ihan seurustelusuhteessa. Mutta näin miehenä voisin hyvinkin kuvitella, että piti noiden aikaisempien kanssa 'hauskaa', ja kun lopulta halusi jotain pysyvämpää (tai muuten kasvoi aikuiseksi...) niin valitsi sellaisen jonka kanssa voi olla vaikka loppuelämän.
No koska olet tarkkailijana sangen subjektiivinen.