Jos haluaa naismenestystä niin ei kannata toimia niin kuin mammat neuvoo
Miksi tahalleen harhautatte? Saatteko jotain sairasta iloa siitä että palstan herrasmiehet pysyvät sinkkuna??
Ja joo, tarkoitan just noita ole vaan oma itsesi, hanki harrastus ym "helmi" neuvoja.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos joku pano-patte tulee tänne kertomaan miten noita kaatoja saa niin on taas se lihava kanatukka lauma raivokkaasti ilmiantamassa ja viesti poistetaan. Ei tätä voi muuten tulkita kuin silleen että haulatte väkisin pitää palstamiehet sinkkuina jotte voitte sitten pilkata heitä palstauleiksi, kiltti miehiksi, peräkammarin pojiksi ym.
- AP
En tiedä mitä on poistettu mutta jos henkilö antaa ohjeita kuinka huijata naisia ja harjoittaa petoksia niin pystytkö näkemään tässä mitään ongelmaa? Olethan ah niin kiltti, eikö sun pitäisi nähdä...? Ja muutenkin, haluatko sinä nyt parisuhteen vai panoja? Kaksi aika eri asiaa.
Niinpä, valittavat kun naiset eivät ole perheorientoituneita mutta halutaan kuitenkin itsekin vaan jotain panoja?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos joku pano-patte tulee tänne kertomaan miten noita kaatoja saa niin on taas se lihava kanatukka lauma raivokkaasti ilmiantamassa ja viesti poistetaan. Ei tätä voi muuten tulkita kuin silleen että haulatte väkisin pitää palstamiehet sinkkuina jotte voitte sitten pilkata heitä palstauleiksi, kiltti miehiksi, peräkammarin pojiksi ym.
- AP
Provoiluahan tämä koko ketju on, mutta totean silti, että jos naisen saanti on kiinni siitä, että saa vauvalehden keskustelupalstalla ohjeita Pano-Patelta, niin ei kannata naista odotellessa pidättää hengitystään.
Vierailija kirjoitti:
- AP
Moni teistä palstamiehistä on suoraan sanottuna liian tyhmä pariutumaan. Esimerkiksi tuo yllä oleva viesti on melko legendaarisen tyhmä jos kirjoittaja uskoo siihen oikeasti. Naiset on tasaisemmin älykkäitä kun taas miehistä löytyy sekä nerot että toisessa päässä tää sakki jolle ei löydy naisista vastaparia. Tai ei löydy riittäviä määriä.
Kukaan ei ole niin tyhmä ettei osaisi toista neuvoa☝🏻
Näinhän se menee.
Myös ne ketjut poistetaan jossa neuvotaan miten thai tai muu ulkkari nainen haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
Myös ne ketjut poistetaan jossa neuvotaan miten thai tai muu ulkkari nainen haetaan.
Että kuinka. Siis täällähän nimenomaan NAISET on yrittäneet neuvoa ja linkittää, yksi nainen kädestä pitäen neuvoi taannoin viisumiasiat jne. Kukaan ei jaksa sitä enää tehdä koska te ootte oikeasti 3-vuotiaita pikkulapsia jotka uhkailee äiskää kotoa karkaamisella, yhtä tosissanne.
Noi on kun pikkulapsia valheineen, yhtä huvittavia. Pakko siinä on nauraa, kun pers.häiröinen neitsyt kertoo pyörittävänsä naisia.
Mitä se pyöritys on? Tinderissä kuolaamista ja epäroivoista vonkaamista vauvalla?
Onko silakka hyvä kala? Millä sen saisi pyydykseen?
Vierailija kirjoitti:
Omituisia vastuuvapauskommentteja. Itsekin olen ihmetellyt miksi mammat niin kiihkeästi johtavat harhaan, eksyttävät pientä kulkijaa elon tiellä.
Pienet kulkijat kiinnostaa pedoja, joita me mammat emme ole.
Jos pieni kulkija olet seuraa vailla, saat sitä varmasti lähimmästä seurakunnasta tai harrastussediltä.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
Kun ei vauvapalsta ole mikään paritusfoorumi.
Eipä teillä ole menestystä tullut omin neuvoinkaan. Toki osa porukastanne on kaiken avun ulottumattomissa.
Ap, myönnä nyt jo se fakta, että olet sukupuutossa. Se on kelvottomien, kyvyttömien ja kehittymättömien osa.
Jossais80 kirjoitti:
Kukaan ei ole niin tyhmä ettei osaisi toista neuvoa☝🏻
Ilmeisen moni on kyllin tyhmä kysymään, eikä edes kuuntele neuvoja.
Onhan toki työläämpää tehdä itsestään naisten haluama kuin jatkaa lapsellista väninää.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
Ilman vauvapalstan ohjeita et osaa ostaa lippuja ulkomaille ja halea sieltä naista? Eu-kansalainen voi tulla Suomeen koska tahansa. Kolmen oleskelu kuukauden jälkeen hän ilmoittaa viranomaisille asuvansa nyt Suomessa. Kolmansienmaiden kansalaisen tuontiin löytyy ohjeet migrin sivuilta. Olepa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onko silakka hyvä kala? Millä sen saisi pyydykseen?
Onkimalla. Ihan paljas koukkukin niitä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
Silloin niissä on jotain asiatonta, todennäköisimmin koetaan tarpeelliseksi haukkua suomalaisia naisia. Olen itse useita kertoja kertonut, kuinka itänaapurin isoon kaupunkiin pääsee alle 40 eurolla/m-p bussilla ja nykyisin viisuminkin saa ilmaiseksi. Olen kertonut, että varmasti löytyy myös edullisia majoituksia ja kehottanut ihan oikeasti lähtemään sinne tutustumaan naisiin. Eipä ole koskaan minun viestejäni poistettu.
Ei, en katsonut kuin vain otsikkoa.
Otsikkoa välähtäneenä tuumasin mitä oikein ihmiset ajattelevat jumalasta ja miten ihmiset jaksavat katsoa otsikkoa väärin narsistisesti oman mielen iVihaamiseen, jopa tietoisesti. Minulla oli kaiken tämän aikana hymyä tämän otsikon välähtyä esilleni. Toivon hymyä ja jumalallista fiilistä niille ketkä eivät ole iVihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia vastuuvapauskommentteja. Itsekin olen ihmetellyt miksi mammat niin kiihkeästi johtavat harhaan, eksyttävät pientä kulkijaa elon tiellä.
Asia ei ole näin yksinkertainen. Naiset neuvoo ja kuvailee minkälaisesta miehestä he haluaisivat kiinnostua, ei minkälaisesta he oikeasti kiinnostuvat.
No seurustelen kiltin ja tasaisen mikrotukihenkilön kanssa. Onko jjnnämies?
Selkeästi laatikkopäinen, jykeväleukainen kalsarimalli. Tästä voimmekin näiden ulisijoiden ulkonäön arvata.
Minä olen monen monta vinkkiä ja ohjetta antanut täysin hyvästä sydämestä ja halusta auttaa, mutta se tuntuu olevan joillekkin miehille täysin kannettu vesi kaivossa. Enää en edes yritä, koska mitään ei oteta onkeen, vaan valitetaan päivästä toiseen kun on niin epistä, että jotkut saa ja ite ei. Niin se elämä on, ei me synnytä tänne ollenkaan samanlaisilla kyvyillä ja mitoilla. Mutta monia asioita voi parantaa ja kehittää. Ihan ensimmäisenä täytyy ymmärtää se ja lakata vertailemasta itseään onnekkaampiin. Tee omasta elämästäsi hyvä, kehitä itseäsi ja lakkaa se ikuinen uliseminen, ap.
Kannattaa ymmärtää kenelle ohje on suunnattu.
Kun kysyt esimerkiksi kuinka lähestyä naisia, olet mies josta vastaaja ei ole kiinnostunut ja mies jonka tarvitsee kysyä. Alitajuisesti nainen olettaa etteivät muutkaan naiset kiinnostu, ja antaa ohjeen joka tekee pakkien antamisen "siskoille" mahdollisimman vaivattomaksi, eikä ohjetta joka maksimoisi onnistumisen mahdollisuudet.