Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin parantaa mahdollisuuksiani löytää kumppanin?

Vierailija
14.01.2020 |

Olen hoikka ja kasvoiltani keskitasoa, mutta olen siis nelikymppinen jo, tosin melko kokematon sellainen. Kropassa on koko ikäni olleet ne samat ongelmakohdat, kuten leveähkö lantio, melko paksut reidet ja pienehköt rinnat (jopa ihan hoikimmillani ja silloin kun olen treenannut aktiivisesti kuntosalilla) ja ehkä osin siksi kumppanin saaminen on ollut vaikeaa. Hiukset ovat pitkät ja paksut, ei ole lainkaan tatuointeja ja yleisilme on luonnollinen.

Olen akateemisesti koulutettu ja mulla on ihan ok työpaikka sekä asunto hyvällä paikalla Helsingissä. Olen asunut lyhyehköjä aikoja ulkomaillakin ja Suomen ulkopuolellakin on ollut hyvin hiljaista parisuhdemielessä aivan nuorenakin (19-vuotiaasta eteenpäin). Ei siis ole tullut treffipyyntöjä oikein missään (pari poikkeustilannetta on ollut, mutta en keksi syytä niihin), enkä tiedä, mitkä seikat minussa vaikuttivat siihen asiaan.

Mikä minussa on vikana ja miten voisin parantaa mahdollisuuksiani vielä iästänikin huolimatta kumppanin saamisen osalta?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailusi perusteella en, AP, keksi kyllä mitään suoranaista vikaa sinusta. Ehkä kyse on vain siitä, että pitää tavata jossain se oikea henkilö, siis joku sellainen jonka kanssa kaikki sopii yhteen (en usko mihinkään kohtalon määräämään yhteen ainoaan oikeaan, mutta ihmiset sopivat kovin eri lailla keskenään monista syistä).

Kaikkiaan olisin ainakin itse kuvauksesi perusteella sinusta hyvin kiinnostunut, jos sellaisen arviointi olisi edessä jossain deittisovelluksessa tms. 

Ap on unohteleva, haaveileva, keskittymiskyvytön ja epäluotettava höpsö. Tonttumaisen persoonallisena nuorena naisena noilla ominaisuuksilla vielä pärjää, mutta nelikymppisellä ne ovat yksinomaan raivostuttavia.

No eiköhän se ole ihan henkilökohtaista. Itse olen samaa laatua luonteeltani ja olen kyllä todennut, että siitä voi vääränlaisen ihmisen kanssa olla parisuhteessa melkoisesti ongelmia. Mutta minä puolestani ymmärtäisin ja sietäisin hyvin ja uskoisin, että sama toimisi toisin päin. T. nelikymppinen tonttumies. 

Vierailija
42/48 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailusi perusteella en, AP, keksi kyllä mitään suoranaista vikaa sinusta. Ehkä kyse on vain siitä, että pitää tavata jossain se oikea henkilö, siis joku sellainen jonka kanssa kaikki sopii yhteen (en usko mihinkään kohtalon määräämään yhteen ainoaan oikeaan, mutta ihmiset sopivat kovin eri lailla keskenään monista syistä).

Kaikkiaan olisin ainakin itse kuvauksesi perusteella sinusta hyvin kiinnostunut, jos sellaisen arviointi olisi edessä jossain deittisovelluksessa tms. 

Ap on unohteleva, haaveileva, keskittymiskyvytön ja epäluotettava höpsö. Tonttumaisen persoonallisena nuorena naisena noilla ominaisuuksilla vielä pärjää, mutta nelikymppisellä ne ovat yksinomaan raivostuttavia.

No eiköhän se ole ihan henkilökohtaista. Itse olen samaa laatua luonteeltani ja olen kyllä todennut, että siitä voi vääränlaisen ihmisen kanssa olla parisuhteessa melkoisesti ongelmia. Mutta minä puolestani ymmärtäisin ja sietäisin hyvin ja uskoisin, että sama toimisi toisin päin. T. nelikymppinen tonttumies. 

Olisikin näky, kun kaksi hepsankeikkaa heräilisi aviovuoteestaan.

- Huomenta!

- Huomenta. Kuka sä olet?

- En muista. Missä me ollaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin näky, kun kaksi hepsankeikkaa heräilisi aviovuoteestaan.

- Huomenta!

- Huomenta. Kuka sä olet?

- En muista. Missä me ollaan?

No heh joo, mutta ei tässä nyt kai dementiaa kuitenkaan kukaan pode.

Vierailija
44/48 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ongelma on sekin, että en ihan aidosti tajua, mikä mussa on vikana ja mikä minusta tekee paremman miesten näkökulmasta. En osaa arvioida itseäni sopivan kriittisesti ja satsata joihinkin juttuihin.

En tajua ihmisten sanattomia viestejä tai flirttiäkään kovin helposti, vaan olen avoimen kömpelö ja kaverillinen, vaikka ihastun helposti...en vain osaa oikein olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Tavallaan osaan analysoida ympäristöäni hyvin, mutta en osaa analysoida itseäni osana kokonaisuutta juurikaan. Sosiaaliset taitoni ovat huonot ja olen hyvin ujo ja huonoitsetuntoinen.

T. Ap

Ainakin olet todella, todella, TODELLA ulkonäkökeskeinen. Se häiritsee minua, samoin "mukautuva luonne". Kammottavaa. Mutta olenkin nainen.

Ala tehdä enemmän aloitteita miehille. Se on ainut mikä oikeasti auttaa.

Vierailija
45/48 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ongelma on sekin, että en ihan aidosti tajua, mikä mussa on vikana ja mikä minusta tekee paremman miesten näkökulmasta. En osaa arvioida itseäni sopivan kriittisesti ja satsata joihinkin juttuihin.

En tajua ihmisten sanattomia viestejä tai flirttiäkään kovin helposti, vaan olen avoimen kömpelö ja kaverillinen, vaikka ihastun helposti...en vain osaa oikein olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Tavallaan osaan analysoida ympäristöäni hyvin, mutta en osaa analysoida itseäni osana kokonaisuutta juurikaan. Sosiaaliset taitoni ovat huonot ja olen hyvin ujo ja huonoitsetuntoinen.

T. Ap

Ainakin olet todella, todella, TODELLA ulkonäkökeskeinen. Se häiritsee minua, samoin "mukautuva luonne". Kammottavaa. Mutta olenkin nainen.

Miksi mukautuvainen luonne on kammottava? Olen siis aika rento, en halua jyrätä ketään mielipiteilläni ja ajattelen aina, että maailmaan mahtuu monia mielipiteitä. Lisäksi aivan mielelläni muutan itseäni kumppaniani miellyttävään suuntaan. Ulkonäkökeskeisyyteni on vain realismia, kun siis olen sinkkuna ollut suuren osan aikuiselämästäni. Pakkohan siihen yksinäisyyteeni olla joku järkevä syy.

T. Ap

Vierailija
46/48 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Miksi mukautuvainen luonne on kammottava? Olen siis aika rento, en halua jyrätä ketään mielipiteilläni ja ajattelen aina, että maailmaan mahtuu monia mielipiteitä. Lisäksi aivan mielelläni muutan itseäni kumppaniani miellyttävään suuntaan. Ulkonäkökeskeisyyteni on vain realismia, kun siis olen sinkkuna ollut suuren osan aikuiselämästäni. Pakkohan siihen yksinäisyyteeni olla joku järkevä syy.

T. Ap

Jos uskot, että kauniimpi ulkonäkö poistaisi yksinäisyyden, niin erehdyt kyllä hyvin paljon. Tottahan toki kauniimmalla ulkonäöllä voi saada huomiota osakseen. Mutta ei pelkällä kauniilla ulkonäöllä parisuhdetta ylläpidetä. Sitä pais kauneus on katoavaista ja monelle miehelle saattaa tulla ylläyksenä se, kuinka paljon kauniin ja huolitellun ulkonäön "ylläpitäminen" vie aikaa...   Ja että kauniimmallakin kumppanilla on oma kompleksinsa ja kulmansa, joiden kautta sen oikean kumppanin löytäminen ja parisuhteessa pysyminen saattaa olla yllättävänkin iso haaste.  

Vierailija
47/48 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt aivan vääriin asioihin. Ulkonäkö ei ole tärkein asia, mikäli haluat saada rinnallesi täysipäisen miehen. Panosta itseluottamuksesi vahvistamiseen. Tee sellaisia asioita, joista itse nautit. Kun olet elämääsi tyytyväinen ja tasapainossa itsesi kanssa, se näkyy myös ulospäin. Äläkä odota treffipyyntöjä, vaan ole itse aktiivinen. Nykyään on mahtavat markkinat löytää kumppani netin kautta. Siellä pystyy helposti tekemään esikarsintaa. Ota yhteyttä vain sellaisiin miehiin, joiden profiili vastaa sinun toiveitasi. Luonne, tulevaisuuden toiveet, millaista suhdetta mies hakee yms. ovat tärkeämpiä asioita kuin miehen ulkonäkö. Karsi myös heti ne pois, jotka eivät täytä kriteereitäsi (esim. viinaan menevät, naisia pilkkaavat yms.). 

Fiksut miehet arvostavat itsenäistä naista, jolla on hyvä itsetunto ja jonka ei tarvitse alkaa erikseen miellyttämään miestä suhteessa ollessaan. Löysin itselleni täydellisesti sopivan miehen vuosi sitten treffipalstan kautta. Mies on minua muutaman vuoden nuorempi. En tuhlannut aikaa epäkelpoihin yksilöihin. Muutamat treffit jouduin käymään ja yhden kanssa tapailin hetken aikaa, kunnes löysin rakkaani.

Vierailija
48/48 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Syy voi olla vaikkapa terveen itsetunnon puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi